Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 avant 2.0 TFSIq -11

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Talvi ollaan menty 18" replica-vanteilla. Kerrankin oli aikaa pestä kiesi.
    Viimeksi muokannut tumpelo666; 10.10.2016, 10:57.

Comment

• Aivan pakko kysyä, että mistä olet hankkinut tuon RS maskin ja paljon jäi hintaa? Ite oon netistä selaillu enkä mistään löydä parkkitutkan sensorien paikoilla olevaa maskia, ja tuossa sellaiset näyttää olevan.

E: Jos et ole vielä myyny omaa RS maskias niin täällä kyllä olis ostaja :D
      Viimeksi muokannut masuuuu; 28.2.2016, 11:38.

Comment

• Kuriiri toi tänään jotain uutta keulille...

Pitää ainakin koittaa miten sopeis.... Tykkään kyllä tuosta oem-S4 maskista myös.
        Attached Files
        Viimeksi muokannut tumpelo666; 3.3.2016, 18:36.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja masuuuu Näytä viesti
          Aivan pakko kysyä, että mistä olet hankkinut tuon RS maskin ja paljon jäi hintaa? Ite oon netistä selaillu enkä mistään löydä parkkitutkan sensorien paikoilla olevaa maskia, ja tuossa sellaiset näyttää olevan.

E: Jos et ole vielä myyny omaa RS maskias niin täällä kyllä olis ostaja :D
          Oman pre-facelift maskin myin jo syksyllä, mutta tuosta samanmoinen: RS-Maski

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo666 Näytä viesti
            Ei ole Concert-radiossa suoraan linjalähtöjä, mutta laadukkaalla linjamuuntimella homma hoituu näppärästi.
            Muunnin mahtuu kytkentöineen radion taakse. Vedin rca-piuhojen lisäksi kaiutinjohdot radion taakse. Eli vahvistimelta piuhat yhdistin auton omiin kaiutinjohtoihin radion takana.
            Millanen homma on kytkeä tuo linjamuunnin soittimeen? Aukaisitko liittimet vai laitoitko rosvoilla? Subin laitto omaankin kamppeeseen alko kiinnostaa kerran se mahdollista on.

Comment

• Mä pistin piuhat kylmästi poikki ja kolvasin ne sit yhtee ja kutistesukkaa päälle. Hyvin on toiminu

Comment

• Tuleeko tuossa mukana kytkentä ohjeet ja onko soittimessa oma kaavio teipattuna vielä? Sähköhommat ei ominta alaa niin ilman ohjeita uskalla mitä sattuu tehdä.

Comment

• Kyllähä siel on ohjeita. Ite liitin takakaiuttimiin sen.

Comment

• Olikos tästä kuvia jäljellä missään ja tietoa että menikö se umpioiden vaihto maaliin ihan vaan koodaamalla? Ajattelin itse tehdä saman faceliftauksen kun täytyy keulan pintapellit vaihtaa kuitenkin ja ebayssa maksaa keulapaketit kuitenkin saman verran.

Comment

Working...
                    X