Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Senaattorilötkö (Audi V8 4.2 -92)

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Taisin minä ymmärtää väärin. Halvin.

    Comment


      #62
      Tilasin :)

      Mutta tuli bumerangina takaisin :(
      "1Vehicle identification number is unknown to Volkswagen AG."
      Viimeksi muokannut JPohja; 4.11.2014, 13:55. Perustelu: Muutoksia

      Comment


        #63
        Ei saa kuin VV-Autosta noin vanhoihin sitä todistusta, tai ei saanut ainakaan tuohon AEL Quattro A6:een. Noi nettipalvelut on vain uudempiin autohin.
        Hemmetin typerää tuollainen byrokratia, kun saman mallisia autoja on tuotu jo iso läjä Suomeen ja kaikissa on sama lappu käytännössä.

        Comment


          #64
          VW-autosta viimein tilasin, sielläkin nettisivu herjasi täyttämättömästä yrityksen nimestä. Katsotaan tuleeko.

          Comment


            #65
            Se tulikin nopeasti tämä vaatimuksenmukaisuustodistus.
            Nyt näpeissä rekisteriotteen molemmat osat (Ruotsi), vaatimuksenmukaisuustodistus, ruotsalainen katsastus voimassa. Haluaisin auton pois ruotsin rekisteristä mutta en halua aloittaa verotusta Suomeen vielä. Miten onnistuu?

            Comment


              #66
              Itse lähetin aikanaan Ruotsin kilvet edelliselle omistajalle, joka palautti ne ja poisti auton rekisteristä.

              Comment


                #67
                Maalausharjoittelua

                Ihan alkuu toteamus, että jätän tulevat maalamiset ammattilaisille ;)

                Ei löydy millään saman sävyistä maalia kuin alkuperäinen LY9Z. Kaksi kertaa mitattu (eri paikoissa) tankin luukusta väriä, iso ero lähtökohtaan. Myös kahden putiikin alkuperäisellä koodilla tehtyä maalia kokeiltu. Yksi liuotin pohjainen ja yksi vesiohenteinen. Ei sen parempia. Eli täytyy vaihtaa maalaajaa ;)
                Takapuskurin ja kontin luukun välinen kaistale nyt joltisenkin erivärinen muuhun autoon nähden mutta sillä mennään. Tankin luukun läppä kanssa erivärinen sekä C-pilarin oikea koristelista.

                Hieman alkoi jo oppimaan (yritä ja erehdy eiku hio..) jotain maalauksesta. Tämän parempaan en pysty en kylläkään edes kaipaakkaan. Loput harjoittelut tuolla: http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V...pots/Painting/
                Attached Files

                Comment


                  #68
                  Mikä tämä kuparoitu osa on? Löytyi vaihdekepin juurelta irrallaan.
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Ei ole minulla tullut vielä tuollaista osaa vastaan, kun noita purkanut. Laatikon ohjelmavalitsimessa ei tuollaista ainakaan ollut. Irtaalleen olevasta vaihdekepistä + raudasta toki näkisi, onko siellä ko. osaa.

                    Comment


                    • #70
                      Vaatimustenmukaisuustodistuksen saa myös suoraa saksasta Audi ag lta ilmaiseksi tuli faxilla sekä kirjeenä,
                      Liitteet mitä audille piti lähettää oli kopio henkilötodistuksesta, luovarista, ja rekisteriotteesta. Otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla parin päivän päästä soittivat ja pyysi lähettämään kyseiset tiedot heille sähköpostiin.

                      Comment


                        #71
                        Just sen 80€:n lapun postista hain...

                        Comment


                          #72
                          Pari sataa terapiakilometriä ja taas talliin :) On se aika hieno keksintö näin vanhana ja väsyneenäkin!
                          Nyt menee keula edellä terapiatilaan, perä tulikin jo fixailtua talven tarpeiksi. Ei nuo maalihommat kyllä sovi allekirjoittaneen vartalolle..
                          Miten nuo ovilistat (ulkopuoliset) ovat kiinni? Pari pulttia näkyy, onko muuta?

                          Comment


                            #73
                            Kahdella mutterilla joo. Etu ja takapäässä yksi. Sekä listan reunat liimalla, mutta on varmasti jo muuttunut puruksi se liima jotta listat irtoaa kevyesti

                            Comment


                              #74
                              Hyvä, ei tarvii purkaa oviverhoiluja sisältä!
                              Pääsin tänään avaamaan konepellin ja kyllä siellä kuitenkin 2 sähköflektkiä on. Viskon lisäksi ;) Olisko joku öljynjäähdytin flekteineen vasemman ajovalon alla??

                              Vedenlämmöt n.75 astetta ajossa, kuuluisko olla vähän korkeammat?

                              Comment


                                #75
                                Termostaatin vaihdolle pääset samalla kun sitä jakopäätä askartelee.

                                Comment


                                  #76
                                  Vaikuttaisi, että termari on jäänyt auki lievästi. Nouseeko lämmöt oikealle kohdalle, kun auto pyörii paikoillaan? Termostaatti vaihtuu tuossa aika helposti ilman isompia purkuoperaatiota.

