Tuollainen A6 sedan 3.0 TDI Quattro itsellä ollut vuoden 2014 alusta käyttiksenä, joten siitä tässä pientä muistiota(kun ei ole mistään muista kulkineista tullut tehtyä)
- Kulkee 09 leiman vaihtokoneella.
- Ei DPF:ää
- Sisusta verhoiltu uudelleen nahalla
- Säädettävä FK alusta (konin iskareilla)
- Rengastuksena 20" Saksalaiset suht laadukkaat lemmari kopiot 235 ja 265 gummeilla, tai 19" WORK Rezax II , taotut ja koottavat USA vanteet, missä 235 ja 275 rengastus. (talvella perus 19" tai 18" vanteet nastoilla)
- S6 keula modatulla etu lipalla
- S6 peilit
- Tummennukset laseissa
- Zenonit ja Led polttimot päivävaloina
- Takana "RS6 tapaiset" putkiston ulostulot (putkisto tosin orkkis) ja pikku takaluukun spoikka
- Voiman kaipuuseen on turboa koneistettu ja hifistelty isommalla billet siivellä.
- Softattu sopivaksi ja samalla myös EGR ja imuläpät disabloitu.
Vaihtokoneella oli ajettu muistaakseni 80tkm kun kaasuläppä sanoi itsensä irti.
Kävi ilmi että imläppä ja sen jälkeinen imuputki olivatkinkin vanhasta koneesta, eli niitä ei oltu edes putsattu tai vaihdettu koneen vaihdon yhteydessä.
Noh, kaasuläppä oli karstan ja sen myötä ahdistuksen vuoksi vetänyt ne kuuluisat rattaat sileeksi, joten se meni vaihtoon.
Samalla imusarjoille menevän putken sisältä silmiin pisti noin 5mm karsta kerrostuma ympäriinsä. Myös EGR oli päättänyt tulpata itsensä täysin :)
Imusarjat olivat onneksi uutta tuotantoa (eli vaihdettu koneen yhteydessä), mutta putsasin nekin kun esillä sopivasti olivat, vaikkei niihin hirveästi kuraa ollut jäänyt.
Tuon jälkeen olikin järkevää softata EGR pois sotkemasta konetta.
- Kulkee 09 leiman vaihtokoneella.
- Ei DPF:ää
- Sisusta verhoiltu uudelleen nahalla
- Säädettävä FK alusta (konin iskareilla)
- Rengastuksena 20" Saksalaiset suht laadukkaat lemmari kopiot 235 ja 265 gummeilla, tai 19" WORK Rezax II , taotut ja koottavat USA vanteet, missä 235 ja 275 rengastus. (talvella perus 19" tai 18" vanteet nastoilla)
- S6 keula modatulla etu lipalla
- S6 peilit
- Tummennukset laseissa
- Zenonit ja Led polttimot päivävaloina
- Takana "RS6 tapaiset" putkiston ulostulot (putkisto tosin orkkis) ja pikku takaluukun spoikka
- Voiman kaipuuseen on turboa koneistettu ja hifistelty isommalla billet siivellä.
- Softattu sopivaksi ja samalla myös EGR ja imuläpät disabloitu.
Vaihtokoneella oli ajettu muistaakseni 80tkm kun kaasuläppä sanoi itsensä irti.
Kävi ilmi että imläppä ja sen jälkeinen imuputki olivatkinkin vanhasta koneesta, eli niitä ei oltu edes putsattu tai vaihdettu koneen vaihdon yhteydessä.
Noh, kaasuläppä oli karstan ja sen myötä ahdistuksen vuoksi vetänyt ne kuuluisat rattaat sileeksi, joten se meni vaihtoon.
Samalla imusarjoille menevän putken sisältä silmiin pisti noin 5mm karsta kerrostuma ympäriinsä. Myös EGR oli päättänyt tulpata itsensä täysin :)
Imusarjat olivat onneksi uutta tuotantoa (eli vaihdettu koneen yhteydessä), mutta putsasin nekin kun esillä sopivasti olivat, vaikkei niihin hirveästi kuraa ollut jäänyt.
Tuon jälkeen olikin järkevää softata EGR pois sotkemasta konetta.
Comment