Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 Quattro, matkalla museoon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Jos nyt en ihan väärin katsonut, niin CAC:lta perän vetarin stefa á 2,30e ?

    Comment


      #32
      Joo se on se toinen. Toista ei sieltä saa. Muistelisin jostain, että ne ovat erikokoiset.

      Comment


      • #33
        Eikös audi100.net myy sitä toistakin? "Wellendichtring 72x122x10/13 mm für Antriebswelle hinten links"

        Comment


          #34
          Juu, 40e näyttäisi olevan. Orkkisnumero 017525400A.

          edit: Ebaystä löytyi hintaan 16,59e, laatu kysymysmerkki: http://www.ebay.de/itm/Wellendichtri...item3cdd942e12
          Viimeksi muokannut jasso; 24.3.2014, 21:57.

          Comment


            #35
            Päivitelläänhän tätäkin vihdoin ja viimein. Lötkö on ollut pitkälti ''käyttöautona'' koko kesän.

            Sivussa on selvitelty auton historiaa ja edellisiä omistajia. Historiasta tai oikeastaan auton ensimmäiseltä omistajalta selvisi paljon asioita. Auto on tilattu tehtaalta erikoistilauksena 200 valoilla ja tummalla takapanelilla yms. Eli auto on kuitenkin täysin alkuperäisessä kunnossa pl. kaiuttimet hattuhyllyllä ja kontissa sijaitseva vahvistin niille.

            Kuukausi sitten ViLe kävi pari päivää hinkkailemassa alkuperäistä väriä takaisin kaiken hapettuman alta. Ero olikin kohtalaisen suuri, nyt tämän voi ajaa talouden porschen viereen ja todeta että ne todella ovat samanväriset. Mittariston käytin myös irti vaihtelin sinne kaikki polttimot sekä tinailin kaikki liitokset uusiksi, loppui nopeusmittarin pomppiminen ja kelloon löytyi luvut takaisin.

            Nyt pitäisi metsästää miksi aivan pintakaasulla ajaessa auto nykii kohtuu ikävästi. Aivan kuin moottori seilaisi moottorijarrun ja vedon väliä. Uudet koneen kiinnikkeet odottaisivat hyllyssä, ehtisi vaan vaihtamaan.. Laturikin viheltää kuin olisi isokin ahdin pellin alla, pitää sekin irroitella ja viedä huollettavaksi paikalliselle gurulle.
            Perä menee paikalliseen amikseen tiivistettäväksi tässä syksyllä, en itse ehdi alkaa purkamaan sitä pois ja hifistelemään kassaan, lähtee kuitenkin mopo taas käsistä.. :D
            Vaihdekeppin arpamaista käytöstä pitäisi myös tutkia, vaihteet kyllä löytyvät kun tietää missäpäin ne ovat mutta heiluu vaihde päälläkin lähes yhtä vapaasti kuin vapaallakin.

            Loppuun pari kuvaa tämän hetkisestä kunnosta ja viittaus auton ensimmäiseen omistajaan.
            Attached Files

            Comment


              #36
              Kilven kun näki niin ymmärtää hyvin, että erikoistilausvalot on onnistuneet. :)

              Comment


              • #37
                Noita -88 100 vatroja tummalla hellan takapanelilla ja 200 keulalla olen vuosien saatossa nähnyt ainakin 5 kpl ja itsellä oli monta vuotta siniharmaa samoilla varusteilla tosin sportti penkeillä ja tullut uutena suomeen on vieläkin imatralla liikenteessä.

                Comment


                  #38
                  "100" lätkä puuttuu kontista ;) Onko sytytysosat miten vanhat? Alipainevuotoja k-jetissä? Vaihdekepissä siirtäjätangossa jossain väljää tai sitten kepin alapäässä olevassa pallossa jotain vikaa?

                  Comment


                    #39
                    Sytytys osat johtoja vaille kaikki uusittu oston jälkeen, johdotkaan eivät kovin vanhat ole. En ainakaan äkkiseltään löytänyt vuotoja k-jetistä, pitää vielä etsiä vaikka paineen avulla.
                    Keppiin on vaihdettu se pallo ja kuppi, siirtäjä tankoihin kohdistuu myös omat epäilykset.

                    Kassotaan jos lätkäkin sinne löytyisi. ;)

                    Comment

                    Working...
                    X