                                  Se jäähdytin siinä vasemmalla alanurkassa on vaihteiston öljynjäähy.

                                  Comment


                                    #77
                                    Lämmöt nousee kaupungissa ja paikoillaan mutta mikä olis oikea taso? Jää alle 100 kuitenkin.
                                    Aikia jännä vanha p.. tää kun kaikki paitsi vaihteiston vaihdenäyttö ja ulkolämpömittarin valaistus toimii. Jo 1056km rullattu ja vieläkin..
                                    Pahus kun en huomannut tuota ulkolämpötilanäytön valoa kun mittaristo oli sylissä. Tarkistin kyllä, että kaikki polttimot toimivat ennenkuin kasasin, missä tuon valo mahtaa olla?

                                    Tuli vahingossa otettua (myynti)kuva jossa auto onkin jo maalattu..http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V8+1992/DSC_1511.JPG
                                    Viimeksi muokannut JPohja; 16.11.2014, 20:05.

                                    Comment


                                      #78
                                      Keula

                                      Keulan purkua seuraavat viikot. Ekaks umpiot pois puhdistusta varten ja öljyn jäähdyttimen puhaltimen vaihto, epätasapainossa ja ääntää. Pohjamuovin poiston jälkeen näkyy yksi öljyinen kohtakin, oliskohan öljynjäähdyttimen lähdöt? http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V....11.14+008.JPG

                                      Umpioiden irroitus aloitetaan tietenkin irroittamalla puskuri. Melkein kuin käyttis Passatissakin ;)

                                      Comment


                                        #79
                                        Niistä lähdöistä pystyy vuotamaan, samoin tuosta öljynpainemittarin anturista (2 kaapelikenkää), sitten yksi vuotokohta on tuon öljysuodatin jalan ja lohkon välissä oleva tiiviste.

                                        Comment


                                          #80
                                          Urssin lämpötilanäytön takaa löytyy tällainen.
                                          http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...33&postcount=8

                                          Voisi kuvitella että sukua olisi eliittimallille.

                                          Comment


                                            #81
                                            Tuollainen se poltin on. Tosi pieni kooltaan. Samanlaisia löytyy lisäksi peilien suunnansäätönapista 2kpl, ellen aivan muista kahden vuoden takaisia asioita.

                                            Comment


                                              #82
                                              Etuvalot pöydällä purettuina, varsinaiset heijastimet hyvät mutta niitä ympäröivät kehykset menettäneet osan kiillosta. Saakohan noita jostain erikseen vielä? Vai voisiko kromata uudestaan?
                                              Hanttarin puolelta myös tuo alipainekorkeusssäätö rikki.

                                              Comment


                                                #83
                                                Ei malttanut odotella uusia kehyksiä mistään. Laseille vuorokauden liotus pesuaineseoksessa teki puhdasta jälkeä. Jopa alustamassat lähtivät lasin kulmasta pyyhkäisyllä. Uudet polttimot, tiivisteiden pesu ja korkeussäädön korjaaminen epoxiliimalla ja kasaus. Huomenna takaisin keulalle.
                                                Ennen: http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V....11.14+006.JPG
                                                Jälkeen: http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V....11.14+032.JPG

                                                Sitten tuota pientä öljyvuotoa ihmettelemään...
                                                http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V....11.14+016.JPG

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja JPohja Näytä viesti
                                                  Sitten tuota pientä öljyvuotoa ihmettelemään...
                                                  http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V....11.14+016.JPG
                                                  Taaemmat vuodot taitaa tulla öljykellon laipasta. Laturi sen verran märkä etupuolelta, että viittaisi kannentiivisteen tai venakopan etunurkan välistä tuleviin vuotoihin.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Venakopan etureuna vuotaa juurikin tuolta puolelta. Hiukan näyttäs, että vuoto olisi vielä öljykelloakin ylempää mutta ei päässyt vielä kurkkaamaan tarkemmin. Voisko tulla taaksekkin venakopan tiipparista?

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja JPohja Näytä viesti
                                                      Voisko tulla taaksekkin venakopan tiipparista?
                                                      Miks ei, mutta käryäis varmaan pakosarjassa lämmetessään.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Mulla olis uudet venakoppien tiivisteet jos tarvitset.

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Jaan Näytä viesti
                                                          Mulla olis uudet venakoppien tiivisteet jos tarvitset.
                                                          Palaan tähän selvitettyäni vuodon tarkan paikan. Voitko laittaa YV:nä hinnan?

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Kertokaapa viisaammat miten nuo ovien alalistat irtoaa? Ovat sen verran ehjän näköisiä ettei viitsi harjoitella ;)

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Oletettavasti samalla tavalla kuin typ44:ssakin. Molemmissa päissä on tulpat jotka kantsii nappasta pois vaikka ohuella ruuvarilla. Tämän jälkeen lista oven suuntaisesti vetämällä pois. Listassa on kisko ja ovessa vastakappaleet jota pitkin liukuu. Ellei ole sitten syystä x&y jumettunut... :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X