Alusta, jarrut, voimansiirto:
Hommasin S2 coupen purkuun josta sain kaikki alustan osat,perän, 6v laatikon sekä ABY:n nopeamman ohjauksen. Apurungot vahvikehitsasin ja tällä hetkellä ne ovat puhalluksessa ja pulverimaalauksessa. Täytyy käydä myös kaikki muut osat läpi ja maalauttaa, pusliakin pitäisi pikkuhiljaa ruveta tilailemaan. Apurunkoihin sorvasin alumiinista puslat, nämä tulee varmaan vielä anodisoitua.
S2:sen originaali jarrut löytyy myös, ajattelin ne laittaa aluksi. Kunhan saisi tämän joskus edes liikkumaan niin sitten voisi ajatella myös pysähtymisen parantamista.
Moottorin ja laatikon kannakkeet tein alumiinista, näihin oli ideana kokeilla valaa tuollaista uretaania mitä käytetään ilmeisesti puslien valmistuksessa. Toimivuudesta ei ole mitään takeita mutta laitetaan kokeiluun.
Hyllyssä olisi S2:sen tolpat Konin keltaisilla iskareilla. Mielessä oli että näistä olisi rakentanut säädettävän alustan mutta nykyään kun S2:seen saa tuota BC-racing:iä niin oon vähä kallistunu sen puoleen enemmän.
Hommasin S2 coupen purkuun josta sain kaikki alustan osat,perän, 6v laatikon sekä ABY:n nopeamman ohjauksen. Apurungot vahvikehitsasin ja tällä hetkellä ne ovat puhalluksessa ja pulverimaalauksessa. Täytyy käydä myös kaikki muut osat läpi ja maalauttaa, pusliakin pitäisi pikkuhiljaa ruveta tilailemaan. Apurunkoihin sorvasin alumiinista puslat, nämä tulee varmaan vielä anodisoitua.
S2:sen originaali jarrut löytyy myös, ajattelin ne laittaa aluksi. Kunhan saisi tämän joskus edes liikkumaan niin sitten voisi ajatella myös pysähtymisen parantamista.
Moottorin ja laatikon kannakkeet tein alumiinista, näihin oli ideana kokeilla valaa tuollaista uretaania mitä käytetään ilmeisesti puslien valmistuksessa. Toimivuudesta ei ole mitään takeita mutta laitetaan kokeiluun.
Hyllyssä olisi S2:sen tolpat Konin keltaisilla iskareilla. Mielessä oli että näistä olisi rakentanut säädettävän alustan mutta nykyään kun S2:seen saa tuota BC-racing:iä niin oon vähä kallistunu sen puoleen enemmän.
Comment