Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UR-Quattro 20V

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Syy kattoluukun pois jättämiselle voi olla niinkin yksinkertainen kuin pitkä kuljettaja ;)

    Comment


      #32
      Jos lattiamaton alla ei edessä ole mitään, niin sitten ne on jätetty pois. Takasivuissa ja ovissa on vain resonanssilevyt. Takalokarinkaarissa sisäpuolella on levyt takapenkin selkänojan vieressä. Keskitunneli ja kattien pullistukset hyvin eristetty. Samoin levyjä on tulipellissä ja etukotelojen matkustamonpuolisessa sisäpinnassa.

      Eli ei ne kovin "äänieristettyjä" ole olleet alkujaankaan.
      Viimeksi muokannut jta; 21.3.2015, 08:12. Perustelu: vähän tarkennettu

      Comment


      • #33
        Urkki on nyt käytetty nelipyöräsuuntauksessa, ei paljon olleet kulmat pielessä mutta nyt on hivenen mukavampi ajaa. Vielä kun nuo 17 vuotta vanhat misukat vaihtaa uusiin niin saattaa meno pehmentyä.

        Vanteet sain oikaisusta ja puhalluksesta, nyt kovaa hiontaa ennen maalauttamista.

        Radioksi jätin nyt kuvassa näkyvän soittimen kun soi paljon paremmin kuin gamma CD mitä tuohon ensin suunnittelin ja oli se päivän paikoillaankin. Tuosta gamma CD:stä oli koodi poissa käytöstä, saman näköinen laite kuin tuolla ylempänä jota muutkin ovat etsineet :)
        Ärsyttävän lyhyet piuhat on niissä tehtaan laittamissa liittimissä.
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Missä suuntautit pyörät? Kiinnostaisi tietää, millä huoltamolla löytyy näihin kamppeisiin suuntausohjearvot.

          Comment


          • #35
            Autopeltikorjaamo Vesa Leskisellä, listoilla oli Audi QUATTRO.

            Millaisia nuo Ronalin R8 pultit ovat, ostaisin kaikki uudet ettei ruoste leviä vanteille, pallokanta vai joku muu? Vanteista ei oikein selkeää kuvaa saanut.

            Comment


            • #36
              Alkuperäinen kirjoittaja Matts Näytä viesti
              Vielä kun nuo 17 vuotta vanhat misukat vaihtaa uusiin niin saattaa meno pehmentyä.
              Jos haluat alkuperäisessä koossa (215/50R15) niin onnea etsintään. Markkinoilla on nyt Pirellin P Zeroa koossa 225/50R15. Ei löydy Pirellin listoilta mutta Lamborghini Countach QV:n eturengas sattuu olemaan sitä kokoa ja niitä pusketaan markkinoille ajoittain. Näyttää olevan jopa alennuksessa Rengas-Online:ssa. Halvempiakin löytyy tuossa 225-koossa mutta tähän tuskin tulee mitään Nankangeja...

              Comment


              • #37
                Valitse pyöreäolkaiset niin ei vetele niin paljon. Varsinkin kun laitat 225 leveät.
                Sinänsä mielenkiintoinen nyanssi viime kesän urkkiajeluilta, vain suomessa vetelee...

                Comment


                • #38
                  Olisiko kulumisurilla asian kanssa jotain tekemistä? En ole vastaavanlaisissa raiteissa keskisessä euroopassa ajanut, kuin millaisissa meidän teillä joutuu ajamaan.

                  Comment


                  • #39
                    http://www.1001renkaat.com/renkaat-a...r15-88w-190949

                    Tuosta kumia urkkiin.

                    Comment


                    • #40
                      Vanteet on nyt pohjamaalattu ja hiontamaalilla maalattu automaalaamolla. Toin ne itselle hiottavaksi ja palautan ensi viikolla lopullista maalausta varten. Menee näin aikataulujen puolesta paremmin.

                      Ratti pitäisi saada vietyä verhoilijalle mutta kaikkia ei vain ehdi tehdä vaikka kuinka haluaisi.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Nyt on "uudet" vanteet ja renkaat alla, vetely loppui kokonaan kun tuli tuoreet kumit alle.

                        Maalaus onnistui hyvin, ei ne ihan läheltä katsottuna uudet ole mutta olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Väri on tehtaan ilmoittamalla koodilla sekoitettu. Itse odotin hieman valkoisempia mutta jotakin kermaan vivahtavaa niissä on, riipuen valosta. Otan joskus lähikuvan kun tulee sopivan valoisa päivä.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          On se vain kovin nätti laitos :)

                          Comment


                          • #43
                            Ei tykännyt urkki esillä olosta, lopetti lataamisen Mäntsälässä ja alkoi vaihtelevasti lataamaan kun olin melkein kotona. On tuo laturi vähän vinkunut välillä, nyt on sitten hyvä ottaa se kunnostukseen tai vaihtaa uuteen.

