Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Yks ässä lisää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Laita Jesse vaan RS4:n maffi ja siihen oravafiltteri päähän. 3,5" aluputkikäyrä y-putken ja maffin väliin. Riittää varmasti noille tehoille. Ja ei tarvii uusia imuputkistoa ja bi-pipejä, kyllä niissä vakioissa riittää virtaus.

    Kaasuläpäksi varmaan kannattaa hommata A8:n läppä, Hännisellä(ittnah) oli muistaakseen semmonen.

    Ei maksa sisäelimen vertaa ja kävi vissiin suoraan suoraan imusarjaan kiinni? Nyt en tuota sit muista varmaksi, Hänninen jos kommentoit tuohon asiaan?

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
      Ny en kyllä tiä mitä sanoisin mutta tän kanssa vois ottaa vaikka viinaa ja syödä poppareita kalsarisillaan.

      No vähemmällä sähläyksellä ja naurulla pääset ku laitat sen rs4 maffin runkoineen.
      Tiiäkkö niin meinaan minäkin ottaa ku tämä tästä käyntiin lähtee, mutta mikäs se sua siellä naurattaa? Se vai et täällä toiset kyselee " tyhmiä" ja yrittää tosissaa rakentaa ekoja koneitaan kasaan ja oppia ja harrastaa näitä asioita? Se ei vaan ole niin vitun yksikertainen homma sellaiselle jampalle joka näitä asioita ekaa kertaa käy läpi, äläkä sano että olisit jättäny tekemättä, jokainen on jostain alottanut ja minä alotan sen nyt tällä.
      Voi olla parempi ettet sano enää yhtää mitää tähä projetkii, päästää kaikki paljo pienemmällä vitutuksella ku se että täällä vielä joku vitun "pro" heittelee omaa läppäänsä...

      Comment


        A8 läppä käy rs4 y-haaraan jos on se harvinainen ohennetulla kaulalla oleva.

        Comment


          Pakko myöntää etten todellakaan ole "pro". Vaan ihan sähläri.
          Tuo vaan kuullostaa niin hauskalta kun lähdetään laittamaan viemäriputkesta yms muusta että selviää halvalla / halvemmalla.
          NOista maffin rungoistakin pitää katsoa että se maf antura tulee suunnilleen keskelle putkea. Tyhjä sovitella sinnepäin vain sitä. RS4 Maffi riittää varmasti niihin tehoihin mihin oot haluamassa. Tai saat tuolla kokoonpanolla. En kyllä edes muista mitä sulle tulee.

          Ja kuten varmasti monesti on jo sanottu muuallakin että ota yhteyttä softaajaan joka sen ohjelman tekee. Se kertoo omat mielipiteensä ja mitä itse sinne haluaisi laitettavan. Kertoo maffit, suuttimet yms.

          Comment


            Hitsuuttele itte semmoinen, minkä tarvitset. Mäkin tein itselle yhden 3" rungon ja kai se ihan hyvin toimi, kun porkkis sai sen säätöihin. Kattoo vaan, että elementti on saman verran ulkona seinämästä kuin siinä alkuperäisessäkin.

            https://www.instagram.com/p/-Mbz0NsyZ0/

            Comment


            • Mulla löytyy ylimääräinen RS4 kaasuläppä ja sovitehilppeitä.

              Comment


              • Juttelin lastuttajan kanssa ja tultii siihen tulokseen että vakio kaasuläpällä mennään, ei ole mitään hyötyä vaihtaa sitä isompaan ja uskon hänen sanaan tässä. Myös Wagnerin coolerit lähti ostoslistalta ja keulacooleri tulee keulalle, tästä pitäs vielä kaivaa tietoa netistä että minkä kokosta siihen mahtuu, täältä ei uskalla kysellä enää neuvoo ku porukasta tulee iha juoppoja ja tukehtuu poppareihin vielä. :D
                600hp jää todennäkösesti haaveeksi tällä setupilla kun ei vakio Rs6:n ahtimet kuulemma riitä sinne asti niin otetaa mitä saadaan ja sillä mennää...
                Viimeksi muokannut Jesse87; 23.12.2017, 00:06.

                Comment


                  Jhm:llä löytyy cooleri mutta varmaan muualtakin. Itse en osaa kyl muita sanoa.
                  Oliko suosituksia laittaa vesiruuttaa? Keulacooleri ja vesiruisku on melkein samoissa hinnoissa kuin ne pelkät wagnerit.

