Kokeillaan tolla ja varaudutaan vaihtamaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 dirty & Typ 89
Collapse
X
-
Jos anturi ei ole muualta kiinni ku tosta korvasta, niin tulee katkeemaan.
Tee putkesta tuki tuolle anturin rungolle, sellanen, joka ei laske anturia värisemään.
Tuossa on nyt ansiokkaasti tehty tukeva teline, mutta sitten anturi on tosi hepposesti kiinni siinä telineessä.
Comment
-
Tänään liitin mega ystävällisen 850 volvon TPS:n audin läppärunkoon.
Lisäksi heitin decan suuttimet paikalleen. Ehkä tämä tästä viellä käynnistyy tämän vuoden puolella.
Toinen asia. Loppu vuodesta rupes kuskinpuolen venttiilikopasta kuulumaan kalkatusta. Ajattelin että varmaan ne pirun hienot öljyventtiilit syypäänä, mutta eihän siellä ollut koko venttiileitä. Otettu pois. Hehe.Viimeksi muokannut Hermann; 23.2.2016, 11:44.
Comment
-
Metsästin nuo lohkoon tulevat kansien öljynpaluu venttiilit ja heitin paikalleen niin on edes ne olemassa.
VR-anturin teline saattaa mennä uusiksi kun ei oikein täsmää natsan kanssa tasan ykköspytyn ollessa YKK.
Johdotuksesta puuttuu vielä päävirta ja maadoitukset. Myös VR-anturi on vielä toistaiseksi kytkemättä.
Comment
-
Tämä hässäkkä olisi tarkoitus yrittää käynnistää vappuna.
https://4.bp.blogspot.com/-q-Kxa4VXX...s1600/Mega.jpg
Comment
-
Eilisen päivän roplasin megaa ja löytyihän Se kierroslukutieto. Olin kytkenyt vr anturin Hall anturin kaaviolla hehe. Sen verran ehtisin sitä muualta purkamaan, että seuraava käynnistys yritys siirtyy ensi viikon lopulle. Kesäkuun ratapäiville olisi kova yritys päästä ahdettuna tai edes vaparina.
Comment
-
Eilen sain audin hörähtelemään lupaavasti, mutta huono akku laski nopeasti starttaus kierrokset vaikka oli ladattu akku. Onnekseni käyttiksessä oli vielä huonompi akku niin ei ollut apuja siitä.
Selvää on nyt se, ettei tämän kanssa päästä viikonlopun ratapäiville, kun ei tallile tahdo ehtiä muuta kuin viikonloppuisin.
Comment
-
-
Epäilin myös latausaikaa, mutta kuumentuminen alkaa välittömästi kun laittaa virrat päälle. Eli joku olisi oikkarissa, mutta miksi nyt kun ei aiemmin ole ollut.
Yllättävän hyvin se etuveto meni. 1.45 eli sekunnin paremman kuin tällä V6 quatrolla. Homma päätty siihen kun koitin ajaa nostamatta varikon sisäänkäynnin jälkeisessä ylämäki kurvissa ja sinnehän se kanttarille puski ja pyöränkulmat rusetille.Viimeksi muokannut Hermann; 6.6.2016, 10:09.
Comment
-
Mikä syttykivi? Jos -203 loppuinen Bosch tai vastaava tarvike niin sulla on sieltä A-kanavasta palanut ylösvetovastuksen ohjauksen transistori jonka vuoksi ylösvetojännite on päällä ja samoin sytkäkivi johtavassa tilassa. Tämä sitten aiheuttaa sen kiven palamisen.
Ne 2N2222-transistorit joissa on metallikuori on herkkiä särkymään. Olen käyttänyt tilalla vastaavia muovikuorisia PN2222-trankkuja tai ZTX653-trankkuja jotka sitten kestää paremmin mm. jännitepiikkejä joita V2.2-levyllä tahtoo esiintyä.
Comment
Comment