Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Matkalötkö, 200 turbo -87

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Urssikin oireilee tuolla uudenlaisella anturilla, vaikka jäähdytin peittää keulaa jne.

    Eli kyllä se on ihan "ominaisuus" tuo viisarin eläminen tuolla 3 napaisella anturilla.

    Comment


      #62
      Täytynee uskoa tuon anturin osalta.

      Tässähän oli se kampikammion huohotinletku tukittu juurikin kampikammion puolelta. Venakopasta meni letku suoraan kojootin kanteen. Silloin ei vuotanut. Palautin tilanteen aloitus hetkeen, katsotaan lisääntyykö vai vähentyykö vuodot..

      Comment


        #63
        Huohotuksen tukkiminen voi hyvinkin olla osasyy stefojen pullahtamiseen.

        Comment


        • #64
          Juurikin näin, silläpä joskus talvellakin jos huohotin jäätyy umpeen niin ei hyvä heilu.
          Tietty öljyn paluuputkea pitkin varmasti osittain ainakin kampikammion paine pääsee venttiilikopan alle ja sitäkautta huohotusputkistoa pitkin imupuolelle. Tiedä häntä, miten tuo käytännössä sitten.. mutta eipä siellä suotta varmaan ole erilliset huohotuslähdöt kampikammiossa ja venttiilikopassa.

          Comment


            #65
            Sinänsä mielenkiintoista oli huomata öljyvuodon vähentyneen kun huohotusletkun kampikammiosta tukki uudestaan. Erittäin outtoa....täytyisikö siinä letkussa vanakopankannesta kampikammioon olla takaiskuventtiili?

            Comment


            • #66
              Venakopan ja kampikammion väliset letkut näyttäisi olevan yhteydessä ilman takaiskua, ainakin omassani molemmat yhdistyy siihen kumiseen haaroittimeen joka on venttiilikopan päällä. Tästä sitten lähtee edelleen letkut takaiskun kautta imusarjaan ja toinen letku määräjakajan kumitötteröön/kanteen.
              En tiedä tarkalleen tuon toimintaperiaatetta, eli sitä onko tuo kumihaaroitin avoin joka reikään vai onko siinä kaksi läpivientiä.

              Monestihan huohotusjärjestelmä on läpikierrättävä, eli moottorin toinen huohotusrööri on jossain ilmanputsarikotelossa ja toinen imusarjassa PCV/takaiskuventtiilin kautta.

              Tuolta löytyy kaavio 10vt:n huohotusletkuista:
              http://www.jimellisaudiparts.com/ima.../062004100.jpg
              Viimeksi muokannut Tonsku79; 7.4.2015, 09:53.

              Comment


                #67
                Mikä tuo nro 3 tuossa kuvassa on? Kuristus vai takaisku?

                Comment


                • #68
                  Kumiletkun pätkä, jolla kampikammion lähtö liitetään huohotusputkeen (muovia tai metallia) nro 2.
                  Tämä kyseinen letkunpätkä menee ajastaan velliksi.

                  Comment


                    #69
                    Vähän laiskotti ja en jaksanut alkaa puunaamaan lattiamattoa ja oviverhouksia puhtaaksi itse. Pro Detailing hoisi homman upeasti eikä edes maksanut paljoa. Nimestään huolimatta Stasin kanssa on ilo asioida. Nyt ei vaadi kuin kattoverhouksen liimaamisen ja mustat kangas matot lattialle niin sisustus on upeassa kunnossa.
                    Attached Files

                    Comment


                      #70
                      Tuleeko tällaisen etuvetoisen takaiskarien yläpäät hattuhyllyn alle, takakonttiin vai takapenkin selkänojan taakse?

                      Comment


                        #71
                        Kappas, ei mihinkään noista paikoista ;)

                        Comment


                          #72
                          Ei tää mikään typ81/85 oo.. :) Etupään tuenta taitaa olla 100-A6:ssa typ43 korista C4:seen identtinen. Ottaen huomioon tietysti pienet eroavaisuudet rakenteiden vahvuuksissa. Takapää on taas typ44:sta asti samanlainen quattroissa ja kärriakseleissa.

