Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Pohjamuovit (kaikki) meni illalla paikoilleen, katsotaan Tahkon koeajon jälkeen vuotaako vielä. Pohjamuovien päältä irtosi kevyet 4 kg öljy/hiekka mössöä. Tämä taitaakin olla ainut järkevä viritys vaparille ;) Nuo valot vain hieman huolettaa öistä Tahkon reissua ajatellen. 80W lyhkäset eivät korjanneet yhtään asiaa. Taitaa mennä lämmöksi valokytkimessä.
Testausta.
Hassua kuinka jaksaa vaan sutia....tosin sisällä ohjaamossa siitä ei tiedä mitään. Tsaikovski vaan soi, muusta ei tiedä. Hajuton, mauton ja äänetön ehkei pääasiallinen käyttötarkoitus ollutkaan tehtaan spekseissä ratakäyttö.
Arkistoidaan ;)
Autotarvikeliikkeestä olen joskus hakenut, siis sellaisesta oikeasta. Jos ei sieltä niin jotain erikoisempia malleja löytyy vanhan liiton kodinkonekorjaamoista.
Nyt toimii kaikki kojelaudan valot ja mittarit. Kiitos Janne polttimosta.
Avaimen synkronointi ei onnistunut saksalaisen ohjekirjan kanssa suoraan. Olisko ymmärrettävämpää versiota kellään? Avainta tosin ei ole todettu ehjäksikään.
Eikös infrapuna-avaimen lähetyksen saa testattua kännykkäkameralla? Osoita kännykän kameraan IR-silmällä ja joko näkyy valoa lähettimessä tai sitten ei. Pikaisella googlauksella löytyi mersun avaintesti: https://www.youtube.com/watch?v=76rd...-ts=1422327029
Saa testattua kameralla. Tuon avaimen infrapunaohjaimen neljän patterin pitää olla myös oikein päin, aika tarkka siitä :) Muuten tuo on hieno systeemi ollut 90-luvulla Audissa, kun ikkunat menee kiinni ja voit ohjelmoida avaimen muistipaikkakohtaiseksi :)
Tuossa ohjeet ohjelmointiin suomeksi. Minun puolestani voisi siirtää faq:iin. Tuo sama ohje saattaa toimia C4-korisissa Audeissa, itse en tosin ole kokeillut.
Kiitos! Avain toimii, huomenna koitan uudestaan.
Avaimen pattrikotelon kannesta puuttuu nuo yhdistävät liuskat. Sen kannen tai koko avaimen voisin ostaa. Tai pelkät liuskat.
Viimeksi muokannut JPohja; 27.1.2015, 22:33.
Perustelu: Lisäys
Comment