Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tarkoitus ois saada talven aikana penkitettyä säätöihin. Oikeastaan enään ei puutu moottoripuolelta muuta kuin pakosarja. Se pitää tehdä, kun saa pannun konetilaan. Imusarjana saa aluksi toimia Wagnerin versio. Välijäähdytin on myös vielä kattelussa. B-pumppuja nyt tulee luultavasti 3kpl 044:ia vastaavia. Kattelin Aeromotiven Eliminatoria, mutta hinta vielä karsastaa. Fuelabilla ois ollut myös hyvä se älysäädin+ Prodigy pumppu, mutta kun se säädin jo maksaa yhden kunnon pumpun verran. Bensalinjat tulee AN8:n teflonteräspunoksesta, jospa ne riittäis mun tavoitteisiin. Ilmanputsari vinkkejä otetaan vastaan. Niin, turbohan on sitten Masterpower 7677 jossa on 5" imukaulus.
Kyllähän se siellä 1k:ssa on. Saa nähä sitten, että riittääkö nokat, turbo ja kansi siihen? Jos jollain on kokemuksia Shrickin 260 aste nokista, että mihin riittää niin saa kertoa? Niin, ja imusarja on myös kysymysmerkki.
Joo. Sillähän sitä korjataan. Mutta aina parempi ku mitä pienemmillä paineilla pääsee tavoitteeseen. Mutta luulen että tässäkin mennään reippaasti yli 2.5 bar.
Kohta ois totuudenhetki käsillä. Eli tämäkin pitäis saada liikkeelle. Jos jollakin on tuohon AHD moottoriin sopivia jakopään suojamuoveja tarjolla, niin voi vinkata mulle.
Comment