Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Neuvos Edition

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hopeiset olis mun mielestä ollut kova sana tuohon autoon, jos joskus vielä jotkut avonaisemmat (ei liian avoinaiset,ovat rumat) mutta jotkut RS6 (5 leveää puolaa) tyyliset tai jotain sinne päin, niin satulatkin näkyisivät...

    Mutta ei ole minun autoni =)

    Comment


      On kyllä siisti kokonaisuus, todellakin. Perkuleen matala. Kilven paikka vaan hyppää vähän silmiin.

      Comment


        Mistä tollasen pikkupeilin sais kuskin puolelle, tai ison oikealle? Omassa autossa häiritsee tuo peilien kokoero.

        Comment


        • vaiha B6 peilit

          Comment


          • OT: Japella siis Risassa maalatut peilit eikä Alumiiniset RS peilit, hommaa sellaiset niin on samankokoiset ja ihan original teile. Jotkut hölmöt niitä on joskus mustaksikin maalannut ;)

            arcin auto miellyttää kyllä kovasti silmää ja vanteet on mukavan erilaiset, sopivan matalakin se on.

            Comment


            • Minusta tuossa on tavallaan jotain hienoa kun kilpi ei ole siinä missä "pitäisi", tavallaan uutta muotoa. Ei se ehkä paras tuossakaan, mutta vitunko väliä sillä :)
              Vanteita ei voi haukkua, mutta kyllä niistä vanhaliitto tulee mieleen, varsinkin sivukuvasta V8 bbs:illä.
              On se hieno! Ei mitään liikaa.

              Comment


                V8 bbs:illä kuulostaa oikein hyvältä ;)

                tuo pikkupeili on vähän sellanen viritelmä. se on neloskoppasen volkkarin pieni peilinkuori eli muodoltaan hiukan erilainen kun pelkääjän puoli. hiukan ehkä se häiritsee itseäni mutta ei sitä kyllä kauheen helpolla huomaa.

                B5:sissahan on japsimalleissa isot peilit, eli isoa pitäisi löytyä pelkääjän puolelle. kuskin puolelle ei tuosta syystä pientä orggispeiliä ole.

                Comment


                  Mikäs Et noissa vanteissa on?

                  Comment


                    mä oon niin paljon noita millejä laskenut että pää aika solmussa niiden kanssa ;)

                    olisko siinä nyt jotain 25 edessä ja 15 takana noin suurinpiirtein, leveys 9" joka nurkassa.

                    Comment


                      käväsin eilen Doc Powerilla ja lyötiin tohon Revon softa, Forgen by-passit ja samcon letkut olis tarkotus heittää jossain kohtaa paikoilleen.

                      Comment

                      Working...
                      X