Noniin... Pitkäaikainen haave sitten ikään kuin puoliksi vahingossa toteutui, kun tuttavalle ajelin dieselin pihaan ja vein ko. biturbon mukanani.
Moottorina 230hp / 310Nm AJK ja sen jatkeena 5-lovinen Tiptronic. Lootaa on remontoitu viimeisen tonnin aikana, sekä konetta uusittu mm;
- Ahtimet
- Pakosarja
- Downpipet ja rosteriputkisto kateille asti
Muuta vasta rempattua mm. lambdat, EGT:t, tukivarret eteen, jarruja, jakopää ...
Muita päivityksiä ei ainakaan vielä ole tulossa, tarkoituksena hakea käyttöautoa ja pitää tipparikin kasassa. Ehkä sitten joskus, jos jotain mukavaa kävelee sopivasti vastaan.
Tärkeimpinä varusteina mm;
- Nahkasisusta
- Vetokoukku
- Xenonit
- Nelipuolainen monitoimiratti
- Supersportin säädettävä alusta
Boseakin olin kontissa näkevinäni, mutta äänentoistosta on vielä hankala sanoa, kun soitinta ei ole.
Suunniteltuja asioita:
- Softa
- Ulkokuoren siistiminen
- Kovaa ajoa (?!)
- Soitin, jonka saisi pelaamaan integroidun puhelimen ja rattinamiskoiden kanssa
- Nelipyöräsuuntaus ja ratin oikaisu
Ketjun ideana on lähinnä dokumentoida, mitä autolle on tehty ja mitä olisi tarkoitus tehdä.
Heitän sekaan yhden edellisen omistajan nappaaman kuvan, laittelen lisää siivouksien yms. jälkeen.
---
Orkkissoftaa autosta exportatessani lueskelin vikakoodit samalla. Herjaa tuli muun muassa ylitetystä ahtopaineesta, mutta ilmeisesti nokka-akselin asentoanturit ovat tiensä päässä tai jako persiillään? Auto käy nätisti, käynnistyy hyvin, MIL-valo ei pala ja käynnistäessä tai ajaessa/tyhjäkäynnillä ei kuulu rapinoita tai vastaavia ylimääräsiä ääniä.
17927/17930 - Camshaft Adjustment, Bank 1 ja 2, Malfunction.
Lisäksi oli vielä yksi vikakoodi, jota nyt en tähän hätään muista, mutta samaan liittyvää kuitenkin. Oliskohan ollu Open or short to ground.
Mistähän nuo anturit mahtaa tässä masiinassa löytyä?
Moottorina 230hp / 310Nm AJK ja sen jatkeena 5-lovinen Tiptronic. Lootaa on remontoitu viimeisen tonnin aikana, sekä konetta uusittu mm;
- Ahtimet
- Pakosarja
- Downpipet ja rosteriputkisto kateille asti
Muuta vasta rempattua mm. lambdat, EGT:t, tukivarret eteen, jarruja, jakopää ...
Muita päivityksiä ei ainakaan vielä ole tulossa, tarkoituksena hakea käyttöautoa ja pitää tipparikin kasassa. Ehkä sitten joskus, jos jotain mukavaa kävelee sopivasti vastaan.
Tärkeimpinä varusteina mm;
- Nahkasisusta
- Vetokoukku
- Xenonit
- Nelipuolainen monitoimiratti
- Supersportin säädettävä alusta
Boseakin olin kontissa näkevinäni, mutta äänentoistosta on vielä hankala sanoa, kun soitinta ei ole.
Suunniteltuja asioita:
- Softa
- Ulkokuoren siistiminen
- Kovaa ajoa (?!)
- Soitin, jonka saisi pelaamaan integroidun puhelimen ja rattinamiskoiden kanssa
- Nelipyöräsuuntaus ja ratin oikaisu
Ketjun ideana on lähinnä dokumentoida, mitä autolle on tehty ja mitä olisi tarkoitus tehdä.
Heitän sekaan yhden edellisen omistajan nappaaman kuvan, laittelen lisää siivouksien yms. jälkeen.
---
Orkkissoftaa autosta exportatessani lueskelin vikakoodit samalla. Herjaa tuli muun muassa ylitetystä ahtopaineesta, mutta ilmeisesti nokka-akselin asentoanturit ovat tiensä päässä tai jako persiillään? Auto käy nätisti, käynnistyy hyvin, MIL-valo ei pala ja käynnistäessä tai ajaessa/tyhjäkäynnillä ei kuulu rapinoita tai vastaavia ylimääräsiä ääniä.
17927/17930 - Camshaft Adjustment, Bank 1 ja 2, Malfunction.
Lisäksi oli vielä yksi vikakoodi, jota nyt en tähän hätään muista, mutta samaan liittyvää kuitenkin. Oliskohan ollu Open or short to ground.
Mistähän nuo anturit mahtaa tässä masiinassa löytyä?
Comment