Kaippa tästäkin voi vähän raapustella, vaikka pitkälti on matkaa "valmiiseen".
Tötsy lähti syksyllä uuteen kotiin, ja pitkään etsiskelin fiksua ja käytännöllistä autoa, joka ei lähtisi lapasesta. No, sitten tuli kesä vastaan ja se kuuluisa heräteostos, jonka aina välillä toivoo skipanneensa.
Eli A4 Cabrio vuodelta 2005, 120kw 1.8T padalla sekä manuaali laatikolla.
Autossa oli valmiina GAS V.2 TUV-hyväksytty ilmajousitus sarja kaksipiirisenä, asennettu vähän sinnepäin jne. Joten tilasin kaikki uutta paitsi tolpat, eli isompaa säiliötä, kompressoria sekä accuairin venttiili blokin, jolla alusta päivittyy nelipiiriseksi, sekä toimivaksi oikein kun kaikki vanhat asennukset lähtevät pois.
Heti ensimäisenä hävitin nuo punaiset peilit pois, ja tilalle tuli hiilikuituiset kuoret, sekä mustat sivuvilkut, jotka todennäköisesti häviävät kokonaan ylimaalauksen yhteydessä, kuten jotain muutakin turhaa korista.
Tötsyn alla olleet tramontit eivät menneet kaupan, joten ne laitettiin alle. Taakse ei oikein ongelmitta uponnut, joten sinne tehtiin pikku jippo jolla saatiin camberia pikkuisen miinukselle, ja nyt uppoaa kivasti.
Vanteet siis ovat 10" et30 sekä 11"x18" et20.
Etupäässä ahdistaa tukivarret, ja toimenpiteet tämän ongelman poistamiseksi on jo aloitettu, loppu viikosta pitäisi olla runko maassa.
Tämän jälkeen tilaillaan sinnekin lättyä ja säädettävää tukivartta, mitä sitten vaatiikiin että istuvuudesta tulee hyvä.
Tötsy lähti syksyllä uuteen kotiin, ja pitkään etsiskelin fiksua ja käytännöllistä autoa, joka ei lähtisi lapasesta. No, sitten tuli kesä vastaan ja se kuuluisa heräteostos, jonka aina välillä toivoo skipanneensa.
Eli A4 Cabrio vuodelta 2005, 120kw 1.8T padalla sekä manuaali laatikolla.
Autossa oli valmiina GAS V.2 TUV-hyväksytty ilmajousitus sarja kaksipiirisenä, asennettu vähän sinnepäin jne. Joten tilasin kaikki uutta paitsi tolpat, eli isompaa säiliötä, kompressoria sekä accuairin venttiili blokin, jolla alusta päivittyy nelipiiriseksi, sekä toimivaksi oikein kun kaikki vanhat asennukset lähtevät pois.
Heti ensimäisenä hävitin nuo punaiset peilit pois, ja tilalle tuli hiilikuituiset kuoret, sekä mustat sivuvilkut, jotka todennäköisesti häviävät kokonaan ylimaalauksen yhteydessä, kuten jotain muutakin turhaa korista.
Tötsyn alla olleet tramontit eivät menneet kaupan, joten ne laitettiin alle. Taakse ei oikein ongelmitta uponnut, joten sinne tehtiin pikku jippo jolla saatiin camberia pikkuisen miinukselle, ja nyt uppoaa kivasti.
Vanteet siis ovat 10" et30 sekä 11"x18" et20.
Etupäässä ahdistaa tukivarret, ja toimenpiteet tämän ongelman poistamiseksi on jo aloitettu, loppu viikosta pitäisi olla runko maassa.
Tämän jälkeen tilaillaan sinnekin lättyä ja säädettävää tukivartta, mitä sitten vaatiikiin että istuvuudesta tulee hyvä.
Comment