                          Comment


                            #73
                            Mites C-pilarien verhoilu irtoaa? Ehjänä..

                            Comment


                              #74
                              Muovinastoilla juu. Löytyhän se antennivasvistinkin.

                              Comment


                              • #75
                                Antennivahvistin on yllättävän toimiva varuste. Kun lopulta omasta lötköttimestä löysin sen virtajohdon ja kytkin sen, niin yllättävän hyvin kuuluu mm Viron radiokanavat täällä Vantaalla :D. Onko tässä radioantenni takalasissa?

                                Tuosta sen takalasiantennin vahvistimen kytkennän kahtelin: http://www.isham-research.co.uk/quat...yp44/sp33z.jpg

                                Comment


                                  #76
                                  Antennina toimii pari lämppärin lankaa.

                                  Comment


                                    #77
                                    Paremmin tämä antenniratkaisu toimii samoilla radioilla kuin Urkin lyhyt teleskooppi.

                                    Comment


                                      #78
                                      Onkos siulla antenninreikää korissa ollenkaan? Omassa on vasemman takakyljen yläreunassa. Mut itselläkin antennijohto matkaa c-pilaria pitkinkohti takalasia. En oo tutkinut tarkemmin. Paremminkin vois ratio kuulua, joten pitää varmaan tutkia.

                                      Comment


                                        #79
                                        Ei ole reikää antennille korissa ollenkaan :) Joten ei myöskään ruostetta sen ympärillä..

                                        Comment


                                          #80
                                          Voin lainata joko "joulukuusiporanterän" tai pienen rasiaporanterän, niin saadaan Jukalle lötköön antennille reikä :)

                                          Comment


                                            #81
                                            Kattoverhoilu tuli turittua paikoilleen, ei maksanut vaivaa laittaa kunnolla. Oli jo pilattu valmiiksi.

                                            Virranjakajan Hall anturin liitin roikkuu johtojen varassa eikä sietänyt jakajan kannen avausta. Olisko jollakulla toimivaa?

                                            Comment


                                            • #82
                                              Saattaa löytyä. Kehtaatko numeron katsoa?
                                              Aikanaan oli ideana väsätä 3b kanteen moinen, mutta teinkin orkkikselle paikat.

                                              Comment


                                                #83
                                                Kiitos tarjouksesta, en muistanutkaan ostaneeni yhden varuiksi urkkia varten. No nyt oli käyttöä. Käy taas :)

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Nyt alkoi pikkasen laiskottamaan, vein 200:n nokkahihnan vaihtoon. Samalla vaihtuu se vuotava kampuran etummainen stefa. Takimmainen vuotaa kanssa mutta vaihto jää toiseen kertaan, testataan nyt kunnolla tätä vaihteistoa ja mietitään sitten mitä vaihdetaan.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Etkö saanut sitä maskia irti? ;)

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Maski oli rinkuloiden vaihdossa tuon aikaa ;) (en ulkoistanut)..

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Niin yksinkertainen asia kuin maskin paikoilleenlaitto tökkii. Kuuluuko maskin alareunan kiinnitys liuskat puskurin rosterilistan kiinnitysliuskojen eteen vai taakse?

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Järkevän tekemisen puutuessa aloin vaihtamaan ilmastoinnin kompuraa tähän. On ainakin tukevasti kiinni ;). Yksi pultti tunnissa lähtee nitkutellen ja irroitusainetta ruikkien irti eli kahdessa illassa kompura kädessä. Yllätys on, että vaihtokompura on saman näköinen ja pultitkin samoissa kohdin. Oli kyllä erittäin ahdasta ottaa se alakautta pois. Meneeköhän takaisin samaa kautta??

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Äkkiseltään voisi luulla, että rako ei ole sillä aikaa pienentynyt. ;)

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              =)
                                                              "Mies seuraili televisiosta naisten hiihtoa. Kuului seuraavanlainen selostus:
                                                              "Suomalaishiihtäjä tavoittaa venäläishiihtäjää, rako pienenee ja pienenee, kunnes menee kokonaan umpeen..."
                                                              Silloin mies tuumi itsekseen: -Taytyy varmaan ostaa vaimollekkin sukset!"

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X