No toimiihan se avainkin viimein. Sulkee ikkunat ovea lukittaessa mutta ei avaa avattaessa vaikka kuinka rutistaa nappia. Pitäisikö?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Senaattorilötkö (Audi V8 4.2 -92)
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Niin vaatii joo. Eräskin harrastaja kirosi eräänkin kerran kun eräs C5 S6 oli ulkona kuumana kesäpäivänä ikkunat ja kattoluukku auki. Sitten alkoi satamaan ja mies painoi sisältä sateensuojasta kaukosäätimen nappia kunnes ikkunat olivat kiinni. Kukaan ei tietenkään ollut maininnut että kattoluukku ei välttämättä mene kiinni samassa ajassa kuin sivulasit...
Yllättävän paljon tuommoisesta 5 sentin raostakin vettä mahtuu sisälle. Tarinan opetus, saisi olla one-touch-close siinä kaukosäädössäkin.
Comment
-
Öljynkulutus Hämeenkyrön jääratailun ja Hämeenlinnan retkeilyn, n.780km, jälkeen n. 1l. En viitsi elää tuon kanssa vaikka kone toimiikin loistavasti. Tsekkaan kulutuksen vielä Tahkon keikan jälkeen ja sitten päätöstä kehiin mitä tälle tapahtuu.
Ei ollenkaan hassumpi matka-auto :)
Comment
-
Tämä jää nyt lepäämään kesän yli ruususen unta. Tahkohan meni siirtymineen mainiosti ilman mitään murheita öljynkulutuksenkin ollessa arvioitua pienempää. Yllättäen sopii talvikurvailuun kesäistä paremmin. Bensaa meni keskimäärin reilu 10 l/100km jotei ei tuo ihan mahdoton ole maka-ajossakaan.
Kesäajeluita rajoittaa myös rujo maalipinta kolhuineen, maalataan kun sopiva hetki tulee.
Kuskin oven saranoissa on kulumaa, miten oven saranatapit kuuluu oikeaoppisesti vaihtaa? Lyömällä tuurnalla pois ja uutta tilalle? Tradista sain uudet tapit.
Ai niin, pitääköhän herätellä kuitenkin kesä cruisinkiin..
Comment
-
Itse tilasin Saksasta ebayn kautta aikanaan n. 50€ hintaan.
Tässä vastaavat
Edit: Minulla saattaa olla yhdet käytetyt Urssin ufojen palat ylimääräisenä kotosalla, illalla voin tarkistaa niiden kunnon
Comment
-
Tosta esim. TRW:n palat. Itse ainakin ollut TRW:n paloihin tyytyväinen, mitä tullut monessakin autossa käytettyä.
http://www.nimark.fi/buy/TRW_GDB961_249/
Ja jos sattuu levyjen tarvetta olemaan.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=144501
Comment
-
Mulla on nämä halppispalat ja hyvin toimivat ainakin rauhallisessa ajossa. http://www.osamies.fi/Audi/V8_(44_,_...u/00-2878/1348
Comment
-
Halpispalat toiminee ufojen kanssa ihan hyvin itsellä 15tkm matkan, ilman häipymistä toimi Ahvenistollakin :)
Comment
-
Eipä ole omakaan, mutta kivaa se silti on :) Vähän vihreää kultaa se itki 6 kierroksen jälkeen, kuten Killerikin sen kuvaili, muttei jarrut kyllä häipynyt tai erikoisemmin mitenkään pölynnytkään :)
Comment
-
Eihän tuolla mihkään pääse :D 400tkm maailmaa nähnyt alusta ja pinnatut kumit ei myöskään helpottanut asiaa :P
Comment
-
Tarvikepalat toimii hyvin. Tosiaan tuo pölyttäminen on se ongelma. Lisäksi kokeilin yksiä jarrupaloja eteen, muuten hyvin mutta vinkuivat aika paljon. Toiset eivät ja niihin tosin ajoin lentävällä sen uran, mitä joissain jarrupaloissa näkee vakioina.
Botnialla kun olen molemmille omilla kaseilla ajellut, niin kappas kun jarrut häviävät jossain vaihessa ja poljin painuu lattiaan. Hetken rauhoittamisen jälkeen taas jarrut normaalit. Ja lisätään, että tarvikepalat pysäyttävät auton nätisti ja mukisemma yli +200km/h kyydistä.
Comment
Comment