Nyton taas tämän auton kanssa ollut lämpöongelmia. Tai tälläkertaa tuskin lämmöt oikeasti ylhäällä ovat, mutta kuitenkin. Ongelma aloitti olemassaolon, kun auton oli normaalisti ajanut lämpimäksi niin vedenlämmöt nousi mittarin mukaan n.95 asteeseen joka ei ole normaalia. Kk sitä kirotessa alkoi ongelma muuttumaan, että lämmöt oli 90c alle km ajon jälkeen. Välissä pahentu ja ongelmia tuli lisää. Nykysin auto viikon seisomisen jälkeenkin virrat päälle laittaessa mittari näyttää 90 lämpöjä suoraan. Tämä johti siihen, että arvelin veden lämpötilaanturi olevan tiensäpäässä. Vaihdoin sen äsken ja ongelmat vaan muuttaa luonnettaan.
Nyt auto ei lähde käyntiin, kun 30 starttauksen jälkeen. Hörähtää ja sammuu . Sitkun saa käyntiin ja pitää tyhjäkäynnillä pitkään että lämpiää - toimii normaalisti ja lämpimänä käynnistyy normaalisti. Lämmöt tapissa ja vcds:kin sekoilee lämpöjen kanssa samallailla.
Vikakoodeja ei anna.
Voisko mittari olla rikki? Tai maadoituksissa häikkää? Ajoneston valo ei jää ainakaan palamaan kun käynnistelee. Voihan se olla varmaan se kampiakselin asentotunnistinkin nyt oikeasti menossa, mutta setaas ei selitä mittariston oireita/koneem ylikuumenemista.
Nyt auto ei lähde käyntiin, kun 30 starttauksen jälkeen. Hörähtää ja sammuu . Sitkun saa käyntiin ja pitää tyhjäkäynnillä pitkään että lämpiää - toimii normaalisti ja lämpimänä käynnistyy normaalisti. Lämmöt tapissa ja vcds:kin sekoilee lämpöjen kanssa samallailla.
Vikakoodeja ei anna.
Voisko mittari olla rikki? Tai maadoituksissa häikkää? Ajoneston valo ei jää ainakaan palamaan kun käynnistelee. Voihan se olla varmaan se kampiakselin asentotunnistinkin nyt oikeasti menossa, mutta setaas ei selitä mittariston oireita/koneem ylikuumenemista.
Comment