Kiitoksia tarjouksesta, mutta nyt on saatu luukku auttavasti taas kasaan. Irrotin ja kiinnitin luukkua pariinkin kertaan ja ihmettelin mekanismeja ja säätöjä siinä samalla. Meinasi unohtua luukun takareunan vesikouru sinne taka-asentoon kattopoteron perälle jonne se oli painautunut töiden kuluessa. Pitkällä rautalankakoukulla sai moisen vielä takaisin pelipaikalle. Nyt pelaa muuten, mutta itse luukku on edelleen pari milliä liian takana, joten takareunan tiiviste ahdistaa liikettä. Käsittääkseni luukku toppaa kun saranapalkki (kuvan osa numero 29) toppaa tuuliohjaimeen (osa 32). Siinä ei vaikuttaisi isommin säätövaraa olevan tai sitten olen katsonut huonosti.
Olisiko kellään piirikaavioita vuosimalliin 1984? Meinaa mittarivaloja ja rekisterikilven valoja syöttävä sulake 14 kärähtää aina kun parkit pistää päälle. Olen nykinyt johtosarjasta irti kaikki liittimet joihin virtaa menee tuon sulakkeen kautta mutta se on mittausten mukaan edelleen maissa.
Olisiko kellään piirikaavioita vuosimalliin 1984? Meinaa mittarivaloja ja rekisterikilven valoja syöttävä sulake 14 kärähtää aina kun parkit pistää päälle. Olen nykinyt johtosarjasta irti kaikki liittimet joihin virtaa menee tuon sulakkeen kautta mutta se on mittausten mukaan edelleen maissa.
Comment