Pitää kyllä plussat okkimille antaa projektista vielä näin jälkijunassa.Todella komee Audi,eikä tuu heti samanlaista vastaan =)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi vuosi ja uudet kujeet: S4 -> (R)S4+
Collapse
X
-
-
Se on se vanha sanonta. Net kun osaa, ne tekee. Ne kun ei osaa, ne opettaa tekemistä. Net kun ei osaa opettaa tekemistä, ne tutkii tekemisen opettamista. Ja net kun ei osaa sitäkään, ne tutkii tekemisen opettamisen tutkimisen metodologisia ja fiilosofisia perusteita.
Hieno se on, jospa sen näkis jossain tulevana kesänä ihan elävänä, siis luonnossa.
Comment
-
-
Jape voisit alkaa tekemään enemmänkin noita auto esittelyjä lehdessä, et sitten olis saanut väännettyä Mikon autoa kanteen mihin se olisi kuulunut.
Millon on Tupin auton vuoro?
Mikolle uusi lempinimi VTEC Mikko ;)
Comment
-
Joku voisi heittää kopiot tuosta artikkelista nettiin ettei tarvisi lehteä sen takia ostaa
Mikon auto olisi todellakin ollut kannen arvoinen, mutta menkööt nyt keskiaukeamalla =)
Jo tuon posterin vuoksi lehti kannattaa käydä poistamassa lehtipisteestä.
OT. minulle saa ehdottomasti laittaa tietoja mahdollisesti kuvattavan tasoista ja sen arvoisista laitteista!
Comment
-
Ei oikeen kuulu tänne mutta, miten okkim nuo b5 rs4 jarrut meni paikoilleen? oliko ihan bolt on homma vai??
Itellä vois olla omaan b6 malliin tiedossa b5 rs4 jarrut ainakin eteen mutta ei ole oikeen tietoo että miten se asennus mahtaa onnistua tähän b6:seen ja onko paljonkin hankalampi ku tollaseen b5 koriseen.
Taitaa noi kyeiset jarrut vaatia minimissään 19" vanteet vai???
Comment
-
Muutenhan toi juttu oli asiallinen, mutta eniten itse nostan hattua sille, että motivaatiota on löytynyt pikku lipsahduksen jälkeen rakentaa laite entistä hienompaan kuosiin.
Tosta jutustahan saa käsityksen että sileeseen laitteeseen on "vain" ruvettu pullistusta tekemään... (varmaan tarkoituksellahan se kuva siinä annetaan)
Comment
-
Toi 4-puolainen ratti on kanssa melko persoonallinen ratkaisu, mutta persoonallisia ratkaisujahan tämä koko auto on täynnä.
Itselläni sporttiratti on ollut ekana rastitettavana lisävarustelistalla, sitä kun joutuu katsomaan/hipelöimään koko ajan autolla ajaessa, mutta jokaisella on oikeus tehdä itse omat valintansa, ei kai niitä ratteja muuten olisi niin paljon erilaisia markkinoilla.
Harmi, että bi-henkiset nelos audihenkilöt (kaikki ei välttämättä ole miehiä) joutuu tyytymään noihin tosivanhakoppasiin, ainakin toistaiseksi...
Comment
-
Uusi ratti on kyllä ollut tallissa jo puolisen vuotta, mutta kiireet ei hellitä niin en ole ehtinyt vaihtamaan. Ei tuossa vanhassa ratissa ole minun mielestä mitään muuta hyvää kuin lämmitys.
Pari muutakin parannusta odottaa tallissa, mutta koska en ole ehtinyt asentamaan, en viitsi etukäteen hehkuttaa listaa mitä pitäis tehdä...
Joo, B8 ässä olis poikaa, mutta se hinta... Tahtoo olla sellainen rahareikä tuo omakin että jos kaikki olis säästänyt, uuden olisi melkein jo niillä rahoilla ostanutkin. Eipä sinänsä haittaa, ulkonäkö on ihan jees, ja tuota tekniikkaa on helppo rassata.
Comment
Comment