                            Comment


                              #44
                              Ei ole kyllä kovin hyvään paikkaan sijoitettu tuota laturia Urkeissa. Luulisi saavansa melkoisen kylvyn kaikesta moskasta. Pitkän pultin irrottamisen jäljet näkyy puskurissa useista yksilöistä :(

                              Comment


                              • #45
                                Irrotin lataussäätimen, kollektorin kaulat oli kuin uudet, ei mitään kulumaa, hiilet kulumattomat. Ainoa mikä kiinnitti huomiota oli hiilen päät, jotka eivät olleet kiiltävät. Puhdistin hiilet ja kävin maadoitukset läpi, nyt lataa. Varmasti tuo vika tulee takaisin myöhemmin. Moottorin maajohto on joskus vaihdettu muovipintaiseen prässätyillä kengillä.

                                Comment


                                • #46
                                  Voisko olla hiilien jouset jo sen verran kuoleutuneet ettei paina hiiltä riittävästi. Tai sit kollektorin urat täynnä shaissee.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Kollektoreissa ei ollut uria, jouset voi tosiaan olla heikot.

                                    Osaako joku sanoa mikä on tuon Boschilaisen malli, tyyppikilpi oli hävittänyt kaikki tekstit? Itseltä löytyy muutamia uusia latureita Magneti Marellin tekeleitä, ehkä niistäkin saattaa löytyä sopiviaa.

                                    Comment


                                      #48
                                      Tuossapa kuva.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • #49
                                        Kiitos, tuon näköinen lappu sinä on, ilman tekstiä, täytyy katsoa jos löytyy siihen uusi laturi.

                                        Comment


                                          #50
                                          Itsekin tarvitsisin yhden ehjän tuon numeroisen, eli pistäpä infoa jos jostain löytyy edullisia.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Alla pari hintaa tehdaskunnostetuista. En vielä tilannut kun näyttää toistaiseksi toimivan ja lataus näyttää 13,5 - 14.0 volttia.

                                            Boschin laturi tilattuna tehtaalta 229,72 €.
                                            Lucas laturin hinta on 147,05 €. Vaihtolaitteen pantti 60,00 €.

                                            Tyhjäkäynti on ollut pari viikkoa hieman epätasaista varsinkin kuumana, eilen vian syy selvisi, yksi alipaineputken t-haara oli kolmena palana. Nyt käy tasaisemmin.

                                            Löytyisikö joltakin uutta valokytkintä tai sopivaa tilauspaikkaa? Lisäkysymyksenä, voiko näihin kytkimiin vaihtaa merkkivaloa helposti?

                                            Comment


                                            • #52
                                              Tietääkö tietäjät onko näissä postiauto-ohjauksella olevissa 20V malleissa erilaiset kojelaudat?
                                              linkki

                                              Siis vanhemmissa, ei 20V malleissa, tuota kojelautaa näkee ainakin oikeanpuoleisella ohjauksella olevissa.
                                              Viimeksi muokannut Matts; 1.7.2015, 13:22.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Urkilla tuli ajettua kesän aikana n. 4 tkm. Ainoa vika oli katkennut alipaineputken haara ja tuo laturin häiriö. Mukavaa kyytiä eikä korjaustarpeitakaan ole. Odottaa syyshuoltoa tallissa.

                                                Tuli hankittua kunnostetut orkkis vanteet, BBS RS065 koko 8*15 ET24 (tehdas optiot), jotka laittanen ensi kesänä alle kunhan ostan niihin renkaat (alkuperäistä kokoa).
                                                Attached Files
                                                Viimeksi muokannut Matts; 19.8.2015, 19:07.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Näyttää vanha bbs hyvältä :) Oliko nuo vanteet niitä votexin tai maahantuohan tarjoamia vannevaihtoehtoja tjsp?

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    En tiedä muuta kuin, että alkuperäisissä esitteissä ne ovat jo mukana.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Mitä esitteitä tarkoitat? Mulla oli museotarkastuksessa tarve todistaa bepsien soveltuminen aikakauden tarvikkeina urkkiin. Löysin BBSn omaa matskua missä kerrottiin RSsien tulleen -83 markkinoille. Onneksi se riitti tarkastajalle koska en enää löytänyt sitä Englannin maahantuojan esitetettä jossa -85 urkkia tarjottiin RSsillä.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Tuolla ainakin '86 vuoden Audi sports accessories esite jossa taitaa kyseiset vanteet olla tarjolla. http://www.kvquattro.com/1986AudiSportsAccessories.html

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Tässä linkki missä BBS:t mukana ja monta muutakin kiinnostavaa asiaa.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Kiitoksia!

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Urkin huoltoa tehty, öljyt ja suodatin, peräöljyn määrän tarkistus ja jäähdytysnesteiden vaihto. Laitoin myös talvisäilytysrenkaat alle.

                                                              Näyttää iso stefa vähän vuotavan, koska ympäristö oli kostea. Sopiiko tähän sama stefa kuin RS2:een, oma etka -kone on mökillä hoitamassa telkkarin virkaa?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X