Mikä pulju olikaan kyseessä? Kylläkai ne isot pojat on tilannu mittatilauksena pelkkien mittojen mukaan kehiä ettei oo tarttenu lähetellä mitää. Toki niissäki on kestäny mutta on tullu kuitenni
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 -11
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Work Wheels Europe. Nyt juuri tuli viestiä että vanteita ei kuulemma ole turvallista purkaa itse(?), joten siitä syystä kuulemma olisi pitänyt lähettää nuo kokonaiset vanteet heille. Enpä ole ennen tuollaista kuullut ettei koottaville vanteille saisi itse tehdä mitään.
Laitoin vastavuoroisesti viestiä että lähetättekö te ne nyt niitä uusia sisäkehiä ollenkaan. Hieman naurattaa ja pikkaisen turhauttaa. :D
Comment
-
Siltä minustakin hieman tuntuu... rahastukselta, ehkä hieman kusetukselta. Eipä noita tosiaan pysty ponnistamaan ennen kuin kumi on päällä.
Ohjeiden mukaan olen kyllä vanteet puhdistanut ja kasannut. Kysyin yhdellä ulkomaisella sivullakin eräältä kaverilta joka tälläiset on purkanut/kasannut, että mihin momenttiin pultit ja mutterit tulee näissä kiristää, tarviiko käyttää kierrelukitetta ja kuinka paljon tiivistettä ja mihin.Viimeksi muokannut -TMK-; 19.3.2015, 08:59.
Comment
-
Niinhän siinä sitten kävi etteivät rupea lähettämään pelkkiä sisäkehiä. Höh... :/ Jos jotakuta mahdollisesti kiinnostaa ostaa nuo Meisterit poies koska mielenkiinto niihin lopahti totaalisesti (ainakin toistaiseksi) , se onnistuu kohta puoliin.
Speksithän olivat:
Etunen: 18x10 +31mm R Disk (71mm lippa)
Takanen: 18x10 +30mm O Disk (96mm lippa)
Comment
-
Pitänee kokeilla tuota vaihtoehtoa sitten. Kumma homma että jenkkifirma joka edustaa kyseistä vannemerkkiä pystyisi lähettämään pelkät sisäkehät, mutta saksalainen ei...
eidttiä..
Olinhan minä jo kysynyt tuolta felgen fuchilta noista kehistä. Lähettivät sieltä tuommoisen piirroksen (liite) johon pitäisi ottaa mittoja. Mitenhän nuo saisi mitattua tarkasti??Attached FilesViimeksi muokannut -TMK-; 23.3.2015, 16:54.
Comment
-
Kun nyt ulkopuolelle ei saa (toistaiseksi) mitään tehtyä niin päivitellään sisustaa. Tilasin vaihdekepin nupin+pussin. Tykkään todella paljon. Minkähänlainen homma tuosta ykkösestä on irrottaa tuo vaihdekeppi??
Lisäksi alumiiniset polkimien päälliset, lepuutustuki ja reikänahkainen s-line ohjauspyörä.
Comment
-
Veikkaisin että irtoaa ihan kuin vanhemmistakin autoista. Otat tuon pussin alareunan irti ja vetäisit pussin niin ylös kuin tulee, niin nupin alaosassa pitäis näkyä jonkin sortin klemmari jonka vääntelet auki ja nuppi lähtee irti. Uuden nupin asennukseen vaatii sopivan klemmarin jolla taas kiristää nupin pikoilleen. Alkuperäiset luultavammin on kertakäyttöisiä.
Comment
-
Comment
-
Pari kuvatusta pestystä ministä. Ostinpa punaista ja mustaa tummennussprayta. Täytyy kokeilla kumpi vaihtoehto näyttää paremmalta tuossa takavalojen kirkkaassa osassa. Tilaukseen lähti lisäksi finnittömät kilvet. Keulaa on myös tarkoitus pudottaa vielä alaspäin.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Comment
Comment