Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 avant 2.0 TFSIq -11

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Juu kyllä tippuu vielä vähän kesäksi. Nyt edessä 33cm ja takana 33,5. Reilusti on säätövaraa tiputtaa vielä.

    Tuota CVT:tä kattellut myös replicana, mutta ei löydy kuin 9,5x19 et40. Joutuisi spacereilla säätämään kohilleen (ainakin takana). Saas kattoo nyt mihin päädytään.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut tumpelo666; 1.3.2015, 11:36.

    Comment


    • #62
      Nojoo, eteen ja taakse jos laittaa 5mm limput nii vakiopulteilla saa vielä kiinni. :) onhan ne Vossenit aika suolasen hintasia.

      Itellä takana alkaa olee säädöt tapissa kohta, edessä kierrettä varmaan n. 9 cm jälellä. :D

      Comment


      • #63
        Komean näköinen kaara. Onko tuo facelift-takapuskuri ihan bolt-on näihin pre-FL:iin? Tarvii puskurin, diffuusorin, tarviiko muuta?

        Comment


        • #64
          Ihan suoraan yhteensopivia ovat takapäähän. Vain puskuri ja diffu vaihdettu.

          Comment


          • #65
            Kesävanteiksi pitkän pähkäilyn jälkeen tulee nyt nuo OEMS IFG10 9,5x19 et40 koossa joka kulmaan. Takapäähän tarvittaessa ohut limppu väliin.

            Comment


            • #66
              Vanha downpipe sai väistyä uuden tieltä. Homma on suht helppo ja onnistui ihan perustyökaluilla. Aikaa meni noin 3h josta suurin osa meni yhden vi**umaisen mutterin avaamiseen.

              Tuli tämä hommattua: http://www.turbo-parts.de/1-8T-Tunin...0mm::2561.html ebay huutokaupasta todella edukkaaseen hintaan.

              Persdyno huomasi heti muutosta positiiviseen suuntaan. Moottori vastasi heti kaasujalan liikkeeseen entisen hetkellisen epäröinnin sijasta. Pakoäänet hieman lisääntyivät, muttei häiritsevälle tasolle. Ehdottomasti suosittelen vanhan tukkokatin vaihtoa HFC downpipeen.

              Miinuksena tuli 100km ajon jälkeen "check engine" valo mittaristoon. Kuittasin VCDS piuhalla mutta sama valo pomppasi parinkymmenen kilsan jälkeen.

              2886 - Catalyst System; Bank 1
              P0420 00 [237] - Efficiency Below Threshold
              MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
              Freeze Frame:
              Fault Status: 00000001
              Fault Priority: 2
              Fault Frequency: 1

              Tietääkseni VCDS:llä ei pysty noita arvoja muuttamaan?
              Tämä korjautunee viimeistään kun auto optimoidaan uudelleen.
              Attached Files

              Comment


                #67
                Juu, se täytyy softassa olla muutettuna, muuten loimottaa tuo CEL mittaristossa. Itekin olen hieman tuommosta HFC:tä pohtinut.

                Comment


                • #68
                  Komia peli..mistä tilasit tuon Rs maskin ja istuin hyvin ?:)

                  Comment


                  • #69
                    Ebaysta löytyi ja Kiinasta kotiin kannettuna hintaa muistaakseni 140e sis tullit.

                    Comment


                    • #70
                      Tuossa vielä kuvaa nykyisellään...
                      Viimeksi muokannut tumpelo666; 10.10.2016, 10:56.

                      Comment


                      • #71
                        Mitä mieltä olet ollut Pro Street-S:stä jos vertaa orkkisalustaan? Olisi aika merkittävästi halvempi kuin esim. H&R, joten lähinnä kiinnostaa onko pintakova kivireki vai saman tyylinen kuin esim. saman valmistajan Prokit, joka on jopa vakiosporttialustaa pehmeämpi.

                        Comment


                        • #72
                          Alusta on kohtuu pehmeä mutta kyllä selkeästi pintakireempi kun Prokit vieterisarjalla. Pääsin testaamaan vastaavaa autoa H&R monotubeleilla ja mielestäni se tuntui pehmoisemmalta.
                          Mitään pahaa sanottavaa en Pro Street S-alustasta keksi.

                          Comment


                          • #73
                            Onko autoon tullu mitään päivityksiä viimeaikoina? Onko moottoripuolelle suunnitelmissa mitään kun tuon dp:n vaihdoit?

                            Comment


                            • #74
                              Keulan faceliftaus menossa.

                              Eli jossain vaiheessa myyntiin: lokarit, konepelti, puskuri, xenonit...
                              Attached Files
                              Viimeksi muokannut tumpelo666; 31.7.2015, 16:41.

                              Comment


                              • #75
                                Miten ajattelit hoitaa FL-valojen koodauksen? Faceliftissähän ei ole xenonien korkeudensäädölle omaa ohjainlaitettaan ollenkaan. Joskus Pullan kanssa tätä pohdittiin ja ilmeisesti ainoa vaihtoehto on muuttaa johdotukset FL-valoissa vastaamaan pre-FL:n valoja, ja pitää koodaukset ennallaan?

