Epäily johtuu pääasiassa siitä, että tuli pikkaisen avitettua kompuran poistuloa sorkkaraudalla....kun ei viitsinyt purkaa puskuria, jäähdytintä ja hytikkapumppua pois edestä. Varsinaista entisöintiä ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Matkalötkö, 200 turbo -87
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Helposti kompura meni takaisin kun oli jo harjoiteltu. Noita vanhempien kompuroiden liitosputkien tiivisteitä on hieman hankala löytää. Sama oli D11 kasissa. Löytyykö jokin varma paikka mistä löytyy?
Automaatti loota hieman "työntää" paikoillaan vaihde päällä seistessä. Voisiko johtua liiasta öljystä vaihteistossa vai onko ikäluokan ominaisuus?
Mittariston alareunasta löytyi irroitettavan muovitikun alta potikka, bensamittarin, ajotietokoneen vai minkä hienosäätöön? Tripin nollaus tapin kaltainen musta tappi jonka alta tuo löytyi.
Comment
-
Kesti se kattoverhoilu ylhäällä ainakin 3 viikkoa ;) Otan nitojan seuraavaksi käteen..
Takaiskarit vaihdoin uusiin. Enpä ole kaasuttomia iskareita hetkeen ostanutkaan. Vielä eteen vaihtamatta. Keinutaan näillä huomiseksi Lahteen ja takaisin.
Tyhjäkäynnin epätasaisuus hieman häiritsee vieläkin, näissä se taitaa 99%:sti johtua isv:stä?
Comment
-
Mikäli siinä kattoverhoilukankaassa on semmoista oranssia vaahtomateriaalia niin harjaa se ensin pois kankaasta ja kattoverhoilun rungosta. Sitten rankinta sprayliimaa (esim. 3M) ja verhoilu kiinni. Pysyny mulla jo lähes vuoden roikkumatta ;D Yhessä saabissa oli kattoverhoilu kiinni nuppineuloilla. Näytti kammottavalta.
Comment
-
Tosta tyhjäkäynnin seilaamisesta oli mullakin kokemuksia talvella. Putsasin ISV:n kolmeen kertaan ja aina auttoi hetken kunnes käyntiväli oli taas 900-1600 rpm. Ongelma korjaantui kun vaihdoin huohotusletkut, jotka olivat jo hieman halkeilleet ja sen nelihaaraisen kappaleen korjasin vulkanointiteipillä. Viritys on nyt kestänyt 3kk, tyhjäkäynti on keskimäärin 900 rpm eikä heittele. jostain pitäisi varmaan se nelihaarainen häkkyrä saada mutta en ole onnistunut mistään vielä löytämään...
Comment
-
ISVn liuotus ja puhdistus auttaa minullakin, tosin tyhjäkäynnin vaeltelu maltillisempaa. Pikemminkin voisi sanoa epätasainen tyhjäkäynti nykyään. Koska automaatti niin tuo epätasaisuus tuntuu valoissa seistessä vaihde päällä aika hyvin. Koitan vielä tulpat vaihtaa platinoihin (ovat vaan hieman arvokkaammat).
Comment
-
Pitäkääs peukkuja, tällä keksinnöllä tarkoitus startata tänä iltana reissuun. Tyytyväinen jos pääsee Saksaan asti mutta toiveissa Praha-Budapest-Venetsia ja "kumpareiden" kautta Amsterdam. Ehkäpä vielä ajaen kotiinkin..
Uutta osaa on kohtuullisesti vaihdeltu: pyöränlaakerit, iskarit, jarrunesteet, öljyt, laatikkoöljyt, jakopää vesipumppuineen, tulpat, isv-putsattu, parit Fortekäsittelyt (suuttimet), pyyhkijänsulat, taustapeili, pakoputki, uudet renkaat, kulmat säädetty, uusi ilmastoinnin kompura (+muu osa autom syst korjattu), hammastanko, vaihteisto vaihdettu, hirveesti hinkattu ulkoa ja sisältä sekä kattoverhoilu pultattu kiinni. Niin ja merkkejä on liimailtu takapaksiin mutta se "200" vielä puuttuu.
Tällä hetkellä kaikki muu toimii pl matkamittari. Kyyti on pehmeää ja hiljaista, ehkäpä mukavinta koskaan minulla.
Saapa nähä miten äijän käy ;)
Comment
-
Pidetään peukkuja. :) Ollaan samoihin aikoihin itsekin Saksassa, joten jos ongelmia tulee niin voidaan tulla viistastelemaan livenä. :D
Sunnuntaina on muuten Nordschleife koko päivän auki. Jos sattuu aikatauluihin ja reittisuunnitelmiin sopimaan.
Comment
-
Mukavastihan tämä laukkaa motaria kohti taivaanrantaa. Tukholma - Helsingborg, lauttarannasta lauttarantaan ja suurin osa sateessa, keskinopeudella 117km/h. Noin 5h10min. Tämä on oikein hyvä matkavekotin :) näillä uusilla 195x65x15 renkailla uskaltaa lykätä sateessa sen mitä kuivallakin.
Vakkari olisi kyllä pitänyt ehtiä asentaa :(
Meinasin mennä Prahaan samaa soittoa mutta Tanska yllätti taas. Ei positiivisesti. 3h Helsingöristä Rodbyhavniin ja tähän lisäksi pakollinen 3h lautan odottelu. Taidan ottaa torkut..
Comment
-
Hatunnosto ja kesätervehdys Mansesta!
Tuossa on kyllä oikeata kesätunnelmaa.
Aja turvallisesti ja varmaan saamme nähdä myöhemmin lötkön kuvia erilaisilla maisemilla varustettuna.
Voi kun olis joskus aikaa itselläkin moiseen, olkihattu päähän ja keket nenälle ja ministerillä kohti välimerta.
Comment
Comment