Laitetaampa tänne juttua omaksi ajankuluksi. Käyttöautoa kun tässä omaksi iloksi hieman jalostetaan mieluisammaksi.
Noin 2 kuukautta sitten vanha B7 tuli vaihdettua tähän nykyiseen autoon. Useamman kuukauden kyttäsin sopivaa vaihdokkia, etusijalla oli 2.0 tfsi quattro, mutta sopivaan hintaluokkaan ei mieleistä löytynyt. Sitten sattui tämä nykyinen tulemaan myyntiin ja kun varusteet miellytti niin kaupat syntyi.
Sitten vähän tietoja nykyisestä:
Kyseessä siis Alpine Pro malli, tekniikka 1.8 tfsi (170hp/320 Nm) ja tietenkin quattro.
Varusteita mm.
-Väri: Monsuunin harmaa
-sporttipenkit ja sporttimonitoimiratti
-Start-Stop-järjestelmä
-sporttialusta -20mm
-Navi plus
-sound system
-bluetooth
-music interface (aux in)
-Xenon Plus
-vakkari
-kaukovaloassistentti
-himmentyvä peili
-sisävalopaketti
-musta sisäkatto
-Audi drive select (moottorin ja ohjauksen "säätö")
-rengaspaineen tarkkailutoiminto
-trigon alumiini listat
-3-alueinen ilmastointi
-pysäköintitutkat edessä ja takana
Heti hankinnan jälkeen tilaukseen lähti koirakalteri näiden sankarien vuoksi. Sitten varasin samantien ajan lasientummennukseen. Jap3:lta hain ledit kaikkiin sisävaloihin ja laitoin paikalleen. Paisuntasäiliön korkiksi ruuvasin B7:sta talteen otetun R8:n korkin, mutta R8:n öljykorkki ei tähän käynyt joten se lähti myyntiin. Takapuskurin päälle hain suojaksi alkuperäisen suojakalvon marmorilta ja laitoin paikoilleen suojaamaan puskuria koirien kynsiltä.
Seuraavaksi pähkäilin kesärengastusta ja pitkään mietin, että mennäänkö OEM-vanteilla vai ei (Ebaytä tuli ahkeraan selattua). Loppujen lopuksi tilaukseen lähti kuitenkin Stance 6 vanteet spekseillä: 19*9,5" ET 35. Auton mukana tuli ihan mieluiset talvipyörät, OEM vanteet koossa 18*8,5".
RS5 poljin pinnat odottaa varastossa asennusta. Kesä tulee asuttua aina mökillä ja sinne on kilometrin verran aika huonoa tietä niin siitä johtuen ainoastaan mieto madallus on harkinnassa (-30mm).
Sitten muutama kuva (ensimmäinen kuva ostopäivältä):
Noin 2 kuukautta sitten vanha B7 tuli vaihdettua tähän nykyiseen autoon. Useamman kuukauden kyttäsin sopivaa vaihdokkia, etusijalla oli 2.0 tfsi quattro, mutta sopivaan hintaluokkaan ei mieleistä löytynyt. Sitten sattui tämä nykyinen tulemaan myyntiin ja kun varusteet miellytti niin kaupat syntyi.
Sitten vähän tietoja nykyisestä:
Kyseessä siis Alpine Pro malli, tekniikka 1.8 tfsi (170hp/320 Nm) ja tietenkin quattro.
Varusteita mm.
-Väri: Monsuunin harmaa
-sporttipenkit ja sporttimonitoimiratti
-Start-Stop-järjestelmä
-sporttialusta -20mm
-Navi plus
-sound system
-bluetooth
-music interface (aux in)
-Xenon Plus
-vakkari
-kaukovaloassistentti
-himmentyvä peili
-sisävalopaketti
-musta sisäkatto
-Audi drive select (moottorin ja ohjauksen "säätö")
-rengaspaineen tarkkailutoiminto
-trigon alumiini listat
-3-alueinen ilmastointi
-pysäköintitutkat edessä ja takana
Heti hankinnan jälkeen tilaukseen lähti koirakalteri näiden sankarien vuoksi. Sitten varasin samantien ajan lasientummennukseen. Jap3:lta hain ledit kaikkiin sisävaloihin ja laitoin paikalleen. Paisuntasäiliön korkiksi ruuvasin B7:sta talteen otetun R8:n korkin, mutta R8:n öljykorkki ei tähän käynyt joten se lähti myyntiin. Takapuskurin päälle hain suojaksi alkuperäisen suojakalvon marmorilta ja laitoin paikoilleen suojaamaan puskuria koirien kynsiltä.
Seuraavaksi pähkäilin kesärengastusta ja pitkään mietin, että mennäänkö OEM-vanteilla vai ei (Ebaytä tuli ahkeraan selattua). Loppujen lopuksi tilaukseen lähti kuitenkin Stance 6 vanteet spekseillä: 19*9,5" ET 35. Auton mukana tuli ihan mieluiset talvipyörät, OEM vanteet koossa 18*8,5".
RS5 poljin pinnat odottaa varastossa asennusta. Kesä tulee asuttua aina mökillä ja sinne on kilometrin verran aika huonoa tietä niin siitä johtuen ainoastaan mieto madallus on harkinnassa (-30mm).
Sitten muutama kuva (ensimmäinen kuva ostopäivältä):
Comment