Kyllä mulla ainakin surraa molemmissa juurikin tuollain muuttuva taajuisesti. Ei sitä enään itse tiedosta, mutta jos joku "uusi" tulee kyytiin, niin huomauttaa yleensä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi vuosi ja uudet kujeet: S4 -> (R)S4+
Collapse
X
-
Eilen pääsin jo vähän testailemaan mittarin toimintaa ajossa, toimii muuten ihan järkevästi, mutta vaihtaa lambda-näytöstä AFR:n puolelle kun menee oikein laihalle esim moottorijarrutuksessa. Ei kait tuon pitäisi noin toimia? Uusin firmiskin on asennettu.
Flashasin uuden softan ECUun Nefmoton softalla. Jouduin vetämään oman johdon K-linjaa varten että data kulkee paremmin ilman häiriöitä. Koneessa tuntuu kyllä olevan potentiaalia! Nyt tarvitaan vaan softan hienosäätöä.
Comment
-
Samanlailla tekee toi Round mullaki, lambda-arvon näyttö kun on päällä ni moottorijarrulla hyppää aina sinne afr:n puolelle. Jos on afr-näyttö päällä niin silloin näyttää sitä kyllä jämptisti.
Oiskohan esim. mahollista et ei riitä skaala tossa mittarin lambda-arvossa ni vaihtaa siks tonne afr:ään laihalle mentäessä?
Comment
-
Se olis sitten osittain surun päivä. Auto on nyt myyty. :( Mutta pakko se on pitää vain yhtä harrasteautoa, ja yhtä käyttöautoa.
Nyt sitten onkin erittäin vaikeaa keksiä sopiva käyttöpeli, mikä jaksaa innostaa, ja poikkeaa edes vähän massasta.
Comment
-
Comment