Aloitetaan uusi, hitaasti etenevä, projekti. Kohteena Saksassa uutena myyty, Ruotsissa aikuisuutensa vierränyt ja Suomeen eläkepäiville siirtynyt Audi V8 Exclusive 4.2 -92. Nykykunto sisustan, moottorin ja vaihteiston osalta kohtalaisen hyvä. Maalipinta huono ruosteineen. Tuulilasi rikki ja vuotaa. Reilummin kiihdytettäessä pakoputki ottaa kiinni koriin. Olen ajanut autolla 500km ja kyyti on mukavaa :)
Kuvia ilmestyy tuttuun kuvapankkiin, harrasteet.1g.fi.
Nykykunto: http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V8+1992/
Tärkeimmästä aloitin eli radio vaihdettu toimivaan (jäi sopivan aikakauden soitin hyllyyn aiemmin omistamastani S2:sta).
Seuraavaksi:
-pakoputkiston räminöiden poisto
-hammastangon vaihto (hommasin 200:n vaihto hammastangon joka tuleekin nyt tähän)
-etupään ulompien nivelten ja suojakumien vaihto
-kuljettajan oven saranoiden välyksen poisto
-etuvaloumpioiden purku, korjaus ja puhdistus
-ruostekohtien fiksaus (auto maalataan mahdollisesti myöhemmin)
-hotellihuoneen varaaminen Tahkolta..
-keskimmäisen änenvaimentajan uusiminen
Kuvia ilmestyy tuttuun kuvapankkiin, harrasteet.1g.fi.
Nykykunto: http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+V8+1992/
Tärkeimmästä aloitin eli radio vaihdettu toimivaan (jäi sopivan aikakauden soitin hyllyyn aiemmin omistamastani S2:sta).
Seuraavaksi:
-pakoputkiston räminöiden poisto
-hammastangon vaihto (hommasin 200:n vaihto hammastangon joka tuleekin nyt tähän)
-etupään ulompien nivelten ja suojakumien vaihto
-kuljettajan oven saranoiden välyksen poisto
-etuvaloumpioiden purku, korjaus ja puhdistus
-ruostekohtien fiksaus (auto maalataan mahdollisesti myöhemmin)
-hotellihuoneen varaaminen Tahkolta..
-keskimmäisen änenvaimentajan uusiminen
Comment