Mun näkemys on kyllä se että g60 ei oikein riitä mihinkään, tai sanotaan näin että siihen mahtuu aivan liian pieni levy. Kestää jonkun kaks jarrutusta keittämättä. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi Coupe q pelastettu museoinnilta
Collapse
X
-
-
En kanssa keksi mitä muuta vikaa G60 satulassa olisi kuin paino. Mulla on 312x25mm (Esim A4 B6) levyt yksinkertaisten adaptereiden kanssa:
http://mikaj.1g.fi/kuvat/AudiS2Avant....png/_full.jpg
Tommoiset tekee vaikka parista 10mm latikasta, 25mm ja 50mm leveistä pätkistä.
Comment
-
Taas on saatu vähän tehtyä. Öljypohjaan tuli tehtyä huohotuspöntöstä paluu vanhaa turbon paluu putkea hyväksikäyttäen.
http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1438195016
Samalla tuli laitettu tuollainen vaparin loiskelevy paikalleen jos siitä olisi vaikka jotain hyötyä.
http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1438195016
Pakosarja ja hukkaportti hiekkapuhalleettin ja maalattiin black satinilla.
http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1438195016
Tänään sain tehtyä hall anturille paikan kanteen harmillisesti 6mm jatkomutterit oli loppu niin ei päässy testaa miten se sinne sattui. Kiitoksia Pasi_lle jigin lainasta.
http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1438195016
Kuuluuko tuon nokkapyörän muovisen kehän aukko olla nyt hall anturin kohdalla?
Comment
-
Noniin hall anturikin kävi hienosti. Pitää vain hall kehään porailla uusi jako kun ikkuna ei satu kohdalleen. Vauhtipyörä jäi aikataulusäätöjen takia keventämättä, Joten nostettiin Matin kanssa kone paikalleen. Enää tarvitsisi askarrella tyhjästä huohotukseen letkut puolien johtosarja ja muutamia kiinnikkeitä. Loppu onkin ihan bolt on asennusta:)
Comment
-
Comment
-
Kumpi 5v vai 0v tulee kun hall on ikkunan kohdalla? Onko tuo motonetin 10-9052 oikea anturi? https://www.motonet.fi/fi/varaosat/6...ys-ja-hehkutus
Comment
-
Noniin nythän se pärähti jo käymään. Kampiakselin asento anturissa ja hallin ikkunassa oli sanomista. Kyllästyin porailemaan uusia jakoa kehään ja ostin tälläisen
http://speed-autoteile.fi/index.php?...roduct_id=2046
Comment
-
Vajaa puolivuotta siinä vierähti mutta nyt on päästy ajamalla tallista uloskin:) Kytkin ottaa sen verran napakasti niin rupeaa voimansiirrosta löytymään välystäkin.etupalkkia joutuu vielä vähän modailee että saa välijäähyä alaspäin ja saa puskurin ritilät paikalleen.Rupesin tänään vaihtamaan s2 nilkkoja eteen, Mutta hommat tyssäsi siihen että 108mm nivel on sisäpäästä m10 pulteilla kiinni ja pieni m8:lla. Onko kellään infoa mikä tuon m10 pultin pituus ja kierteen nousu on?
Comment
-
Ihan normaalilla nousulla, eli 1,5. Pituutta en nyt ulkoa muista, lujuusluokka 10.9. mutta kestää siellä 8.8 jos ei kovasti ota sutulähtöjä.
Comment
-
Joo, ihan tavan kuusiokolopultit mullakin siellä on pyöriny jo monta vuotta. Ei kannata itteensä kipeeksi maksaa. :) Eikä se pituuskaan ole niin nuukaa, mahtuu vähän tulemaan yli laipasta ennenkuin ottaa askin kuoreen.
Comment
-
Comment
-
No nyt on ajeltu vähän enemmänkin testiajoa. Pari ongelmaakin on löytynyt.
Ensinnäkin kiihdyttäessä seos menee 10 pintaan, Ahtovuotoja ei painetestissäkään ilmennyt. Voiko nokka-akselien ajoituksella olla seokseen vaikutusta? Tuossa on imunokaksi vaihtunut aan pako ja 7a pakonokkakin on ajoitettu uudelleen.
Sitten vähän kriittisempänä ongelmana on jarrujen jumiutuminen. Kylmänä toimii hienosti, mutta kun sammuttaa auton ja lähtee hetken päästä ajamaan jarrut on aivan jumissa, ja jarrutehostus katoaa. Tunnin kun antaa jäähtyä niin tehostus palaa eikä jarrut enää jumita.
Tuohon on nyt vaihdettu uusi pommi, etujarruletku sekä takajarrulevyt sekä palat.
Jos siellä olisi joku jarruletku hajonnut ja toimisi takaiskuna niin saisiko se joka nurkan hirttämään kiinni?
Comment
-
Matti heppaili uudet ahtoputket ja ylävesiletkun kasaan. Samalla isv paikka vaihtui ja kaasuvaijerin kiinnike liimattiin putkeen. Taas selkeni konehuone kummasti, jos ahtovuodotkin jäis historiaan:)
Uusi tehostinkin lyötyi purkuautosta täytyy vielä sillä koittaa ennenkuin rupeaa pääsylinteriä vaihtamaa.
Comment
Comment