Takaisin sateiseen Varsinais-Suomeen, takana n. 7000 lötkö-kilsaa. Stockholm-Berlin-Prague-Budapest-Ingolstadt- ell am See (näppiksestä hävis tseta-kirjain..)-Kassel-Stockholm. Pääosin 25-34 asteisessa ilmassa ja jyrkimmät nousut yli 20%. Oli siinä öljynvispausta kun tällä automaatilla Grossglognerille venytteli. Baananopeudet oli 130 - 150 kmh, lujempaakin olisi voinut mennä mutta tässä lootassa kiekat oli 4500/140kmh (toinen loota jostain?).
Erinomainen auto ajaa baanalla ja kaupungeissa, hiljainen/mukava ja kääntyy hyvin. Ohitus kiihtyvyys yllättävänkin hyvä, ehkäpä pieni paino tekee sen? Hieman vain taisi tulla sääliviä katseita ja "virolaismainetta" asiaa tuntemattomilta.
Tietokoneen mukaan koko reissun keskikulutus 9,7.
Menee jatkoon tämän auton jalostus, pikkaisen ulkokuorta paremmaksi ja toinen automaattiloota. Mistähän saisi tähän sovitettua 4v-laatikon lukkovaihteineen? Sisätiloista kuljettajan penkin ja kattoverhoilun uusinta.
Ainut "murhe" matkalla koski ilmastoinnin kompuran hihnaa, yksi poikki ja nyt toinen jo ihan rispaantunut ja löysä taas. Tulikohan järjestelmäpaine liian korkeaksi ja käy raskaasti kompura? Myös lämppärin puhaltimen laakeri leikkaa kiinni +25 kelissä aika ajoin. Toisaalta ilman tätä murhetta olisi jäänyt koeajamatta mtm-R8-spider ja Audi Museum käymättä Ingolstadissa. Oli ilo katsella kun 4 mekatsua ihmetteli 200:n kompuran hihnan vaihtoa ja muut Bentley Continental Coupet, RS6:t, 911 turbot odottivat vuoroaan :) Samalla sai oppitunnin entisöinnistä, lattialla oli kasausvaiheessa RS2 palapeli, 80%:sti uusista osista esim uusi moottori, tilaajana Porsche Austria.
Vähän jäi vielä ajamisen hinkua joten seuraava peli alle ja baanalle..
Erinomainen auto ajaa baanalla ja kaupungeissa, hiljainen/mukava ja kääntyy hyvin. Ohitus kiihtyvyys yllättävänkin hyvä, ehkäpä pieni paino tekee sen? Hieman vain taisi tulla sääliviä katseita ja "virolaismainetta" asiaa tuntemattomilta.
Tietokoneen mukaan koko reissun keskikulutus 9,7.
Menee jatkoon tämän auton jalostus, pikkaisen ulkokuorta paremmaksi ja toinen automaattiloota. Mistähän saisi tähän sovitettua 4v-laatikon lukkovaihteineen? Sisätiloista kuljettajan penkin ja kattoverhoilun uusinta.
Ainut "murhe" matkalla koski ilmastoinnin kompuran hihnaa, yksi poikki ja nyt toinen jo ihan rispaantunut ja löysä taas. Tulikohan järjestelmäpaine liian korkeaksi ja käy raskaasti kompura? Myös lämppärin puhaltimen laakeri leikkaa kiinni +25 kelissä aika ajoin. Toisaalta ilman tätä murhetta olisi jäänyt koeajamatta mtm-R8-spider ja Audi Museum käymättä Ingolstadissa. Oli ilo katsella kun 4 mekatsua ihmetteli 200:n kompuran hihnan vaihtoa ja muut Bentley Continental Coupet, RS6:t, 911 turbot odottivat vuoroaan :) Samalla sai oppitunnin entisöinnistä, lattialla oli kasausvaiheessa RS2 palapeli, 80%:sti uusista osista esim uusi moottori, tilaajana Porsche Austria.
Vähän jäi vielä ajamisen hinkua joten seuraava peli alle ja baanalle..
Comment