Tulipahan hankittua TT:n tilalle tilan tarpeeseen toinen farkku pihaan.
Autohan on 2003vuoden 1.8t Quattro ja 120kw Autollahan on ajettu 170tkm huolothistoria kohdallaan (longlife+suomiauto)
Tarkoitus autoa laitella hieman omaan makuun paremmaksi oem+ suuntaisesti.
Ja täällä kun on puhuttu paljon öljysihdeistä jne niin ajattelin tehdä tämän helpottaakseni vielä niitä jotka asiasta murehtivat..
Alle tulee osien hinnat+työnhinnat. Samalla vaihdetaan autoon Jakopää+vesipumppu, öljypumppu, tulpat, kaikki suodattimet(Öljy+bensa+ilma+raitis, tulpat. ->Ja myös peräöljyt vaihtoon-
Öljysihdin vaihto toteutetaan seuraavalla tavalla: Fortet koneeseen, paskat pihalle, uusi ösuodin ja KINGIN öljyt koneeseen ajo lämpimäksi, öljyt pihalle.Uusi sihti ja uusi ösuodin ja LiquiMoly 5W30 koneeseen. KOVAA AJOA! =)
Jakopään vaihtoa ei olisi vielä tarvinnut tehdä mutta koska Öljypumpun vaihtoavarten tuo tarvitsee muistaakseni purkaa niin menkööt samalla.
(Tällä tuplaöljyn vaihdolla ajattelin saavani parhaiten vanhat paskat/karstat ulos)
Keväällä olisi sitten alustan/vanteiden vuoro ja kesän 2015 edetessä kytkimen päivitys ja ohjelmointi+muuta kivaa.. (Jos vain mielenkiinto pysyy yllä)
Autohan on 2003vuoden 1.8t Quattro ja 120kw Autollahan on ajettu 170tkm huolothistoria kohdallaan (longlife+suomiauto)
Tarkoitus autoa laitella hieman omaan makuun paremmaksi oem+ suuntaisesti.
Ja täällä kun on puhuttu paljon öljysihdeistä jne niin ajattelin tehdä tämän helpottaakseni vielä niitä jotka asiasta murehtivat..
Alle tulee osien hinnat+työnhinnat. Samalla vaihdetaan autoon Jakopää+vesipumppu, öljypumppu, tulpat, kaikki suodattimet(Öljy+bensa+ilma+raitis, tulpat. ->Ja myös peräöljyt vaihtoon-
Öljysihdin vaihto toteutetaan seuraavalla tavalla: Fortet koneeseen, paskat pihalle, uusi ösuodin ja KINGIN öljyt koneeseen ajo lämpimäksi, öljyt pihalle.Uusi sihti ja uusi ösuodin ja LiquiMoly 5W30 koneeseen. KOVAA AJOA! =)
Jakopään vaihtoa ei olisi vielä tarvinnut tehdä mutta koska Öljypumpun vaihtoavarten tuo tarvitsee muistaakseni purkaa niin menkööt samalla.
(Tällä tuplaöljyn vaihdolla ajattelin saavani parhaiten vanhat paskat/karstat ulos)
Keväällä olisi sitten alustan/vanteiden vuoro ja kesän 2015 edetessä kytkimen päivitys ja ohjelmointi+muuta kivaa.. (Jos vain mielenkiinto pysyy yllä)
Comment