                  Comment


                    Mie voin tuosta omasta keulacoolerista ottaa mitat pyhien jälkeen. Eipä sen kanssa oo imulämpö ongelmia oo ollukkaan kun vasta lentokentällä ”alkavaa” nousua.

                    Edit: ja vesiruuttakaan ei kyllä ois pahitteeks. On jo omalla tarvelistalla. Sitten joskus :)
                    Viimeksi muokannut Carbin; 23.12.2017, 07:34. Perustelu: Lisäys

                    Comment


                    • Radalle ei ole tarkotus mennä ainakaan vielä joten tuskin vesiruuttaa tarvitsee?
                      Ootko Vili jossain teetättäny sen coolerin vai ostanut valmiina? Lastu heppu oli sitä mieltä että tossa keulacoolerissa pysyy noi imulämmöt alempana paremmin kuin sivucoolereissa.

                      Comment


                        Pitkissä vedoissa se lähtee lämpöä nostaan mutta varmasti parempi kuin esim wagnerit jotka nostaa lämpöjä jo 3 ja 4 vaihteen logituksissa. Ja jatkaa nousuaan 5 ja 6 vaihteella. Vesiruutta olis hyvä mutta jos sille säätää niin sitten kannattas ajaa se kytkettynä.

                        Comment


                          https://m.ebay.com/itm/Twin-Turbo-FM...IAAOSw5dNWpx~4

                          Tuommonen kenno. Ja oli paikallaan kun aikanaan auton ostin. Tein vaan ahtoputket ja kannakkeet ite uusiks.

                          En muista enää mitä ne imulämmöt dynossa oli, mutta kadulla ei yli 10 astetta enempää kuin ilmanlämpö nouse. Muistelisin että penkittäjä jopa kehui kun yleensä kaikki 2.7bit dynossa ottanu enemmän imulämpöjä sivukennoilla. Tuon kanssa kannattaa sitten olla lisäöljyn jäähy.

                          Comment


                            Kyllä varmaan siellä penkissä sivujäähyt ottaa lämpöä, kun en ole tähän mennessä Suomessa nähnyt yhtään penkkiä, missä sivujäähyille olisi asiallinen tuuletus ;) Kuten aina sille keulajäähylle on.

                            Comment


                              Eeeeeei se siitä voi johtua ;)

                              Comment


                              • https://m.ebay.com/itm/HYBRID-RS6-2-...QAAOSwL7VWqQr7

                                Tämmöset tiivisteet tuli noiden downpipejen mukana, onko noi ihan kuraa vai uskaltaako käyttää?

                                Tarjolla olisi myös tällaiset:
                                https://store.034motorsport.com/rs6-...pe-gasket.html

                                Moniurahihnan pultti hävinny johku, laakkoselta uus tai pulttikaupasta jos joku muistaa pultin spexit? Hävinny myös viskon telineen 2 pulttia mikä tulee lohkoon kiinni..

                                Ebayn imuputket saa siirtyä sivuun ja RS4 putket tulee tilalle. Xs-powerilta meinaan ostaa bipipet missä tulee mukana toi alumiininen Y haara vakio kaasuläpän eteen, eipä tule sitte siitä ainakaan vuoto ongelmia..

                                Vauhtipyörä olis valmiina kansityöllä, 80E tasapainotus ja hionta ja pinnan karhennus, pultit vielä ostoslistalla..
                                Viimeksi muokannut Jesse87; 27.12.2017, 19:48.

                                Comment


                                • Mulla tuli turbojen mukana (B&W rs4) asennussatsi, jossa on mukana tommonen ohut peltinen profiloitu tiiviste. Sen meinasin laittaa, en sitä dp:n paksumpaa...

                                  Mistä hommasit nuo rs4 imuputket? Ebayn putket on niinkuin vähän sinnepäin, eikä istu kunnolla, tekis mieli vaihtaa parempiin.

                                  Comment


                                  • Minä kans tilaan peltiset tiivisteet, tepolla näytti olevan kohtuu rahaa myytävänä.. Rs4 imuputket tulee foorumilaisen kautta, oli hetki sitte täällä myytävänä ja taisin keretä eka...

                                    Comment


                                    • http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1515224331


                                      Pikku takapakit tän kanssa, jakopää takas auki ja nokkapyörät ja sen taakse tulevat suojat pois että saa tulpattua noi reijät (mitkä nyt ikinä onkaan oikeelta nimeltään). Luulin että ne tarvii tulppaa vaan kansien takaa mutta näistä kansista puuttu ne kuulat myös edestä.. Joo eikä noita takakanaviakaan saa tulpattua pakosarjat paikallaan joten nekin sit vielä kertaalleen pois..

