Hieno pelastus ja projekti! Todella nätti yksilö. Eipä paljon varmaan ajatus ole päätä pakottanut kun uretaanilla täyttänyt kaikki kotelot?!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
EastCorner A6 avant
Collapse
X
-
-
En varmaankaan pääse sinne Kuopioon 3.5, tuli teknillisiä ongelmia etupyöränlaakeri huutaa niin ettei kopissa kärsi olla ja hammastanko rupesi vuotamaan ku seula sitten en huomannu Helsingin reissulla motarilla asiaa tuli ajettua tyhjällä/vajaalla säiliöllä. Katsotaan joutuuko vaihtamaan ohjaustehostimen pumppukin.
Ja jos jollain on tietoa tuosta hammastangon vaihdosta niin olisi mukava tietää enemmän. Kun tuossa kaverin kanssa keskusteltiin niin meinas että tuossa pitää ottaa motti pois edestä? Pitääkö paikkansa.
Niin ja tulevat vanteet ovat vielä hakusessa :/
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.... Vai miten se meni :)
Edit. Niin ja kiitoksia mukavasta palautteesta.Viimeksi muokannut makenbaa; 30.4.2014, 07:28.
Comment
-
Kiitoksia kaikille positiivisesta palautteesta ja ohjeistuksesta. :)
Kyllä sinne taitaa ne säkit tulla ja vanteet lähtivät jo kiertoon uutta olis jo kiikarissa. Mutta murheilta ei ole säästytty joten autoa ei nähdä liikenteessä vasta kuin seuraavalla ajokaudella. :/ pitäs vähän leveyttä saada. En ole vielä oikeen päättänyt kumpi olis paree rs kori conversio vai allroad. Molemmissa on omat plussat ja miinuksensa. Mutta aika näyttää. Hah ja väriä olen jo vähän miettinyt toista :D mutta tiedä sitten...
Comment
-
joo All:eja olen vähän salaa kuolannut ku olis semmonen villi visio päässä ku ne on vähän sellaiset "kanttiset" muodoiltaan ja helpommin soviteltavissa. sitten jotain 19 koottavaa huulivannetta täysin mustana, ainuastaan jättää keskilätkä ja kehäpultit kromisiks ja sitten vähentää autosta tota kromia. sekä pitää auto valkeana. jotain sellasista stormtrooper henkisyyttä?! tai jotain sinne päin =) ku alkaa kaikki autot olemaan kromia ja kromia ja vielä kromia, sekä freshejä. onhan ne mahtavan näkösiä mutta vähän poiketa massasta. toki poiketa hyvällä tavalla IMO. mutta näitä kerkeää vielä miettimään ku tähtään sinne edellämainitulle ens ajokaudelle.Viimeksi muokannut makenbaa; 4.5.2014, 13:34.
Comment
-
Nooohh... En pidä mitään kiirettä tai stressiä asioiden suhteen. "Kiiruhtamalla ei tule ku kuspäisiä kakaroita"vai miten se meni :) ja kaikkeen ei pysty/ratkea, pitää yrittää pitää talo pystyssä ja vaimo tyytyväisenä :D
sekä ensinnäkin kestää rapakon takaa tulla alusta noin 5vk. Ja sitten haetaan rauhassa oikeita vanteita ja peräluukku tehdään ajan kanssa ja siististi.
Ja teho hörhöilyyn en ole lämmennyt. Ne on sitten ihan oma autonsa ja ratalelunsa. Tämä menee hiljaa ja matalalla ;) ...uuden alustan jälkeen
Ja toki toivotaan jos saisin vielä auton tälle kesää. Olisihan se mukavata.
Comment
-
auto olis taas aika hyvin purettuna ja uutta alustaa odotellessa. "Vanhan" bc:n kävin vaihtamassa rialeihin. (kiitoksia nile vielä kerran) =) katsotaan jos näistä jotain syntyis. leveämpää lippaa se vaatii. mutta onneksi on aikaa hommailla ja hieroa vanne reunalle.
vanteet tällä hetkellä koossa 8,5x18 et 30 kaikki.
