Koska sinertävänvalkoinen. :D siihen samaa sävyä kontin valot, sisustan valot, rekkarikilven valot ja parkkivalot. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 2.0TFSIQ -05
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Kohti kevätkuntoa alettu mennä, kun auto kuukauden seisotuksesta taas huollon kautta ajoon.
Leiman hain ajallaan. Ekalla yrityksellä tuli hylky, kun xenonpolttimoiden toimitus venähti samalle päivälle. Enkä saanut millään niitä siinä kiireessä laitettua, pitikin alkaa vaihtamaan, kun toinen sentään palo viel... Inssikin yritti jonkin aikaa hallissa niitä taistella kiinni, et sais ees toisen palamaan...
Alustaa se ei halunnut edes katsastaa, vaan pyys käydä perumassa koko muutoskatsastusajan. Sain kyllä maahantuojalta "tüv lappujen" kaveriks jonkun VTT:lle tehdyn mittausraportin jne., mut hyödyttömiähän ne oli. Jos ens vuonna sais jo BC:n leimalle, niin ei tarvis pidemmältä käydä hakemassa paperia..;)
Samana iltana sit ajan kanssa taistelin ne polttimot kiinni ja hain puhtaan leiman. Nyt kun sen kerran on ihmetellyt, niin ens kerralla ne kyl vaihtuu ilman kirosanoja. :D
Takajousien väliin asennutin ne palikat ja kirrasin iskaria lyhyemmäks. Nyt se tuntuu hitosti mukavammalta. Keulimisen korjaan keulan madalluksella. Kohtahan se kesä jo on, niin ei huolta enään korottamisesta.
Jere hoiti viime viikolla nokkaketjuremontin kaikkine hilppeineen kuntoon, jotta iso kiitos vaan. Paininkuppikin meni uusiks. Toki samalla öljyt ja suodatin, jäähdytysnesteen vuodon paikkaus ja pikku lista muuta pientä. Keskiviikkona viel jatkuu takuutöinä toisessa liikkeessä, koska jakopää vähän ääntää ja jarrut laahaa.
Vanteistusta tulossa maaliskuun aikana, eli ne jo mainitut Lemmarirepsut kultasella keskiöllä joka nurkkaan koossa 18x9,5" ET45 ja kumeina Nankangin NS2 koossa 215/40. Saa ulkokuoreen saman teeman, mikä hifeistä lähtee.
Vilkut vaihdoin tuningmallin mustapohjasista orkkismallisiin tummennettuihin. Oli ne vanhat imeny kosteutta ja toisesta irtos jo kupukin, laatukamaa siis. Sumarin laitoin hajonneen tilalle eilen tilaukseen.
Vähän olis sellanenkin tuuli kuultavissa, et tähän saattais kevään/kesän aikana tulla S3 puskurikin, jolloin vois cupralipat unohtaa.. ;) Tosin vähän vaatii lahjontaa, lepertelyä ja pikku tekemistä. :)
Comment
-
Vanteet ja renkaat tipahti kotiovelle. Tulikin pitkän väittelyn jälkeen 18x9,5" ET40 taakse ja eteen 18x8,5" ET35, joka nurkkaan NS2:t koossa 215/40. Yrittää saada soviteltua tässä lähipäivinä, miltä vaikuttais. :) Vanteina siis tollaset tinamallin lemmarikopiot. :) Kuvissa vielä hopeat, mutta alle tullessaan löytävät kyllä väriä pintaan, mallia Plastidip.
Hifeihin haettiin Skoun Jamin kanssa rapiat 5 tuntia säätöjä, ja sai kyllä noi Audisonit jo rokkaamaan aika pirun hyvin. Polykarbonaattilevy odottelee asennusta konttiin, Lohjan Kumi ja matto hoiti levyn ihannekokoon sahattuna, hyvä näin! :) Kontin pohjalevy pitäis alotella ja korjailla muutama asennusvirhe, jotta saadaan asennuksista ainakin täydet pisteet. Midien asennuskaulukset tällä hetkellä lyhennettävänä, että saa midit suoraan ovipahvin tasolle, ja hengitystä parannettua. :)
Etupäätä tulee parantamaan DLS:n Nordicat aktiivisena, luulis saavan jo siroa soundia. :)
Advanced 4000 olis se luokka Emmassa, josta toivottavasti pokaalit sylissä lähdetään?
