Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi vuosi ja uudet kujeet: S4 -> (R)S4+

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Pitää kyllä plussat okkimille antaa projektista vielä näin jälkijunassa.Todella komee Audi,eikä tuu heti samanlaista vastaan =)

    Comment


      yhdyn äskeiseen, varmasti ollu hikipisaroita tuon takana, mut on se kyllä sen arvoista. on meinaa sen verran komee diudi että huhhei. :)))))
      Viimeksi muokannut welloo; 20.2.2008, 22:46. Perustelu: pikku kirjoitusvirhe ;D

      Comment


      • Se on se vanha sanonta. Net kun osaa, ne tekee. Ne kun ei osaa, ne opettaa tekemistä. Net kun ei osaa opettaa tekemistä, ne tutkii tekemisen opettamista. Ja net kun ei osaa sitäkään, ne tutkii tekemisen opettamisen tutkimisen metodologisia ja fiilosofisia perusteita.

        Hieno se on, jospa sen näkis jossain tulevana kesänä ihan elävänä, siis luonnossa.

        Comment


          Niille jotka eivät jaksa kahlata tässä forumilla koko rakennustarinaa läpi, on uusimmassa poilerilehdessä 4/08 tarjolla typistetty versio tästä rojektista.
          + keräilyposteri keskiaukeamalla =)

          Helmi paita Mikolla päällä yhdessä pikkukuvassa.

          Comment


            OT. ko. lehden taso onkin ollut viime aikoina selvässä nousussa. :)

            Comment


            • Honda
              Motorsport =D

              Comment


                Jape voisit alkaa tekemään enemmänkin noita auto esittelyjä lehdessä, et sitten olis saanut väännettyä Mikon autoa kanteen mihin se olisi kuulunut.

                Millon on Tupin auton vuoro?

                Mikolle uusi lempinimi VTEC Mikko ;)

                Comment


                • VTEC - Turbolag without the power.

                  All The Lag, None of The Boost. Like Waiting for Really Bad Sex.

                  [/offtopic]

                  Joku voisi heittää kopiot tuosta artikkelista nettiin ettei tarvisi lehteä sen takia ostaa.. :)

                  Comment


                    Sattuipa tuo paita aivan vahingossa päälle kuvauspäivänä :)

                    Vielä olis pari palikkaa tallissa odottamassa ja rakenteilla, kun vaan ehtis tehdä. Sitten voisi laitella vähän kuviakin, auto ei enää näytä tuolta kuin lehtikuvissa.

                    Comment


                      Joku voisi heittää kopiot tuosta artikkelista nettiin ettei tarvisi lehteä sen takia ostaa
                      Just sen ostamisen vuoksi minäkin koitan näitä Audeja täällä vähän "mainostaa".
                      Mikon auto olisi todellakin ollut kannen arvoinen, mutta menkööt nyt keskiaukeamalla =)
                      Jo tuon posterin vuoksi lehti kannattaa käydä poistamassa lehtipisteestä.

                      OT. minulle saa ehdottomasti laittaa tietoja mahdollisesti kuvattavan tasoista ja sen arvoisista laitteista!

                      Comment


                      • Joo, kyllä se on korrektia ostaa lehti niin kauan kuin sitä myynnissä on, sitten voi skannailla artikkelin ja laittaa näkyville.

                        Comment


                        • Ei oikeen kuulu tänne mutta, miten okkim nuo b5 rs4 jarrut meni paikoilleen? oliko ihan bolt on homma vai??
                          Itellä vois olla omaan b6 malliin tiedossa b5 rs4 jarrut ainakin eteen mutta ei ole oikeen tietoo että miten se asennus mahtaa onnistua tähän b6:seen ja onko paljonkin hankalampi ku tollaseen b5 koriseen.
                          Taitaa noi kyeiset jarrut vaatia minimissään 19" vanteet vai???

                          Comment


                            Sinne ne menee kun pulttaa vaan. Vanteet pitää olla vähintään 18", paitsi jos sattuu olemaan jotkut avarat 17" vanteet. Ainakin ässän vakiovanteilla jää hieman yli millistä kiinni.

                            B6 mallista en osaa sanoa mitään.

                            Comment


                            • ainakin uuden risan jarrut ei mene nakkaamalla, tarttee vaihtaa navat ja laakerit myös. Itellä b6:ssa oli ainakin s4 b5 levyt, eli jos s4 b5:a ja rs4 b5:a menee heittämällä päikseen, niin pitäs mennä risan jarrut myös b6..Sekavasti selitetty...