Ajattelin vanteiden keskiöt maalata tumman sinisellä sama mikä auton alkuperäinen väri oli. ainakin kokeilla jos sattuis selviämään ettei tartte konehuonetta maalata :Dja sitten peräluukuun tuleva säiliö kans samalla sinisellä.
Comment
-
jaha nostellaas hivenen taas.
pari viikkoa sitten saapui tutulta tälläinen paketti
s6: pyöränkaaret ja helmat ja takapuskuri. eiköhän näistä jotain synny =)
etu kaaret ovat tollaset conversiot lyhyt keulasen lokarit jossa on s:n pyörän kaaret katsotaan jos noista jotain sais tehtyä.
etupuskurin kanssa on vähä miten sen toteitan mutta kävi mielessä että muovihitsaa siihen s6 puskurin päät. tai jotain sellaista...
Comment
-
juhannus aloitettiin purkamalla keula. ja sovittelemalla lokareita. levittää kivasti ainakin =)
mutta pitäs saada auto työpaikalle että saa takakaaret työstettyä paikoilleen, ennen sitä auto vaatii alustan tai sitten joudun laittamaan väliaikaisesti vakio alustan autoon. mutta tehdään eka tuo keula ja mietitään sitä jos sattuis alusta ratkaisu avautumaan. on käyny mielessä että jos vaan sitä säästäis unohtais ilmat ja ajais staticina ja laittaa vähän parempaa vannetta ;) sillä ratkaisulla sais auton hötsiin.... =)
sekä olisi varaosa autossa hyväkuntoiset ovet joista aattelin ottaa tuon listan pois. saa lisää cleaniä lookkia.
Viimeksi muokannut makenbaa; 20.6.2014, 13:18.
Comment
-
Autoon on hommattu c5 allroadin oem tolppasarja, pusseineen.
pitäisi tänään saapua =)
järjestelmää en ole vielä hommannut mutta varmaan aluksi manuaalinen ja sitten kun on taas kukkarossa varaa niin autopilot v2.
eiköhän noilla alkuun pääse toivottavasti...
ainut pelko on että minkälainen noilla on ajaa matalalla että onko ne turhan löysät. vaihdetaan sitten iskarit niihin että saa vähän kovuutta jos ne osottautuu huonoks ratkaisuksi. mutta olivat vain paljon halvemmat kun esim airlift tolpat ja pussit. ja uskon että katsastuksessa ei voi moittia mistään kun ovat c5 alkuperäis tavaraa =)
3sdm ovat valitettavasti lähteneet kiertoon...
Comment
-
Nostellaas hivenen.
eli eli... ostin siinä käytetyn ilmasatsin tutulta harrastajalta.
pakettiin kuului
viair 444c dual pack kompurat,
5cal raaka säiliö
8kpl magneetti ventiiliä
Avs ohjain
2kpl mcphersson säkkejä
ja 2 kpl ss5 palketta.
palkkeet myin ja ostin tilalle samanlaiset kun kaksi muuta person pussia.
samalla tilasin bc:n V1 alustan, jotka pistin lihoiksi ja muokkasin säkeille sopiviksi. nooh.. ei se ihan bolt on ollut mutta takapää onnistui hyvin helposti yläpään kiinnitys levyyn porasin reijät joilla ne tuli kiinni ja alas teetin kierteille sopivan levyn. avot ja paikoilleen..
etupää olikin sitten vähän haastavampi kun iskarissa on jäykkyyden säätö "sivussa". joten purin iskarin yläpään kävin sorvuuttamassa säkkiin sopivaksi. ja porasin siihen samalla reijät joilla pussi on yläältä kiinni.
alas samanlainen levy kuin alas. no se olikin aika helppo homma mutta jäykkyyden säätö jäi säkin sisään piiloon. mutta ei se ainakaan itseä haittaa olen tämän ja edellisten c5 kanssa niin kauan leikkinyt että iskaria ei ota kauaa irti.
Comment
Comment