Kehonliikutin vaihtui toiseen, S3 sai väistyä ja tilalle tuli 2008 vuotinen uittoässäviitonen manuaalina ja V8 motilla. Vallan mainio yhdistelmä omasta mielestä ja toiminut seka-ajossa moitteetta. Autosta on tarkoituksena tehdä omaan silmään mieluinen peli useammaksi vuodeksi suhteellisen pienillä muutoksillä, joista tuonnenpana.
Tekniset tiedot
Ulkopuoli ja vanteet
Sisällä
Tulossa
Siinä nyt detaljeja, tärkeysjärjestyksessä, pientä hipistelyjä lähinnä tiedossa. Auto kun muuten miellyttää ajoltaan ja varusteiltaan.
Muutama räpsy loppuun.
Tekniset tiedot
- V8 4.2l FSi
- 6-vaihteinen manuaali
Ulkopuoli ja vanteet
- Parkkitutkat eteen ja taakse
- Advanced Key
- Musta helmiäisväri
- Kääntyvät bi-xenonit
- 8,5x18 Replica Rotorit 245/40R18 Contin nastoilla/Stance SC-7 10,5x20 265/30R20 Nankangeilla
Sisällä
- B&O poppivehkeet
- MMI Navin ja AMI:n kera
- 4-puolainen monitoimi ohjauspyörä
- S5 logoilla olevat sporttijakkarat nahka-alcantara yhdistelmällä
- Musta sisäkaton verhoilu
- 3-alue ilmastointi
- Cruise & kaistavahti
- Suksiluukku
Tulossa
- Myllytys (check)
- Korkeussäädettävä alustasarja, vielä avoinna mihin päädytään. Alle valikoitui H&R Monotube Low-version.
- Tummennukset takalaseihin
- Rotorit 20". Tulikin 18" rotorit talveksi ja Stancet kesäksi.
- RS5-maski mustana (puskuri on jo, ritilät uupuu)
- LED-rekkarikilven valot (check)
- LED-sisävalot (check)
- Sumareiden polttimot LED mallisiin (check).
- Alumiiniset poljinpinnat (check)
- S5 vaihdekepinnuppi (S-Line check)
- 3-puolainen ässän ohjauspyörä (S-Line check)
- Putkiston päivitys
Siinä nyt detaljeja, tärkeysjärjestyksessä, pientä hipistelyjä lähinnä tiedossa. Auto kun muuten miellyttää ajoltaan ja varusteiltaan.
Muutama räpsy loppuun.
Comment