Sehän on nappula vielä kovempi Audi-mies kuin Mikko. Mikolla meni pari viikkoa surressa, mutta jälkikasvu huutaa vieläkin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi vuosi ja uudet kujeet: S4 -> (R)S4+
Collapse
X
-
Semmosta rupesin tuumimaan että mitä ois maksanu RäSän kylkipalat? Vai onko valmis/käypänen osa Okkim:illa edes vaihtoehto? :D
Comment
-
Kyllä sitä tuli itsekin tuumittua projektin alussa :) Toinen puoli 677?, ja toinen 930? (saksasta vähän halvemmalla). Plus sisäpuolen pellit. Eli ei ollut vaihtoehto :) Ruotsissa tekee yksi kaveri samaa hommaa alkuperäisillä osilla (Utopiacar, Per), vähän tuntuu olevan helmpompaa kun siinä meni kuulemma viisi päivää. Eikä kyllä taida tehdä yksin. No, sillä kaverilla ei tunnu olevan budjetissa kattoa...
Olisi noita alkuperäisiä etulokareita ja helmoja ollut järkihintaan eBayssa, mutta päätin tehdä itse kerran voin :)
Comment
-
Ruotsissa tekee yksi kaveri samaa hommaa alkuperäisillä osilla (Utopiacar, Per), vähän tuntuu olevan helmpompaa kun siinä meni kuulemma viisi päivää. Eikä kyllä taida tehdä yksin. No, sillä kaverilla ei tunnu olevan budjetissa kattoa...
Comment
-
Hyvä kysymys :)
Tällä hetkellä olen sitä mieltä että kyllä se joku sinisen sävy on, ehkä hieman lisää helmiäistä tuohon Nogaroon. Tai sitten hienoista sävyn säätöä. Vielä en ole ihan päässyt projektissa siihen asti että vaivaisin päätä sillä suuremmin. Hyviä ideoita saa esittää! :)
Comment
-
Viimeinkin riitti voimia taas tehdä lisää. Nyt on myös toinen kaari on leikattu, levitetty ja hitsattu. Tein hieman eritavalla toisen puolen, otin varaosa-autosta isomman palan niin väliin ei tarvinut laittaa mitään lisäpeltiä. Tankin luukun kohta vaati vähän lisätyötä, mikä oli onneksi aika joutuisa tehdä. Kaari pitää vielä tinata, ja sitten alkaakin paklaus. :) Kattopelti pitäisi vielä vaihtaa, mutta jotenkin houkuttelisi paklata sekin. Katsotaan nyt. (edit: eli vaihdetaan)
Huomatkaa maskin asento, ne silmäsuojat on aina niin kaukana ;)
Comment
-
Kylläpäs pisti hymyilyttämään kun sain renkaan sovitettua ensimmäistä kertaa kunnolla oikealla paikalleen! :-) Sain nimittäin tänään 25 mm:n spacerit, ja vanteen riittävän ulos. Tuota kaarta tehdessä takareunan paikkaa kun ei ole voinut muuta kuin silmämääräisesti sovitella, ja vähän jännitti että miten se istuu renkaan kanssa. Kaipa tuo käsi ja silmä sitten pelaa aika hyvin yhteen, kun kaari näytti sopivan aikalailla täydellisesti, ja nyt on kyllä mieli hyvä! :) ET on nyt tuolla vanteella ja spacerilla 10, ja aikalailla mainio luku.
Tuosta väristä; kaverilla on Santorin blue ässä, eikä se minun mielestä ole läheskään yhtä hyvä kuin Nogaro, kyllä se sävy ainakin lähellä sitä pitää olla.
Comment
-
Ääni nogarolle :) Oma "MIG" on nogaro. Ja on tullut tuijoteltua ässän myyntiilmoitusta tuossa:
http://autonora.de/online/14/14.html
Comment
-
Tuossa on nyt vaan vanha "väliaikaisvanne", eli 8J 18" ja rengas 225/40. Tarkoituksena olisi laittaa 265/35 R18 tai 265/30 R19 ja 9-10" vanne.
Eilen myös vähän tinailin kaarta niinkuin kuvasta näkyy, mutta tina loppui kesken. Ensiviikolla jatketaan...
Comment
-
Joo, kun katselee näitä kuvia niin on se vaan hyvä väri! :D
http://www.audizine.com/forum/showth...threadid=94696
Comment
-
Hmm, jos tuossa kuvassa on paikalla 8x18 vanne 225 renkalla ja ajattelit laittaa 10x19 vanteen 265 renkaalla, niin eikös se tule pauttiarallaa tuuman ulommas jos on sama ET? Silloinhan se ottaa varmasti kiinni lokasuojan levitettyynkin reunaan? Ja ääni Nogarolle täältäkin.
Comment
-
Noilla vanteilla ja 25mm spacereilla on tuon ylläolevan mukaan ET10. Uusilla kymppituumaisilla ei varmaan spacereita tarvita ainakaan ulkonäön puolesta eli offset suurenee juuri sen tuuman verran (ET35)... Eli eikö se mene juuri samoille tasoille noitten 8 tuumaisten kanssa? Liekkö sitten tolpan suuntaan riittävästi tilaa ilman lisäpalikoita, siitä minä en tiedä mitään.
Comment
-
Juu aivan, näin minäkin sen olen päissäni käsittänyt :) En minä kymppituumaista 10 ET:llä meinannut laittaa. Katsotaan nyt edes minkälaisia vanteita löytyy kun välttämättä ihan jokaista haluamaani mallia ei taida edes saada halutusssa koossa /ET:llä.
En vielä tiedä miten siellä on sisäpuolella tilaa, täytyy ihmetellä.
Tuollaisetkin tuli englannista, täytyy vissiin purkaa taas taka-akselisto irti.
Comment
-
Kyllä melkein kaikki osat löytyy, paitsi sivupeilit ja takalasi. Sitten alkais olemaan varmaan kaikki palikat koossa.
Nyt tuli rasvattua FK:n alustasarjankierteet, ja suurin osa puslista on asennettu. Huomaa sävy sävyyn sopiva sininen suojavaseliini :)
Comment
-
Comment
-
Nyt alkaa tuntua siltä että homma valmistuu joskus! :)
Sain nimittäin takakyljet paklattua, hiottua ja maalattua fillerillä. Hommaa oli aika paljon, mutta aika hyvä tuli. Yksi pieni muotovirhe jäi, mikä pitää vielä korjata. Pakkeloin yhdessä vaiheessa myös tankinluukun kiinni, niin sain paremmin yhtenäisen muodon ;)
Seuraavaksi pitäisi auto laskea viimeinkin maahan ja alkaa katon vaihtoon. Saas nähdä minkälainen urakka siinä on. (ei kyllä pitäisi olla lähellekään yhtä iso kuin takakaarissa).
Comment
Comment