Oma nimi: Aleksi
Paikkakunta: Lapua
Merkki ja malli: Audi A4 B7 Quattro S-line
Moottori: 2.0TFSI BGB
Vuosimalli: 2005
Vaihteisto: Automaatti
Vanteet: RVS merkkiset 18x8, vaihtuu joskus.
Renkaat: 215/35 R18
Alusta: BC-racing BR + aerosport pussit keulaan ja airhouse pussit taakse
Väri: Brilliant Red
Äänentoisto:
- Pioneerin soitin
- Pioneerin subbari väliaikaisella asennuksella, tarkoitus rankentaa autoon päin kotelo kun ei muuta tekemistä enää ole.
Muutokset / erikoiset:
-3" downpipe ja mid pipe + cut out läppä
-S3 suuttimet
-Integrated Engineering tehokkaampi korkeapaine pumppu
-Cupra-lippa, EI ENÄÄ
Tulossa/suunnitteilla
-Uudet vanteet, 19"?
-Isompi ahdin k03 tilalle, GT2871 ASENNETTU.
-DTM takapuskuri
-Rieger pullistukset keulaan, ASENNETTU
-Relak tyyppiset lisäpalat helmoihin pitäisi saada, jos jollain löytyy saa tarjota!
-Isompi välijäähy(kesälle2016 ehkä)
Hieman yli vuoden nyt auto itsellä ollut ja pientä laittelua tullut tehtyä.
Tullessaan auto oli täysin vakio ja polttoainepuoli nyt ensimmäisenä tuli heti laitettua (toistaiseksi) riittäväksi. Kesän tavotteita 350hv pyöriltä, katsotaan kuinka ja millä kokoonpanolla tuo toteutuu.
Edit. ~300awhp niin kauan kun vakiokanget.
Aikaisempi auto oli Toyota Supra MKIV TT josta ei tullut projekti kirjoittelua tehtyä. Nyt tästä projektista täytyy sellainen tehdä. Supraan tuli sisusta tehtyä uusiksi, koko auto äänieristettyä, pieniä juttuja ulkonäköön ja konehuoneen puolelta turbot vaihdettua yms. vuosien saatossa kulunutta letkua ja tiivisteitä vaihdettua.
Kuvia ja muutoksia lisäilen kun niitä tulee.
Saa kommentoida, kertoa vinkkejä ja jakaa niin positiivisia kuin negatiivisiakin kommentteja ja mielipiteitä rakentelun suunnasta, ulkonäöstä ja tekniikasta.
No mitäs muuta...projekti topic nyt aloitettu ja katsotaan mitä tästä tulee!
Paikkakunta: Lapua
Merkki ja malli: Audi A4 B7 Quattro S-line
Moottori: 2.0TFSI BGB
Vuosimalli: 2005
Vaihteisto: Automaatti
Vanteet: RVS merkkiset 18x8, vaihtuu joskus.
Renkaat: 215/35 R18
Alusta: BC-racing BR + aerosport pussit keulaan ja airhouse pussit taakse
Väri: Brilliant Red
Äänentoisto:
- Pioneerin soitin
- Pioneerin subbari väliaikaisella asennuksella, tarkoitus rankentaa autoon päin kotelo kun ei muuta tekemistä enää ole.
Muutokset / erikoiset:
-3" downpipe ja mid pipe + cut out läppä
-S3 suuttimet
-Integrated Engineering tehokkaampi korkeapaine pumppu
-Cupra-lippa, EI ENÄÄ
Tulossa/suunnitteilla
-Uudet vanteet, 19"?
-Isompi ahdin k03 tilalle, GT2871 ASENNETTU.
-DTM takapuskuri
-Rieger pullistukset keulaan, ASENNETTU
-Relak tyyppiset lisäpalat helmoihin pitäisi saada, jos jollain löytyy saa tarjota!
-Isompi välijäähy(kesälle2016 ehkä)
Hieman yli vuoden nyt auto itsellä ollut ja pientä laittelua tullut tehtyä.
Tullessaan auto oli täysin vakio ja polttoainepuoli nyt ensimmäisenä tuli heti laitettua (toistaiseksi) riittäväksi. Kesän tavotteita 350hv pyöriltä, katsotaan kuinka ja millä kokoonpanolla tuo toteutuu.
Edit. ~300awhp niin kauan kun vakiokanget.
Aikaisempi auto oli Toyota Supra MKIV TT josta ei tullut projekti kirjoittelua tehtyä. Nyt tästä projektista täytyy sellainen tehdä. Supraan tuli sisusta tehtyä uusiksi, koko auto äänieristettyä, pieniä juttuja ulkonäköön ja konehuoneen puolelta turbot vaihdettua yms. vuosien saatossa kulunutta letkua ja tiivisteitä vaihdettua.
Kuvia ja muutoksia lisäilen kun niitä tulee.
Saa kommentoida, kertoa vinkkejä ja jakaa niin positiivisia kuin negatiivisiakin kommentteja ja mielipiteitä rakentelun suunnasta, ulkonäöstä ja tekniikasta.
No mitäs muuta...projekti topic nyt aloitettu ja katsotaan mitä tästä tulee!
Comment