Jos autossa on kiiltolistat ja kaiteet, niin siinä tapauksessa maskikin kiiltävällä kehyksellä. Jos maskin vaihtaa mustaksi, niin sitten pitäisi tehdä ikkunalistoille ja kaiteillekin jotakin. Noin niinku omasta mielestä, vaikkei sitä kysytty.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 facelift 1.8 TFSI avant quattro "Monsuuni" -13
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Joo, samalla lailla tuota asiaa olen itsekin miettinyt. Lähinnä ollut vielä mietinnässä, että jaksaa noita listoja ja kaiteita alkaa teippaamaan/dippaamaan.
Ja toinen mietinnässä ollut asia on noiden "kiinan" maskien laatu ja istuvuus. Orkkikset taas maksaa mielestäni liikaa.
Comment
-
Ei ole vielä RS-maskia kun puntaroin saman ongelman kanssa kuin sinäkin, eli ottaako maski kiiltävällä reunalla vai mustana. Rinkulat jää joka tapauksessa kromisiksi.
Comment
-
Hyvältä näyttää:) Totta, oem maski maksaa kyllä maltaita. Itse tilasin kiinan rs maskin pre fl berttakasiin ja hyvin se ainakin istu. Olikohan rahtien kanssa 100 euron paikkeilla. Nyt en tähän FL malliin tahdo kohtuuhintaisia löytää millään. Jos kiiltolistat niin ehdottomasti kiiltävällä reunalla:)
Comment
-
Tuli tuossa etuovien ovipahvit käytettyä irti, kun kuskin puolelta jostakin kuuluu välillä pientä resonointia (enimmäkseen talvella, eli kylmällä kelillä kuuluu). Tosin en ole varma kuuluuko ovesta vai kojetaulun suunnalta.
Ovesta en varsinaisesti löytänyt mitään syytä resonoinnille, mutta liimailin vaimennusmattoa muutaman palan oven ulkopeltiin (molempiin oviin). Äkkiseltään tuntui, että tuokin vaimennus paransi selvästi äänenlaatua musiikkia kuunnellessa.
Comment
-
Minäkin vaimensin omastani molemmat etuovet ja varsinkin bassontoisto parani selvästi. Metallinen kumeus katosi lähes kokonaan ja mid-basso on selkeämpi vaikka elementit ovat mitä ovat. Etsiskelin etuovien 8" mid-bassoille myös korvaajia, mutta alkuperäiset ovat näköjään imbedanssiltaan 2Ohm eli menee hankalaksi varsinkin kun syvyyssuunnassa tilaa on aika niukasti.
Onko helma ihan mallia ebay?
Comment
-
Vaimensin koko oven. Ulkopeltiin reilut palat mattoa, ja sisäpeltiin suoriin kohtiin leikkelin sopivat palat, joilla kiinnitin myös sen ison muovisen läpiviennin suojamuovin ettei se rämise. STP:n mattoa sinne muistaakseni käytin kun oli ennestään laatikko varastossa.
Mistä kohtaa tuo SA-Tunining helma kanittaa? Kuvassa näyttäisi istuvan ihan OK. Ilmeisesti vaihdat samalla putkiston neljällä ulostulolla varustettuun?
Comment
-
Ok, itsekin mietin että liimaanko sen läpiviennin muovin päälle mattoa, mutta en liimannut. Täytyy katsoa joku päivä jos laittas vielä siihenkin. STP mattoa laittelin itsekin.
Helma istuu muuten ihan ok, mutta kun laittaa toisen reunan kiinni niin toinen puoli ei mene perille saakka. Ne kiinnikkeiden kynnet ei mene riittävän pitkälle. Tässä yks päivä sitä sorvailin paikoilleen ja kyllä se nyt ehkä menee jo :)
Putkistoon vaihtuu ainoastaan ulostulot, mutta ei ole tarkoitus laittaa neljällä ulostulolla. Katsotaan mitä saadaan aikaan, kun tartten kaverin apua siihen. Itsellä kun ei hitsipilli pysy kädessä.
Comment
-
Täytyypä itsekin harkita tuota helmaa. BSR:n putkisto on ollut joka tapauksessa suunnitelmissa ja sitähän saisi neljällä ulostulolla.
Comment
-
Comment
-
Sivulista miesten mielestä varmasti kyllä... Itse en halunnut tuohon S4 helmaan perinteisiä neljää ulostuloa.
Alunperin ajatuksissa oli koko helma vetää mustaksi, samoin nuo putken päät, mutta päädyin nyt kokeilemaan ensin näin. Helma oli kuitenkin valmiiksi platinum grau värissä.
Comment
-
Mitenhän tuohon passaisi suorakaiteen muotoiset putkenpäät, hieman 4G Facelift S-line perän tyyliin?
Comment
-
Nuo 4G-mallin putket oli toisena vaihtoehtona mielessä silloin, kun noita hommasin, mutta muistaakseni niitä ei oikein ollut myynnissä (tai sitten en löytänyt sopivan kokoisia, kun nuo helman aukot on niin isot).
Nuo ovaalit oli hieman hankala saada riittävän syvälle. Vieläkin olisin ne ehkä hieman syvemmälle halunnut, mutta nyt on jo kaikki ylimääräinen pätkitty pois, kun noita piti vielä saada keskemmällekin tuotua (alkuperäiset takapöntöt on siis edelleen paikallaan).
Tuossa jonkunlainen kuva takaviistosta risulle.
Comment
-
Komea laite! Tällänen facelift B8 kelpais kyllä. Värikin passaa hyvin auton muotoihin.
Mulle saa kanssa linkata kun tulee vastaan noita hunajakenno sumarinritilöitä pre-facen s-line puskuriin. Osiris ainoo keneltä olen löytänyt, hinta... älytön ja jenkki harrastajien mukaan sopivuus... mauton hintaan nähden.
Comment
-
Täällä on vaihteeksi tehty laakeri jumppaa etupyörän laakerien kanssa. Kuskin puoli tuli vasta vaihdettua ja täytyy vielä apukuskin puolelle vaihtaa myös laakeri. Mittarissa nyt vajaa 100 tkm ja ensimmäisen kerran nuo uusittiin takuuseen n. 50 tkm:n kohdalla.
Syksyllä tuli hankittua bsr:n ppc 3, mutta muuten tämä on vain ollut kovassa ajossa.
Comment
Comment