Kai se tästäkin pitää kertomus tehdä? Eli rakenteilla on 2.5 tdin lohkoon 20v bensa turbokone. Lohko on tosi vähän ajetun LT 35 volkkarin keulilta. Motti porataan 81,5mm kokoon. Hankittua tällä hetkellä.
2srj mäntiä. Wössner 8.0 rutulla, ja JE 9.5 rutulla.
Kiertokanget FCP-enineering 155mm pitkät
Shrick 260 aste nokat
Tommis billet nokan ketjupyörä ja kampiakselin hihnapyörä
Blingfactoryn cromo vauhtipyörä Sre:n 707 kytkimelle
Säädettävä nokkahihnanpyörä mallia Rosten
Turbo, Master power MPR76/77
Tatech 32 pro mootorinohjaus
50mm hukkaportti mallia kiina
2kpl 044 kopio b-pumppuja. Näitä lisätään niin kauan, että soppa riittää.
AAN Motti kannen luovuttajaksi
Kolbenschmidt sputter laakerit kk-kauloihin
Glyco laakerit runkokaulloihin
Hankitalistalla.
Venttiilit ja ohjarit kanteen (luutavasti porttaus kanteen)
Kampiakseli painotus
lohkon konestukset (dekkitason oikaisu ja kannen oikaisu)+poraus.
Ja kaikkea muuta. .....
Kannen hipistely
2srj mäntiä. Wössner 8.0 rutulla, ja JE 9.5 rutulla.
Kiertokanget FCP-enineering 155mm pitkät
Shrick 260 aste nokat
Tommis billet nokan ketjupyörä ja kampiakselin hihnapyörä
Blingfactoryn cromo vauhtipyörä Sre:n 707 kytkimelle
Säädettävä nokkahihnanpyörä mallia Rosten
Turbo, Master power MPR76/77
Tatech 32 pro mootorinohjaus
50mm hukkaportti mallia kiina
2kpl 044 kopio b-pumppuja. Näitä lisätään niin kauan, että soppa riittää.
AAN Motti kannen luovuttajaksi
Kolbenschmidt sputter laakerit kk-kauloihin
Glyco laakerit runkokaulloihin
Hankitalistalla.
Venttiilit ja ohjarit kanteen (luutavasti porttaus kanteen)
Kampiakseli painotus
lohkon konestukset (dekkitason oikaisu ja kannen oikaisu)+poraus.
Ja kaikkea muuta. .....
Kannen hipistely
Comment