Comment
-
Comment
-
-
Hifipuolta väsäilty aika askelin eteenpäin. Kaapeleiden merkkausta, kiinnitystä ja parempaa suojausta. Tekasin myös ton kontin pohjalevyn. Polykarbonaattilevy viel odottelee kiinnitystä. Jahka saan sen rosterikehyslevyn ympärille ja putsailtua noi laitteet ja ympäristön ni voi senkin kiinnittää. Pohjalevyyn laittelin myös kaukosäädettävä rgb-nauhan, jonka tarkotuksena olis saada se pleksi hohtamaan, tällä hetkellä hyökkää hassusti silmille..:)
Etupäästä ei oo mitään kuulunut vielläkään, vaikka sais se jo tulla, et pääsis sisäänajamaan ja tekeen säätöjä. :) Vielähän tossa on tehtävää paljonkin.
Pitäs taas repii itteään niskasta ja päivitellä Autosoundin puolelle tuotakin edistymistä.
Comment
-
Soviteltiin me noita vanteitakin, ja hemmetinmoisen taistelun jälkeen sain alustankin aika hyvin säädettyä.:)
Edessä kierteet ruuvattu tappiin asti, ja vois olla alempanakin. Perää vois laskee, mut sit tulis keulimailmiöö, joten olkoot noin.
Pitää viel ihmetellä vähän arkiajoa, jos vaikka spaceria laittelis viel väliin. :)
Saan jossain vaiheessa parempia kuvia, kunhan saan vähän "valmiimmaks".
Tässä kuitenkin näitä huonosti kuvattuja maistiaisia.
E: Tää pitäis livenä nähdä, kuvat kertoo tosi huonosti miltä näyttää. Omaan mieleen istuu oikein hyvin. Viel vähän muuta kellertävää yksityiskohtaa. Cupralippa viel tulee, valokalvotukset ja yliteippaus.Viimeksi muokannut Juha|; 11.4.2015, 21:05.
Comment
-
No nythän paikka tunnistettiin. :) Kiitoksia vaan mielipiteistä, ihan jees välillä näitäkin. Ulkosalla aika paljon huvittuneitakin ilmeitä. :D
Ei raavi mistään kiinni tällä setupilla. Kokeiltiin isolla painolla perääkin hypyttää, niin näyttäs olevan jostain puolesta millistä kiinni, et mahtuu vanteen lippa sukeltamaan. Ihan niin alas ei röykyttämällä saatu, et olis konkreettisesti sen nähnyt, mut silleen käsituntumalla. :)
Comment
-
-
Tuli taas pestyä auto. Uskomatonta, et saan aikaseks pestä sen kolmesti viikkoon! Ne tajuu jotka mun pesutottumukset tietää. :D
Vanteiden dipit on ku paskaimurit. Ei voi ymmärtää. Mikäs pesuaine niille olis paras? :) ja muutenkin pitäs pesukamoi ostaa vähän parempia ja uusia. Jotain suositukia perus ämpäripesuun? Vahailemaan en autoa ite ala.
Comment
-
Eteen laittelin 5mm spacerit, eli olis nyt et30 ja 8,5" vanteella ja takana se 9,5 et40, eli rajoilla ollaan. Hyvinhän se viel sinne menee, eikä kiinnikkään ota. :)
Samalla nyppäsin pyyhkijän vihoviimein irti takaa. Tulppasin sen pesurinletkun liimallisella kutistesukalla varmuuden vuoks. Kyllähän se parempi nyt on, kun ei enään oo sitä jäätävää sulkaa lasia vasten. :D
Valokalvotukset meni taas sit niin perseelleen, et en kyl enään ikinä koske kalvoon, en ikinä. Henkalle siinä siis työmaata. :)
E: eikä puhelin suostu noit kuvii kääntää..-.-
Comment
-
Diffuusoria ei ainakaan tänä vuonna taida tulla.
Pitää hifit saattaa loppuun, kalvot valoihin ja sit kaikkee pientä viilausta. Maalipinnan paikkaus ja siistintä teippausta varten. Siihen syssyyn sit se S3 takalippa. Sinne saa ehkä syksyllä tällä tiedolla. :)
Ainahan sitä nyt jotain keksii, eikä nää valmiiks tuu. :D
Comment
-
Jotain pientä, jotain suurta.. Sovin autolle ylimaalauksen kesälle.
Värinä sama brilliant kuin nytkin, mutta lakan sekaan tulee vähän hilettä.
Katto, takalippa, peilit, maski, sumareiden ritilät ja cupra-lippa tulee kiiltävällä mustalla. Tässähän tää pinta nyt on aivan järkyttävässä kunnossa ja kuppaa löytyy vähän joka pellistä :S
Ajattelin tällä, jotta korjataan ne virheet eikä vaan teippauksella peitetä. Maalauksen kuitenkin saapi halvemmalla kuin teippauksen. :)
Taakse piti vähän mankeloiduttaa kaaria, ja saatiin nyt kyllä aivan täydelliseks ne, eli vanne mahtuu just ja just ääritilanteessa sukeltamaan. Eihän se normiajossa niin alas pääse, mutta esimerkiks hidasteella toisen takasen ollessa yksinään korokkeella, se painuu alas. :)
Etukaaret sit menikin sen keskimmäisen yläkiinnikkeen takia vähän vituiks, yks pikku lommokin vähän siinä haittas. :S
Maalari saa kyl tosta kuskinpuolen kaaresta viel hyvän helposti, mut apukuskin puolelta tuli vähän pahempaa... Leikkailtiin sitä kiinnikettä pois ja jäi sellanen pien vekki sit siihen. Tietty se levis siihen kaareen ja nyt kaares vekki.
