Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B6 1.8tq rakentelu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    En ole koskaan kuullut yhdestäkään hyvästä lopputuloksesta #8 vrt #16 vaikkapa. Siis kokonaisuutta arvioiden eli miten syttyy ja miten sysää sitten loppupeleissä siipikoot ja niiden kapasiteetti huomioiden.

    Comment


    • #32
      jarrua

      Tuollaiset jumittavat touaregin nelimäntä satulat jäi käsiin. Männät painelin rasvaprässillä irti. Kolme mäntää joutuu uusimaan, jotka löytyi sitten toisista jumiutuneista satuloista.
      Hiekkapuhallus ja pulverimaaliin ja hyväthän niistä tuli. :)

      Jenkkifoorumilla neuvotaan laittamaan mersun levyillä joista tarvii reiät porata isommaksi ja et ei asetu ihan täydellisesti. Onko kellään mitään hajua käykö jotkut levyt ihan suoraan?

      Takajarruille en tiedä vielä mitä niille tekee mutta kai sinne jotain joskus keksii.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        päivitystä

        Olihan melkoinen kesä. Ei jäänyt paljoa lapsille kerrottavaa. Muutama kansivaurio ja lukuisia muita ongelmia oli matkassa.

        Ensimmäisen kerran kansi suli lähes enaistartin jälkeen. Ilmeisesti kannenpulttien kiristyksessä käynyt jotain häröä kun puhaltanut suoraan kannenpulttiinpäin ja lähes polttoleileikannut pultin poikki.
        No ei lannistuttu kansi irti ja aki-76 hitsasi kannen taas ehjäksi. Kerkesi hyvin ennen Kauhavan speedweekendiä lyömään vehkeet nippuun.
        Säätäjällä ei tuolloin ollut aikaa säätää autoa sen tarkemmin. Työnnettiin sinne päin oleva softa sisään ja testaamaan. Hyvin toteutui seokset eikä nakumyöhästyksiä näkynyt, joten seuraavana päivänä nokka kohti kauhavaa.

        Noo siellä sitten jo edellskesältä tutut sytkän häviämiset tuli taas esiin vaihteenvaihdoissa. Yhdellä vedolla rötäso vähemmän ja lukemaksi saatiin 258 ja maaliviivan kohdalla suurinpiirtein kaikki 20 oikein.

        Aluksi vian epäiltiin olevan Jakohihnan kiristimessä mutta myöhemmin selvisi että vika oli ihan peilissä. Joissain isokanavakansissa kun on kiristimen pinnapultin kohdalla noin 3-4mm koroke ja jossain ei. No tässäpä oli.. Ei tullut huomioitua hihnaa asentaessa että ei ihan hihnalinja osu.

        No audiclubin Facebookista löytyi aeb kansi joka osoittautui niin hyväkuntoiseksi että ei tarvinnut edes pako-ohjureita vaihtaa.

        Sittenpä päästiin jo penkkiin säätämään ennen lappeenrannan ilmailupäiviä.

        Kauhavan Softassa oli n400hp.
        N.300 penkkikilometrin jälkeen oli 492hp ja vetoaluettakin oikeen mukavasti. Tästä hyvillä mielin Lappeenrantaan, vettä tuli aika paljon mutta laskivat silti ajamaan. Ja niin vaan sytkä katosi sielläkin sillä erolla entiseen että rötääminen kesti paljonpidempään kuin kauhavalla. Eikä saatu mitään tuloksia aikaiseksi. Kyllä vi##ti!

        Lisäksi kesän aikana harmia aiheutti pakosatsin halkeilu. Ei tullut sitten tarpeeksi mietittyä ahtimen/dp tuentaa.

        Lappeenrannan jälkeen on auto saanut pötköttää ihan omassa rauhassa. Nyt talvella tarkoitus korjauttaa pakosarja ja mietittävä tuentaa uudelleen ja mahdollisesti lisätä toinen jousto putkeen.
        Vaihteistoon jhmotorsportin korjaussarja että saapi kakkosta päälle että jotain järkeä lähteä varttimailia ensikesänä koittamaan.
        S4 takajarruosat on tilauksessa
        Moottoriin ei ole tarkoitus tehdä muutoksia kuin että rötääminen on nyt saatava korjattua.
        Attached Files

        Comment

        Working...
        X