Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

More quattro fun..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Saisko nuo eka postauksen kuvat jostain näkyviin(kys)

    Comment


      #62
      Ei valitettavasti ole tallessa. Menivät palveluntarjoajan vaihdon mukana.

      Comment


      • #63
        Eilen duunailin ton lisäkatkaisijan omaan kikottimeen ja hienosti toimi, ainakin hetken, mutta diff-painikkeessa palava valo(näyttää lukon päälllä olon) sammui aina hetken ajelun jälkeen. Nyt kysynkin että miksi näin tapahtuu? Tuli vaan heti mieleen, että heittääkö se kuitenkin sen lukon pois päältä? Vai onko siinä jokin "aikaraja" joka sammuttaaa sen valon tietyn ajan päästä?

        Comment


        • #64
          Meinasin itsekkin tehdä tuon lukon pidätys jutun mutta totesin että turhaa hommaa, jos lähtee puskeen niin kytkimellä napu niin taas mennään kylki sivulla :)

          Comment


          • #65
            Mikähän mahtaas olla vika kun tuo Diff nappi ei oikein aina irrota lukkoa vaikka kuinka painelis... päälle menee kyllä kerta painalluksella. Monesti joutunut "turvautumaan" juuri tuohon automaattiseen irtoamiseen

            Comment


              #66
              tarkistelisin vivuston ja vivuston painekellon heti ekana. Lisäksi, lukko ei sitten aukea luisussa, vaikka valo sammuisikin.

              Comment


              • #67
                vaikka olisi auto paikallaan tasamaalla vaihde vapaalla tai kytkin pohjassa niin ei aina aukee.. kerran myös kävi niin että kun painoin lukon nappulasta kiinni niin jostain syystä renkaat lähti vetämään vaikka kytkin oli pohjassa.. siihenhän se sitte sammuki, toimi kyllä normaalisti kun käynnisti taas

                Comment


                  #68
                  Sulla on sitten kytkimessä jotain vikaa.

                  Comment


                  • #69
                    Enpä usko..

                    Comment


                    • #70
                      Alkuperäinen kirjoittaja Mikki90 Näytä viesti
                      Enpä usko..
                      No ei tuohon kyllä mitään muutakaan mahdollisuutta ole jos "lähtee vetämään kytkin pohjassa"

                      Comment


                        #71
                        Tai sitten kytkimen pää- tai työsylinteri vuotaa.

                        Comment


                        • #72
                          Eilen duunailin ton lisäkatkaisijan omaan kikottimeen ja hienosti toimi, ainakin hetken, mutta diff-painikkeessa palava valo(näyttää lukon päälllä olon) sammui aina hetken ajelun jälkeen. Nyt kysynkin että miksi näin tapahtuu? Tuli vaan heti mieleen, että heittääkö se kuitenkin sen lukon pois päältä? Vai onko siinä jokin "aikaraja" joka sammuttaaa sen valon tietyn ajan päästä?
                          Osaako kukaan sanoa mistä moinen johtuu?. Eli noin pari minsaa pysyy päällä jä sen jälkeen lähtee lukko pois.

                          Comment


                          • #73
                            Moi. Onnistuuko tämä modi Audi S6 vm 1996 autoon eli urs6:een? Autosta hajos juuri perä, joten uus käytetty täytyis hommata. Mikä perä kannattais etsiä?

                            Comment


                              #74
                              Millä ilveellä sait perän hajalle? Lähtikö sieltä se pikku sokka omille teille? Lukkomodi soveltuu kaikkiin vanhoihin torsen quattroihin, joissa perän lukolle "diff" -nappi käsijarrun edessä. Tee vaan modi ja hajota uus perä revittämällä.

                              Comment


                              • #75
                                Eli ei onnistu tämä modi autooni, kun diff -nappi puuttuu.
                                Auto alkoi paukuttaa moottorijarrulla ja jarruttaessa, vika on välillä päällä ja välillä ei. Epäilin vetoniveltä ja vein korjaamolle tutkittavaksi. Tuomio oli rikkinäinen perä, kuului kuulemma joku ääni vaihde päällä auto käynnissä nosturilla. Tuolla lisää juttua
                                http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=104484

                                Comment


                                  #76
                                  Saahan sen rikki, jos on pirusti voimaa tai liian vähän öljyä.

                                  S6:ssa taitaa olla jo EDL, nappilukko on kaiketi S4 tai vanhempien juttuja.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Löytyisköhän tuosta? Sori vaan linkkihirviöstä mutta tuleepahan selväksi.

                                    http://www.quattro-zentrale.com/shop...ategorieid=257

                                    Comment


                                    • #78
                                      Kiitoksia vaan linkistä, vaikuttaa hyvältä sivulta, hinnat on ainakin kohdallaan, näköjään pyytävät noin viidesosan siitä mitä suomessa.
                                      Yksi S6/A6 C4 perä löytyis näköjään, nyt vaan sormet ristiin että mulla on CKF tyypin perä niin pääsis tuolta tilaamaan!!

                                      Comment


                                      • #79
                                        Tilannu todella paljon tuolta. Aina ollut hyvin pakattu ja todellakin hinnat on kunnossa.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Samaa mieltä.Ja nopea toimitus!
                                          Viimeksi muokannut okkim; 9.11.2013, 09:39. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Mieletön palvelu. Pistin tänään aamulla (lauantai!) viestiä tonne, ja just äsken tuli vastaus jossa jopa ohjeet oikean perän selvittämiseksi. Ja tuoltahan melkeenpä annetaan osia pois, kun vertaa suomen hintoihin...

                                            Comment


                                            • #82
                                              Vanha topikki, mutta toimiiko tämä modaus tuossa mun A4 B5Q 1.8t:ssa? Ja hajoaako tällä jotain, niinku joku tuossa kertoi?

                                              Comment


                                                #83
                                                Ei toimi. Tämän otsikon modaus toimii vain napista kytkettävällä lukkoperällä varustetuissa autoissa.

                                                Comment


                                                • #84
                                                  kestääkö lukkomodilla ajon piikkipyörillä.autona s2 513/688nm

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Arvaisin että ihan helposti. Ei se piikkipyörän pito nyt kuitenkaan niin järkyttävän hyvä ole verrattua kesäkeleihin.

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X