                                      A6:sen imusarjan näppäilin tossa kasaan, mietin vaan että olisiko hyvä käyttää jossain pesussa noi suuttimet? Ja mitä tämä maksaa?

                                      Mulla on joku muistikuva että tuo mun kaasuläppä antoi jotain vikakoodia ennenku tää auto levis kokonaan, eiköhän se sitte selviä aikanaan..

                                      Liukkosen pultista kävin hakee turbojen ja dp:n pultit ja mutterit, Innolla odotan että rs4 imuputket tulee niin saadaan ahtimet pois tuolta sukkalaatikosta ;D (tätä on avovaimo odottanut)

                                      Paljon etsityt S4 logolla olevat lattiamatot löyty vihdoin myös foorumilaiselta.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Kysy Finjectorilta suutin huolto. Ei oo suhteettoman kallis ja saa paperit tuotoista yms mukana.

                                        Comment


                                          Miten noista kansista on molemmat päät auki? Nehän on aina normaalisti toisesta päästä suljettu.

                                          Comment


                                            Jos ne on tehtaan varaosakansia jotka voi asentaa kummallekkin puolella ja valinnan jälkeen tulpataan?

                                            Comment


                                            • Mä en tiedä yhtään, huomasin vaan ottamastani kuvista että nehän on auki etupuoleltakin, tulppasin sitte molemminpuolin..

                                              Comment


                                              • Powerbyte tekee suuttimien pesuja ja mittauksia. Ainakin itse onnistuin tekemään ARE ja AZA mottien kansiin tulppaukset pakosarjat paikoillaan. Dp:n tiivisteet ei ole Laakkosellakaan kovin kalliit. Omissa ebayn dp:ssä oli niiden mukana tulleet tiivisteet rikkoutuneet vain pulttien kohdalta ulkopuolelle. Eivät olleet vuotaneet 40tkm:n aikana.

                                                Comment


                                                  Oliko ne käytetyt kannet?

                                                  Comment


                                                  • Oli käytetyt, mun mielestä purettu ajokuntoisesta autosta...

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
                                                      Powerbyte tekee suuttimien pesuja ja mittauksia. Ainakin itse onnistuin tekemään ARE ja AZA mottien kansiin tulppaukset pakosarjat paikoillaan. Dp:n tiivisteet ei ole Laakkosellakaan kovin kalliit. Omissa ebayn dp:ssä oli niiden mukana tulleet tiivisteet rikkoutuneet vain pulttien kohdalta ulkopuolelle. Eivät olleet vuotaneet 40tkm:n aikana.
                                                      Metalliset Tiivisteet on tilattu, Täytyyki näräselle sitte soittaa ja kysellä hintaa suuttimien pesuun..

                                                      Comment


                                                        Eihän ne oo kansityöllä poistanu tulppia pesua varten?

                                                        Comment


                                                        • No sitä toi kilu7 muisteli että niissä oli tulpat ennenku ne meni kansityölle mutta mä en kyllä muista yhtään.
                                                          No jokatapauksessa nyt niissä on ;)

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
                                                            Powerbyte tekee suuttimien pesuja ja mittauksia. Ainakin itse onnistuin tekemään ARE ja AZA mottien kansiin tulppaukset pakosarjat paikoillaan. Dp:n tiivisteet ei ole Laakkosellakaan kovin kalliit. Omissa ebayn dp:ssä oli niiden mukana tulleet tiivisteet rikkoutuneet vain pulttien kohdalta ulkopuolelle. Eivät olleet vuotaneet 40tkm:n aikana.
                                                            Powerpytellä suutinhuolto 15e kpl ja aamupäivällä ku vie niin saa samanpäivän aikana ne vielä takasin.

                                                            Comment


                                                            • Taas vähä eteenpäin, turbot sain kiinni ja rs4:n imuputket paikalleen, Suuttimet tuli huollosta ja vetäsin nekin kiinni.. Egt:t sopi hyvin paikalleen vaikka on lyhkäsillä johdoilla molemmat, eli ei tarvitse olla pitkällä piuhalla A6:n imusarjassa..(ei asennettuna kuvassa)

                                                              Sitte aletaan säästämään laatikkoremonttia varten :D





                                                              http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1516478912
                                                              Attached Files

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X