                              Comment


                                Uuden Risan jarrut menee B5:teen myös heittämällä, eli jotain eroa B6:ssa sitten on jos tarvii navat vaihtaa.

                                Comment


                                • no joo, pitääpäs miettiä... voishan ne ostaa pois jos saa sopivalla hinnalla:D

                                  Comment


                                  • satuin löytään asennus ohjeet b5s4 jarruille ja ne menee heittämällä joten varmaan sillon menee myös b5rs4 jarrutkin jos ne kerran menee b5:seen heittämällä :D

                                    Comment


                                      Dodii, nyt tämä PDF on julkista riistaa, kun uusi lehti ilmestyi tänään.

                                      Comment


                                        Perskuta, juuri lopetin tuon lehden tilaamisen kun ei enää innostanut, mutta nythän siellä vilisee jo clubin autoja... Kiitän, ja komia on kyllä itse menopeli :P

                                        Comment


                                          nythän siellä vilisee jo clubin autoja
                                          Miksiköhän? ;)

                                          Comment


                                            Kaikki riisikupit on jo esitelty?

                                            Tekniikkapuoli oli aika laiha tuossa jutussa, eikä ollenkaan kuminpolttokuvia.

                                            Auto on hieno.

                                            Comment


                                              Ei sitä vakiotekniikkaa kannata hehkuttaa, eikä sillä sudi kumi ;)

                                              Comment


                                              • Mitkäs on visiot suorituskyvyn nostoa ajatellen?

                                                Comment


                                                • Muutenhan toi juttu oli asiallinen, mutta eniten itse nostan hattua sille, että motivaatiota on löytynyt pikku lipsahduksen jälkeen rakentaa laite entistä hienompaan kuosiin.

                                                  Tosta jutustahan saa käsityksen että sileeseen laitteeseen on "vain" ruvettu pullistusta tekemään... (varmaan tarkoituksellahan se kuva siinä annetaan)

                                                  Comment


                                                    Joo ei siihen viitsinyt koko tarinaa väkertää.

                                                    Tuosta piristämisestä, ei kait noita vähäpäästöisiä saa viritellä...

                                                    Comment


                                                      Toi 4-puolainen ratti on kanssa melko persoonallinen ratkaisu, mutta persoonallisia ratkaisujahan tämä koko auto on täynnä.
                                                      Itselläni sporttiratti on ollut ekana rastitettavana lisävarustelistalla, sitä kun joutuu katsomaan/hipelöimään koko ajan autolla ajaessa, mutta jokaisella on oikeus tehdä itse omat valintansa, ei kai niitä ratteja muuten olisi niin paljon erilaisia markkinoilla.
                                                      Harmi, että bi-henkiset nelos audihenkilöt (kaikki ei välttämättä ole miehiä) joutuu tyytymään noihin tosivanhakoppasiin, ainakin toistaiseksi...

                                                      Comment


                                                        Uusi ratti on kyllä ollut tallissa jo puolisen vuotta, mutta kiireet ei hellitä niin en ole ehtinyt vaihtamaan. Ei tuossa vanhassa ratissa ole minun mielestä mitään muuta hyvää kuin lämmitys.

                                                        Pari muutakin parannusta odottaa tallissa, mutta koska en ole ehtinyt asentamaan, en viitsi etukäteen hehkuttaa listaa mitä pitäis tehdä...

                                                        Joo, B8 ässä olis poikaa, mutta se hinta... Tahtoo olla sellainen rahareikä tuo omakin että jos kaikki olis säästänyt, uuden olisi melkein jo niillä rahoilla ostanutkin. Eipä sinänsä haittaa, ulkonäkö on ihan jees, ja tuota tekniikkaa on helppo rassata.

                                                        Comment


                                                        • Ei tuo 4-puolainen nahkaisena mun mielestä huono ole. Tietysti se sporttiratti on coolimpi mutta mutta...1 sporttiratti ja 2 nelipuolaista nahkarattia omistaneena.
                                                          Muovinen nelipuolainen on sitten jotain kauheaa...

                                                          Comment


                                                          • Täällä odotellaan, että mitkä kauheet tykki vanteet mikolla on alla?

                                                            Comment


                                                            • Nii, jos Workit on hukattu, niin missä kuvat uusista?
                                                              Peltivanteilla siellä tuskin ajellaan ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X