RS-maski viela niin...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 avant 2.0 TFSIq -11
Collapse
X
-
Maski tulee varmaankin tilattua vielä. Mennään alkuun nyt tuon S4-maskin kanssa... ilman mallimerkintää luonnollisesti =)
Comment
-
Mun mielestä vois kyllä mennä tolla S4 maskilla. Niinkuin Ville sanoi, Räsän maski sopii räsään kun kori on muutenkin vähän pulleampi :)
Comment
-
Ei ole Concert-radiossa suoraan linjalähtöjä, mutta laadukkaalla linjamuuntimella homma hoituu näppärästi.
Muunnin mahtuu kytkentöineen radion taakse. Vedin rca-piuhojen lisäksi kaiutinjohdot radion taakse. Eli vahvistimelta piuhat yhdistin auton omiin kaiutinjohtoihin radion takana.Viimeksi muokannut tumpelo666; 13.8.2015, 13:24.
Comment
-
Tänään oli pura ja kokoa päivä. Kuvassa vielä S4-merkki mutta vaihtui illalla Quattro-merkkiin.
Hommana faceliftaus on aika helppo kaikenkaikkiaan. Osat plug'n play. Pieni koodaus valoihin.
Liitteenä pdf-file jossa kaikki tarvittavat osat.Attached FilesViimeksi muokannut tumpelo666; 10.10.2016, 10:57.
Comment
-
Hintaa keulan osille tuli 1300e + maalaus, Perän osalta hintaa kertyi 450e + maalit.
Osia osteltu lähinnä Puolasta ebayn kautta. Välillä osuu nappiin, esim. fl-ajovalot 100e/kplViimeksi muokannut tumpelo666; 22.9.2015, 19:41.
Comment
-
Ei ole ollut ongelmia lähetysten kanssa. Melkeen joutuu kysymään ensin, mutta onnistunut on. Rahti puskurille on ollut noin 80e.
Comment
-
Pari päivitettyä kuvaa kun kerrankin auto puhtaana. Auto katsastettu tänään "Sport-katilla" ilman ongelmia. Samalla tuli alusta ja rengaskoko muutoskatsastettua.Viimeksi muokannut tumpelo666; 10.10.2016, 10:57.
Comment
-
Kiitos kiitos.
Talveksi 18-19" OEM vanteita hakusessa. A5 / S5 mallien lähinnä. Renkaiksi kitkat tottaikai, ehkä juuri Hakkapeliitta R2.
Comment
-
Itseä houkuttais myös nuo a5 18" vanteet talveksi ja koitan nyt todistella itselle että kannattaa pitäytyä noissa nykyissä 17" ja ostaa uudet gummit niille :DD
Oliko muuten iso operaatio päivittää nuo takavalot facelift malliin? On meinaan huomattavasti nätimmät, kun omassa -08 nuo hehkupolttimoilla toteutetut takavalot :P
Comment
-
Noo kyllähän takavalot nyt aika helppo keissi oli. Riippuu ilmeisesti juuri onko autossa hehkut vai ledit. Ja mikä ohjainlaite alunperin. Mulla oli ledit ja koodaus oli helppo.
Comment
-
Palkin kannakkeita ei tarvi vaihtaa. Vanhoihin kannakkeisiin tulee kiinni uusien valojen alakannakkeet jotka löytyy listasta. Lukon vastakappale käy vanhasta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jorma 666 Näytä viestiMites tuo mini-PC käytännössä hoitu? Ja minkälainen käyttää? Oon kyllästyny mulle liian vähäiseen median tallennustilaan, huonohkoon naviin ja surkeaan käyttöliittymään tehtaan MMI:ssa.
Comment
-
Comment
-
Comment