Elikkäs potilaana on vm 91 Coupe alunperin 2.0 nm koneella joka on nyt omista perversioista johtuen vaihtunut 2.2 20v turbo koneeseen. Tarkoitus olisi tehdä tästä kaikinpuolin suorituskykyisempi. Tällähetkellä tekniikka moottorissa:
3b lohko kansi ja vauhtipyörä
Aby johtosarja +ecu Porkkiksen softa
Aan imusarja
Tuubisarja
Finturbon kt5457 turbo
3 tuuman putkisto
630cc dekat
044 bensapumppu
Plx laajakaista lambda
Alusta:
Uretaanipuslat tukivarsissa etuapurungossa ja perän kannakkeessa
Jäykät moottorintukikumit
Rs2 ohjausvaihde
034 vaihdevälinlyhennin
Viime viikolla Porkkiksen säätäessä rupesi kytkin luistamaan.
Tämän Vuoden puolella olisi vielä tarkoitus tehdä seuraavat:
5x112 jaonmuutos (S2 navat jo hommattu)
V8 perän asennus (Hankittu)
Jarrupäivitys pitäisi kehitellä
Kytkin vaihtaa pitävämpään
Akku siirtää konttiin
Huohotuspönttö pitäisi siirtää parempaan paikkaan
Koneeseen olisi tarkoitus vaihtaa veivit ja huoltaa muutenkin kuntoon
Loppuun vielä kuvia nykytilasta ja vuosien varrrelta
3b lohko kansi ja vauhtipyörä
Aby johtosarja +ecu Porkkiksen softa
Aan imusarja
Tuubisarja
Finturbon kt5457 turbo
3 tuuman putkisto
630cc dekat
044 bensapumppu
Plx laajakaista lambda
Alusta:
Uretaanipuslat tukivarsissa etuapurungossa ja perän kannakkeessa
Jäykät moottorintukikumit
Rs2 ohjausvaihde
034 vaihdevälinlyhennin
Viime viikolla Porkkiksen säätäessä rupesi kytkin luistamaan.
Tämän Vuoden puolella olisi vielä tarkoitus tehdä seuraavat:
5x112 jaonmuutos (S2 navat jo hommattu)
V8 perän asennus (Hankittu)
Jarrupäivitys pitäisi kehitellä
Kytkin vaihtaa pitävämpään
Akku siirtää konttiin
Huohotuspönttö pitäisi siirtää parempaan paikkaan
Koneeseen olisi tarkoitus vaihtaa veivit ja huoltaa muutenkin kuntoon
Loppuun vielä kuvia nykytilasta ja vuosien varrrelta
Comment