Voihan tästäkin näyteikkunaan kirjoitella, kun kaikkea tulee tehtyä.
Kun uutta autoa aloin edellisen 3.2:n 8P:n tilalle etsimään, piti tehoa olla edes lähelle saman verran. Myös ne edellisestä puuttuvat varusteet, joita kaipasin, piti uuteen autoon saada menettämättä tietenkään mitään.
Kolmosen sijaan en muita malleja edes miettinyt ja tähän oli jo niin paljon osaa valmiina.
Vaihtoehtoja ei ollut, joten auton oli oltava 2.0tfsi koneella, sportback, quattro, manuaali, nahkajakkaroilla ja xenoneilla.
Jonkin ajan etsinnän jälkeen päätettiin hakea tää kyseinen kolmonen kotiin vuoden alusta, sopivasti talvikeleille ja suoraan jääradalle heti seuraavana viikonloppuna.
Heti "perusteellisen" koeajon jälkeen suoritettiin perushuollot pois alta.
Jakopään remontti sisältäen termarin, isompi perushuolto sisältäen haldexpumpun ja öljyt.
Sittenhän tällä on vaan ajettu ja koitettu saada "mammalookia" pois, tällä hetkellä mittari näyttää n. 130k ajokilometreiks.
Vähän varusteista
- Ambition varustelu
- Nahkasisusta
- Vakkari
- Xenonit
jne.
Lisäherkkuina tässä tällähetkellä on
- Eber
- APR:n lastu
- Forge bypass :D
- BC Racing V1 Korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alusta
- Lenso CL5 18x8,5" ET35 Kesäkiekot Pirellin P7 225/40/18 kumeilla
- Kaikki takalasit 4% Suntekin kalvolla
- Cupralippa
- Dippikeula + peilit
- Mallimerkinnät poistettu
- Tummapohjaset sivuvilkut
Tulossa ainakin
- Valojen kalvotus
- Dipatut kattokaiteet ja perän audimerkki
- Katon teippaus (joko punamusta sticker bomb tai musta teippi)
- Leditys sisälle ja ulos
- Sisustan osien teippailua 3M carbonlook teipillä
- Maalipinnan paikkailua ja myllytys
- Koko auton vaimennus Black goldilla
- Hifit ! ! ! ( Alpine Cda-117Ri + 8kan. Helix DSP, 6,5" Audison avk6 aktiivisena SR4 vahvarin perään, Audison AV12 subi SR1Dk vahvarin perään. Virtapuolelle takakonttiin 66Ah Yellow top erotettuna "älyreleellä" etuakusta. Eteen metalliset midikaulukset ovipahvista ulos ja säädettävät alumiinipodit a-pilareihin diskanteille. Konttiin takavasemmalle kylkeen subi upotettuna kuidutettuun koteloon. Vahvistimet, dsp ja virtajako kontin pohjaan pleksilasin alle, carbonteippisomistein ja valkosella ledivalaistuksella. Asennuskamat pääasiassa Audison Connection. Pyritään tekemään kaikki asennukset Emman sääntökirjan mukaan, koska tällä olis tarkoitus lähteä äänenlaatukilpasille. )
Saahan tätä haukkua.
Laitan parempia kuvia jahka saan niitä. :D
Kun uutta autoa aloin edellisen 3.2:n 8P:n tilalle etsimään, piti tehoa olla edes lähelle saman verran. Myös ne edellisestä puuttuvat varusteet, joita kaipasin, piti uuteen autoon saada menettämättä tietenkään mitään.
Kolmosen sijaan en muita malleja edes miettinyt ja tähän oli jo niin paljon osaa valmiina.
Vaihtoehtoja ei ollut, joten auton oli oltava 2.0tfsi koneella, sportback, quattro, manuaali, nahkajakkaroilla ja xenoneilla.
Jonkin ajan etsinnän jälkeen päätettiin hakea tää kyseinen kolmonen kotiin vuoden alusta, sopivasti talvikeleille ja suoraan jääradalle heti seuraavana viikonloppuna.
Heti "perusteellisen" koeajon jälkeen suoritettiin perushuollot pois alta.
Jakopään remontti sisältäen termarin, isompi perushuolto sisältäen haldexpumpun ja öljyt.
Sittenhän tällä on vaan ajettu ja koitettu saada "mammalookia" pois, tällä hetkellä mittari näyttää n. 130k ajokilometreiks.
Vähän varusteista
- Ambition varustelu
- Nahkasisusta
- Vakkari
- Xenonit
jne.
Lisäherkkuina tässä tällähetkellä on
- Eber
- APR:n lastu
- Forge bypass :D
- BC Racing V1 Korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alusta
- Lenso CL5 18x8,5" ET35 Kesäkiekot Pirellin P7 225/40/18 kumeilla
- Kaikki takalasit 4% Suntekin kalvolla
- Cupralippa
- Dippikeula + peilit
- Mallimerkinnät poistettu
- Tummapohjaset sivuvilkut
Tulossa ainakin
- Valojen kalvotus
- Dipatut kattokaiteet ja perän audimerkki
- Katon teippaus (joko punamusta sticker bomb tai musta teippi)
- Leditys sisälle ja ulos
- Sisustan osien teippailua 3M carbonlook teipillä
- Maalipinnan paikkailua ja myllytys
- Koko auton vaimennus Black goldilla
- Hifit ! ! ! ( Alpine Cda-117Ri + 8kan. Helix DSP, 6,5" Audison avk6 aktiivisena SR4 vahvarin perään, Audison AV12 subi SR1Dk vahvarin perään. Virtapuolelle takakonttiin 66Ah Yellow top erotettuna "älyreleellä" etuakusta. Eteen metalliset midikaulukset ovipahvista ulos ja säädettävät alumiinipodit a-pilareihin diskanteille. Konttiin takavasemmalle kylkeen subi upotettuna kuidutettuun koteloon. Vahvistimet, dsp ja virtajako kontin pohjaan pleksilasin alle, carbonteippisomistein ja valkosella ledivalaistuksella. Asennuskamat pääasiassa Audison Connection. Pyritään tekemään kaikki asennukset Emman sääntökirjan mukaan, koska tällä olis tarkoitus lähteä äänenlaatukilpasille. )
Saahan tätä haukkua.
Laitan parempia kuvia jahka saan niitä. :D
Comment