Eipä sille mitään mahda, menee harjottelun piikkiin. :) Uudet kaaret tilailen molemmille poskille, tuleehan samalla niiden kupat helpommin korjattua...
Niihin saa viel serkkupoika sit mankelii näyttää. Tällä kertaa ilman pullistusta, ja pelkästään pokkauksen taitto. :D
Eli 50% onnistu hiton hyvin. :D
Kopioin nyt sit törkeesti vähän kuvaa kahvittelustakin. Kuppiksen ottamana hurjan komee etukulmasta sivuun oleva, kiitos! :D
Comment
-
Juuniin, tästä meni oikeen puolen takakaari sisään ja vanne kupruille. Joutu vähän äkkinäisesti väistelemään Mechelininkadulla kaistakiilaajaa.
Vakuutusyhtiön kanssa tällä hetkellä hommat kesken. Nyt on sit maalauksen aikataulua otettu vauhdilla eteenpäin. 13.6. mennessä pitäis olla iskussa uudella maalipinnalla. Eli Kaliksessa sit kunnossa. :)
Ainoo ongelma onkin se, ettei vannemyyjä suostu myymään yksittäistä, eikä parinakaan 9,5" leveitä vanteita. Siinäpä onkin sit pulmaa. Kaupantekohetkellä oli järjetön vääntö tästäkin setupista. Tietääpähän kiertää tollaset liikkeet tulevaisuudessa kaukaa ja olla muille suosittelematta. :)
Laitoinkin sit hetimmiten tilaukseen Cupralipan, takaspoilerin ja kiiltävän mustan Audimerkin taakse.
Tänään noudin Matkahuollosta molemmat etulokarit. Toisen vasta sain laitettua paikoilleen. Joutuuhan ne tosta kai irrotteleen, mut tulipahan nyt testattua istuvuutta. Kantit noista taivuttelin, niin mahtuu kumikin paremmin pyörimään. :) Aika dorkan näkönen tolleen nykysellään.
Sumuvalo tuli jo toista kertaa väärin, jos nyt kolmannella tilauskerralla tulis oikee tuote. :D
Kontti alkais oleen asennuksien osalta nipussa, muoviosat viel fiksailen ja maalailen..
Kehyslevyn teetin tutulla metallimiehellä 2mm rosterista. Ite porailin reiät ja tein ruuveille upotukset. kiinnittää toi enään pitäis.
Pleksin sovittelin paikoilleen ja pitihän se testata, että toimiiko toi pleksin sivulla oleva rgb nauha. Kyllähän se sen hohtamaan laittaa.. :)
Etupäähän kasasin Audisonit takas, mut kohtahan niistä eroon pääsee.
Tony lupas jeesailla ja tehdään kimpassa molempien autoja tässä ens viikon aikana. Sit saa ne midipaikat tähänkin valmiiks. :)
Diskantit tulee kuun lopussa ja kesälle menee pitkälle et uudet midit saa. Uutta Scandinaviaa siis, ja tää nyt pitää. :D Jotkut vaihtoehtois elementit hoidetaan maahantuojan kanssa väliaikaisesti tilalle.
23.5. Ahvenistolla olis avauskisat, mut sinne tuskin pääsen. Menee heinäkuulle, et pääsee oman kauden starttaamaan. Antaa muiden treenata sinne asti.. ;)
Comment
-
Ikävästi kääntyny takalokari. :/ Itselläkin olisi ylimaalaus tiedossa. Sama punainen väri, niin alkaa olla lakat lähteny varsinkin etupuskurista. Muuallakin on kiveniskua ja on haalistunu muutenkin. Tarvisi vähän kaaria mankeloida ennen ylimaalausta, niin saa vähän tilaa enemmän. Joka nurkassa pyörii 9,5x19 225/35 kumeilla. D2 alusta, niin takapää saisi olla jäykempi. Jäykemmillä jousilla korjaantuisi varmaankin, jos vaan on saatavilla.
Niin soittimelle ryöstit herätteen tuolta liittimestä? Mulla tällä hetkellä se syö virtaa ja pitäisi tuo heräte vetää jostain.
Comment
Comment