Koria yms tekee käsityötaidoilla pienellä panostuksella, mutta sitten kun moottoriin mennään niin sielläpä on pakko laittaa rahaa poislukien kiertokankien kiillotusta :) En tiedä onko tästä syystä melkein kaikki tyyninkiautot 1.6 litraisia isolohkoja.
En tiedä olisiko Mikko parempi ottaa ahdoista se 0,5bar pois niin säilyisi talven läpi auto hyvässä kunnossa kesän miitteihin? Tepon "kaikki tai ei mitään" jäärata-asenteella en tuolla autolla ajaisi...Hyvä jos prisman parkkiin uskaltaisi.
Yhteenvetona kärjistäen: Koria tekee taidolla, moottoria tuurilla ja rahalla. Vaihtakaa nyt jo Mikon avatar-tekstiksi "Vuoden 2006 rakentaja"!
En tiedä olisiko Mikko parempi ottaa ahdoista se 0,5bar pois niin säilyisi talven läpi auto hyvässä kunnossa kesän miitteihin? Tepon "kaikki tai ei mitään" jäärata-asenteella en tuolla autolla ajaisi...Hyvä jos prisman parkkiin uskaltaisi.
Yhteenvetona kärjistäen: Koria tekee taidolla, moottoria tuurilla ja rahalla. Vaihtakaa nyt jo Mikon avatar-tekstiksi "Vuoden 2006 rakentaja"!
Comment