Aika varmasti ei mahdu ja Risan hyvin tuntiessa niin ei tuo voi olla kauhean hyvä ajettava. Onhan tuossa ulkonäköä senkin verran, mutta täytyy ihmetellä kannattaako tosiaan. Note, vain minun mielipide...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 RS4
Collapse
X
-
On se kumi ehkä hiukka liian leveä. Yhtään ihtiäni kehumatta tässä kuvassa takasten fitmentti on parempi.
http://juiced.kuvat.fi/kuvat/Audi+RS...S/_MG_2709.jpg
Etunen jää tosin hiukan liian sisään. Omat oli 10x19 et35 castit 25mm limpuilla ja renkaana 245/35 humpuukit. Ja nuo mahtu pyörimään kevyesti, eikä edes raapsinu.
Comment
-
Samaa mieltä parin aiemman kanssa. Auto on pirun hyvän näköinen tuolla värillä ja vanteetkin komean näköiset. Mutta niin kuin olen ennenkin epäillyt niin olen liian vanha ymmärtämään kaarista yli tulevia vanteita ja niille liian kapeita renkaita. Minusta renkaan pitää istua vanteelle ja kaareen esim. näin: http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Audi-P....jpg/_full.jpg Ilkan vanteissa taitaa vaan ET olla niin pieni että tulee noin ulos vai onko limppuja välissä?
Comment
-
Joo ei siellä mitään speisereitä ole. Renkaat on leveät, mutta kapeammilla se menee jo sitten jonkinmoiseksi venyttelyksi. Mun mielestä noi on aika hyvännäköset. Kuvat on surkeet se on fakta. Livenä toi on kohtuu "agressiivisen" näköinen, ja siitä mä tykkään. :) Jäykemmät jouset sinne vois hankkia, mutta ei se tosiaan raavi. Toki jos kääntää tappiin ja ajelee töyssyihin niin varmasti silloin on etukaaret rullalla. Instagrammia käyttävät voi käydä takapään joustavuutta käydä ihmettelemässä ilezh -käyttäjänimen takaa videolta.
E: Niin kirjottelinkin tuonne fbn puolelle enkä tänne. Eli edessä sisälokarit haki hetken paikkaansa, muuten kohtuu raapimatta menty.
E2: Tämänpä sai linkkinäkin: http://instagram.com/p/0iThdYj454/
Comment
-
Jea. :) Tietääkö joku muuten kertoa tosta secondary air pump -sulakkeesta. Sijaitsee siis ecun kanssa samassa laatikossa. SAP koodattu pois käytöstä, mutta oli tuon 40a sulakkeen kuitenkin polttanut? En löytänyt kaavioista sen paikkaa. Eli lähinnä vaikuttaako muuhun kuin tuohon pumppuun?
Comment
-
-
Comment
-
Niin, kuten Duke asian ilmaisi.
Tuli haettua käyttö/talvikulkineeksi tuollainen 80 competition quattro 1.8t:llä.
Auto vuosimallia -94. Mittarissa noin 250k, tekniikalla hiukan vähemmän.
Moottori peräisin -97 a4:sesta, elikkäs AEB.
Joku (ilmeisesti ebay/kiina) lastu siellä oli kun tuo minulle tuli, mutta kuulemma oli pätkäissyt 4000rpm jälkeen. Niinpä edellinen omistaja oli rajoittanut ahdot bleedillä 0.7bar. (Ennen siis 1,5bar). Muuten tuo oli vakio.
Ensimmäisenä hankin tuohon isomman ahtimen, ilmeisesti jokin k03 hybridi(?)
Kaverin 1.8t a6:sesta tuo minulle tuli. Olivat jollain pajalla laittaneet hajonneen k04 tilalle ja kuulemma pari milliä isommat kompuransiivet tuossa kuin k04. Tiedä sitten. Vähän se oli isompi kuin tuo vanha, joka ei sekään tainnut alkuperäinen olla.
Samasta autosta tuli mulle myös isompi MAF -runko, bsr cold air intake ja forgen bypass/dumppi.
564cc suuttimet ja bosch 044 -pumppu asennuskehyksineen tuli hankittua foorumin kautta.
E85:lla mä olen tällä noiden romppeiden asennuksen jälkeen ajellut ja ihan ok toimii. Aiemmin mainitun bleedin heivasin kuuseen joten menot loppuu aikalailla siihen 4-5000rpm.
Malisen Aki askarteli obd2 portin ja tsekkas lambdan korjaus % pysyvän alueella.
Porkkikselle tarkoitus mennä ens kuun alussa säätöjä hakemaan.
Vanteiksi tuli haettua OZ Ultraleggerat 17"x7" + 195/40 nankangeilla.
Comment
Comment