                                Comment


                                • #76
                                  No pääsen koittamaan ensi viikolla miten valot toimii, mutta saksankielisistä foorumeista lueskelin että pienellä koodailulla toimii oikein.
                                  Led driveri on eri mitä pre-fl xenoneissa. Muuten käsittääkseni samaa rautaa eri purkissa.
                                  Viimeksi muokannut tumpelo666; 20.7.2015, 21:23.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Saksankieliset ovat sentään luotettavia. Jenkki- ja brittifoorumeita lukemalla suurin osa muutoksista on kai tehty "puukottamalla", eli korkeudensäätö on koodattu kokonaan pois.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Äänentoisto on pidempään vaivannut, siis bassopää ja tulikin Puolasta tilattua avantiin sopiva subikotelo jonka hintakaan ei päätä huimaa. Sujahti paikalleen koloonsa kunhan purki hieman paneeleita pois tieltä.
                                      Vielä en ole koeponnistanut kun vahvistin on vielä asentamatta, mutta eiköhän tässä muutaman päivän sisällä sekin hoidu.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • #79
                                        Piru kun ei jaksa alottaa kotelon värkkäämistä omaan B5 sedaniin. Jostain syystä siihen kun ei saa mitään valmiina. Toi on kyllä fiksu ja huomaamaton vaihtoehto.

                                        Comment


                                          #80
                                          Soikohan tuo subi yhtään paremmin kuin se alkuperäinen siellä varapyörän montussa? Omassa on siellä mutta bassotoisto on aikas heikkoa...

                                          Comment


                                          • #81
                                            Mulla ei ollut sitä "subia" varapyörän montussa laisinkaan kun oli ihan perus Consert III popit.
                                            Nyt kun alta 80Hz taajuudet on leikattu ovien kajareista subbariin niin ei voi kun tykätä. Eli siis kivasti toimii Rainbow SL-S10 pienessä 15 litran suljetussa kotelossa.

                                            Comment


                                              #82
                                              Lisäksi pitää muistaa myös mahdollinen Sedanin ja Avantin välinen ero. Sedanin takakontista kun ei tahdo kuulua mikään läpi, vaikka olisikin taittuva selkänoja, Avantissa sitten taas pääsee myös bassokin reilummin esiin.

                                              Comment


                                                #83
                                                Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                                                Lisäksi pitää muistaa myös mahdollinen Sedanin ja Avantin välinen ero. Sedanin takakontista kun ei tahdo kuulua mikään läpi, vaikka olisikin taittuva selkänoja, Avantissa sitten taas pääsee myös bassokin reilummin esiin.
                                                Mulla on juurikin Avant Bang & Olufsen soundsystemillä. Toisaalta onhan tuon huonosta bassotoistosta netissä paljon kirjoiteltu...

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Tuo kotelo ei käy ASS:llä tai B&O:lla varustettuun autoon. Tuossa kohtaa on luukun takana normaalisti vahvari, eli kotelo pitäisi laittaa oikealle puolelle konttia. Sielläkin on mm. sulakekoteloita, jotka saattaa tulla tielle. Sedanissa subbarin päivitys on helpompaa kun siinä käy hattuhyllyn OEM subin tilalle suoraan 10" elementti.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Dodiin, Facelift valoja kokeiltu paikalleen ja kaikki toimii niinkuin pitääkin valojen korkeudensäätöä myöden. Vain yhtä 09 ohjainlaitteen arvoa piti muuttaa. Nyt päästään itse faceliftaukseen kun tämä varmistui. Ohjainlaite pitää olla tyyppiä 8K0 907 063 P jotta toimii. Mulla 2010 marraskuussa valmistettu auto josta tämä löytyy.

                                                    09: Cent. Elect. ---> Security code ---> Adaptation ---> Kanava 03 arvo --> 26

                                                    https://www.youtube.com/watch?v=fHXtzyFYw30&sns=em

                                                    Oikeasti ledit ei siis vilku kuten videossa.
                                                    Viimeksi muokannut tumpelo666; 31.7.2015, 09:21.

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      kyllä ne oikeastikin vilkkuu, mutta silmä suodattaa paremmin kuin kamera ;)

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Tuli käytyä penkissä tänään. Osaako arvon raati kertoa mistä johtuu tuo notkahdus vääntökäyrässä. Autossa APR-softa ja downpipe vaihdettu virtaavampaan.
                                                        Ei vikakoodeja.
                                                        Viimeksi muokannut tumpelo666; 10.10.2016, 10:56.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          https://www.youtube.com/watch?v=OlOrboNu8pA

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Jos näkis ahtopaineita niin vois veikkailla paremmin, mutta arvataan bypassia. Epäilen ettei jaksa pysyä kiinni tuossa notkopaikassa.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Faceliftaus etenee... Vielä puuttuu osia, mutta kaikki loput tarpeet tulollaan... Konepelti ja lokarit maalarilla.
                                                              Attached Files

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X