Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tulee kummallekkin puolelle. Ja kun kiristät sen pitkän pultin niin ylätukivarren pitää heilua vapaasti ylös-alas. Ei saa ahdistaa tai jumittaa. http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...erflex+ongelma
Tuosta vähän "opiskelet". :)
Nykyään niissä yläpuslissa taitaa olla semmoinen hämähäkin verkon näköinen olevinaan helpotus siellä reijän sisäpinnalla, mutta luulisin ettei se silti riitä.
Siis eikö rear lower arm front Bush ole alatukivarren etummainen pusla? Nää puslat mitkä on laatikossa ei kyllä mahdu tuonne, mutta ne menis alatukivarren sisempään etummaiseen puslaan kyllä..
Eli sitte tästä paketista puuttuu noi alatukivarren etummaiset puslat.
Eikös nää ylätukivarren sisemmät puslat tule näin vaikka ne orkkikset on vähä toisen näköiset??
Attached Files
Viimeksi muokannut Jesse87; 22.11.2014, 17:28.
Perustelu: ...
Tarkoitatko niitä missä on se camberin säätöpultti?
Ylätukivarsi on oikein. Nyt kun kiristät pultin ihan tiukkaan, niin liikkuuko tukivarsi ylös-alas kevyesti?
No juurikin se. Eikös se ole toi rear lower arm front Bush?
Vai tarkottasko toi just tota alatukivarren sisempää etummaisia puslaa ja multa puuttuu tästä rear lower arm outer Bush??
Powerflexin sarjassa ei tule sitä puslaa. Ei edes saatavissa. Front on etummainen takapää ja Rear on takimmainen takapää alatukivarteen.
Motonetistä saa siihen camber pultin kohtaan lemförderiä. Jos ostat niin ne on sitten kappaleittain hinnoiteltu, eli tarvitset niitä 4 kpl.
MikaSS Tarkoitatko niitä missä on se camberin säätöpultti?
Ylätukivarsi on oikein. Nyt kun kiristät pultin ihan tiukkaan, niin liikkuuko tukivarsi ylös-alas kevyesti?
Joo ton pultin ku vetää tiukkaa nii jämähtää ku seinää, jätin sen niin että saa käsin kevyesti liikutettua ylös alas..
Luitko tuon powerflex ongelma topicin? Se antaa väärästä paikasta periksi jos jätät pulttia löysälle. Sitä pitää vähän muokata että toimii oikein. Pultti kun vedetään tiukkaan niin pultti ja holkit ei liiku mihinkään. Puslan kuuluu pyöriä holkin ympärillä ja holkki pysyä paikoillaan.
Camber pultin alle tulevia puslia ei saa powerflexinä.
Tähä selvis jo tuossa ylempänä, kaikki muut sain vaihdettua paitsi ala varren takimman puslan, se ei ollukkaa niin helppo kun muut. Ja ylempiä pitää vähän muokata että saadaan toimimaan niinkuin kuuluu..
Samalla tuli laitettua uus pyöränlaakeri..
Sainpas irti alatukivarren alemman puslan ilman prässiä vaikka oli melko iso homma :)
Seuraavaks pitäs alkaa muokkaa noita ylätukivarren puslia että saa toimimaan oikeenlailla ja sit niputtaa palikat kasaan...
Mistäs noita teräspunos jarruletkuja sais suht sopuhintaan? Tos parista paikasta katselin nii siinä ne pyörii 250e paikkeilla siis 2kpl (taakse)
Ja sit tarvis ABS anturin apparin puolelle taakse, saakohan motonetistä?
Teräspunos jarruletkuja saa esim. Mamasanilta Koko sarja näkyy olevan 135€ (6-letkua), mutta heiltä saa juuri sen määrän kun tarvitsee. Omaan autooni 2kpl maksoi 45€.
Kokeilin tuohon ylätukivarren pusliin sellaista ratkaisua että laitoin pienemmät pirkat ulkopäihin mitkä mahtu puslan sisään holkkia vasten, nyt ei liiku pultti ja pirkat eikä holkki mukana, elikkä liikkuu siitä mistä pitää. Mutta pikkasen tuntuu jämäkältä liikuttaa tukivartta, mutta liikkuu kyllä yhdellä kädellä.
Sen verran löysä se on että tulee nilkan omalla painolla kevyesti alas kun nostaa tukivarren ylös ja päästää irti.. Eiköhän se riitä, ei pitäs ainakaa rengas jäädä ylös :)
Ei kyllä tietoa tuosta. Sain tänää tilattua teräspunosjarruletkut, otin samalla joka nurkkaan (yht: 6 kpl) eli todnäk eteen tulee 2per puoli.. Täytyy viel tuota abs anturi katella, on aika suolanen hinta mun mielestä toi reilu 100e
Eteen tulee yksi pari letkuja, taakse apurungosta tukivarteen letku ja tukivarresta satulaan. Kannattaa varautua vanhojen irrotukseen hyvillä työkaluilla sekä isolla kasalla malttia. Lämpöä jumittuneisiin liitoksiin heti kun tuntuu ettei kohtuuvoimalla lähde ja ennen lämmön antamista olisi hyvä olla linjasta edes yksi liitos auki ettei paine kasva liikaa, ihan pakollista se ei kuitenkaan ole.
Comment