Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 1.8Tq s-line -01

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B6 1.8Tq s-line -01

    Tämä kulkine on pyörinyt clubilaiselta toiselle. Nyt se on minulla. Audi ei ollut ihan valmis ja myöskin pikkuvikainen kun hain sen. Pikkuhiljaa pieniä päivityksiä ja semmoiseen mukavaan käyttöauto-iskuun jos saattelisi.

    Dumo on aikoinaan tehnyt mukavia päivityksiä varusteiden suhteen ja pitänyt muutenkin laitteen napakassa kunnossa. :) On RNS-E navia ja parkkitutkaa ym.

    Kori alkaa olla jo joistain kohdin elämää nähnyt (373tkm). Dokumenttien mukaan etupäätä on maalailtu ja lokarit vaihdettu uusiin. Etu- ja takavalot myöskin uusittu jossain vaiheessa.
    Nykyään tämä sisältää efr6758 ahtimen, 3" dp ja putki aika pitkälle 3". Lopussa haarautuu 2x2.5". Meinasin että teen loppupään 2x2". Ihan äänien takia ja mielestäni putken loppupää ei tarvitse olla 39% isompi kuin alkupää. Ilmanottoa olisi myös tarkoitus parantaa. Jos jollain nurkissa on B6 ilmanottotteröt maskin takaa suodattimelle niin saa tarjota. Nämä virityspäivitykset on Oze1 tekemiä.
    Eniten ehkä sylettää tuo 5v laatikko, mutta ehkä voin elää sen kanssa. :D

    Kesävanteina pyörii tällä hetkellä A5/S5 winter felgenit koossa 8.5x18" ET29. Takana on vähän sisässä mutta eiköhän se pienellä spacerilla korjaudu. Talveksi pitäisi jotain 18" orggisvannetta etsiä.
    Alustaltaan mukava ajella. Takana näyttäisi olevan rs4 vakaaja. Etupäässä on -45mm h&r jouset ja takana vakio s-line vieterit.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut MikaSS; 19.5.2015, 11:44.

    #2
    Täältä hieman historiaa talteen ennen kuin Dumo poistaa. Menee ehdottomasti seurantaan, itse vain suunnittelen eli haaveilen, että joskus tässä omassani olisi myös kunnon tekniikka ja paremmat varusteet. :) Vieläkö tässä mennään BEX-coolereilla?

    Comment


      #3
      Joku kiinamallin keulacooleri on.

      Comment


        #4
        Olisi BEX-ratkaisu varmaan parempi kuin nykyinen....

        2x2" on jonkin matkaa pienempi kuin yksi 3". En kyllä itse tekisi niin.

        Comment


          #5
          2x2" olisi pinta-alaltaan 11% pienempi kuin 3". Meneekö liian pieneksi? Se kuitenkin haarautuisi vasta sieltä kardaanitunnelin loppupäästä.
          Viimeksi muokannut MikaSS; 15.5.2015, 18:56.

          Comment


          • #6
            Anzan pirssi sillä 2x2 putkella oli kyllä huomattavasti tunkkasempi alaväännöiltään, vaikka käsittääkseni melkolailla samat jutut muuten tehty. Vaikutus aika iso. Ja mitä tulee välijäähyyn, niin mahtuiko se pyörähtään toisinpäin, ei muista menikö mottirempan jälkeen nurinperin.

            Comment


              #7
              Pitää tutkia kun jaksan avata keulaa sen verran. Näyttäisi että mahtuu ympäri.

              Comment


                #8
                Pientä näpertelyä tehty pakoputken osalta omaan silmään miellyttäväksi. Taidan pitää nuo takapöntöt ja laittaa vaan välille lisää vaimennusta. Myöskin katalysaattorin asennuksen vaatii. Ekat pari kuvaa on lähtötilanne. Keltainen teippi on siis vain merkkinä suoraan leikkaamista varten.
                Vielä olisi tuosta "diffuusorista" tuon mustan teipin poisto ja mustaa maalia koko diffuun eikä vaan tuo vajaa alue.
                Attached Files
                Viimeksi muokannut MikaSS; 21.5.2015, 18:50.

                Comment


                  #9
                  Eihän tuossa diffuusori proggiksessa montaa kk mennyt. :D Mutta nyt se on äkkiä ohimennen sutastu ja omaan silmään paljon parempi. Eikä enää nuo pienet 100mm ulostulot niin hyökkää silmille.
                  Ennen ja jälkeen kuvat.
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Tämä myyty eteenpäin. Voi lukottaa.

                    Comment

                    Working...
                    X