Tehdäänpä oikein projektitopikki, niin tulee dokumentoitua oman ässän elämänkertaa.
Kyseessä siis kovinkin tuttu malli täällä foorumilla ja projekteissa.
Tämä on siis S4 B5 sedan, prefacelift ja ensimmäisiä eli -98
Tämän yksilön ja allekirjoittaneen yhteiselo on alkanut vuonna 2007, kun kävin sen hakemassa saksasta erään koulutusrupeaman päätteeksi.
Auto oli paperien mukaan palvellut varttuneempaa yrittäjää koko elinkaarensa saksassa, tosin varsinainen autoharrastaja tuskin on kyseessä ollut, auto oli kyllä huollettu aina merkkiliikkeessä.
Hakureissu ja rekisteröinti/katsastus suomeen onnistui helposti.
Kuva ensimmäiseltä talvelta, tässä vaihessa ässä palveli päivittäisessä ajossa käyttöautona.

Mittarissa oli vajaa 200 tkm ja auto pelasi hienosti lukuunottamatta pieniä huoltotarpeita mm. etujarrut oli aivan loppu, kardaanin nivel äänsi ja downpipen joustoletku katkesi, Y- ja F letkut oli myös uusittava.
Pari pientä päivitystä eli etujarrjuen kunnostus ja zimmermanin levyt tuli laitettua sekä vaihdevälin lyhentäjä ja RS4 putkisto 3" downpipeilla ja 100cell kateilla höystettynä.
Pieniä ylimääräisiä huoltoja kuten termostaatin vaihto ,miellyttävä homma tammikuussa ulkona.. lootan ja perän öljyt oli myös ohjelmassa tuolloin.


Kyseessä siis kovinkin tuttu malli täällä foorumilla ja projekteissa.
Tämä on siis S4 B5 sedan, prefacelift ja ensimmäisiä eli -98
Tämän yksilön ja allekirjoittaneen yhteiselo on alkanut vuonna 2007, kun kävin sen hakemassa saksasta erään koulutusrupeaman päätteeksi.
Auto oli paperien mukaan palvellut varttuneempaa yrittäjää koko elinkaarensa saksassa, tosin varsinainen autoharrastaja tuskin on kyseessä ollut, auto oli kyllä huollettu aina merkkiliikkeessä.
Hakureissu ja rekisteröinti/katsastus suomeen onnistui helposti.
Kuva ensimmäiseltä talvelta, tässä vaihessa ässä palveli päivittäisessä ajossa käyttöautona.

Mittarissa oli vajaa 200 tkm ja auto pelasi hienosti lukuunottamatta pieniä huoltotarpeita mm. etujarrut oli aivan loppu, kardaanin nivel äänsi ja downpipen joustoletku katkesi, Y- ja F letkut oli myös uusittava.
Pari pientä päivitystä eli etujarrjuen kunnostus ja zimmermanin levyt tuli laitettua sekä vaihdevälin lyhentäjä ja RS4 putkisto 3" downpipeilla ja 100cell kateilla höystettynä.
Pieniä ylimääräisiä huoltoja kuten termostaatin vaihto ,miellyttävä homma tammikuussa ulkona.. lootan ja perän öljyt oli myös ohjelmassa tuolloin.


Comment