Jos nyt en ihan väärin katsonut, niin CAC:lta perän vetarin stefa á 2,30e ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 Quattro, matkalla museoon
Collapse
X
-
Juu, 40e näyttäisi olevan. Orkkisnumero 017525400A.
edit: Ebaystä löytyi hintaan 16,59e, laatu kysymysmerkki: http://www.ebay.de/itm/Wellendichtri...item3cdd942e12Viimeksi muokannut jasso; 24.3.2014, 21:57.
Comment
-
Päivitelläänhän tätäkin vihdoin ja viimein. Lötkö on ollut pitkälti ''käyttöautona'' koko kesän.
Sivussa on selvitelty auton historiaa ja edellisiä omistajia. Historiasta tai oikeastaan auton ensimmäiseltä omistajalta selvisi paljon asioita. Auto on tilattu tehtaalta erikoistilauksena 200 valoilla ja tummalla takapanelilla yms. Eli auto on kuitenkin täysin alkuperäisessä kunnossa pl. kaiuttimet hattuhyllyllä ja kontissa sijaitseva vahvistin niille.
Kuukausi sitten ViLe kävi pari päivää hinkkailemassa alkuperäistä väriä takaisin kaiken hapettuman alta. Ero olikin kohtalaisen suuri, nyt tämän voi ajaa talouden porschen viereen ja todeta että ne todella ovat samanväriset. Mittariston käytin myös irti vaihtelin sinne kaikki polttimot sekä tinailin kaikki liitokset uusiksi, loppui nopeusmittarin pomppiminen ja kelloon löytyi luvut takaisin.
Nyt pitäisi metsästää miksi aivan pintakaasulla ajaessa auto nykii kohtuu ikävästi. Aivan kuin moottori seilaisi moottorijarrun ja vedon väliä. Uudet koneen kiinnikkeet odottaisivat hyllyssä, ehtisi vaan vaihtamaan.. Laturikin viheltää kuin olisi isokin ahdin pellin alla, pitää sekin irroitella ja viedä huollettavaksi paikalliselle gurulle.
Perä menee paikalliseen amikseen tiivistettäväksi tässä syksyllä, en itse ehdi alkaa purkamaan sitä pois ja hifistelemään kassaan, lähtee kuitenkin mopo taas käsistä.. :D
Vaihdekeppin arpamaista käytöstä pitäisi myös tutkia, vaihteet kyllä löytyvät kun tietää missäpäin ne ovat mutta heiluu vaihde päälläkin lähes yhtä vapaasti kuin vapaallakin.
Loppuun pari kuvaa tämän hetkisestä kunnosta ja viittaus auton ensimmäiseen omistajaan.
Comment
-
Sytytys osat johtoja vaille kaikki uusittu oston jälkeen, johdotkaan eivät kovin vanhat ole. En ainakaan äkkiseltään löytänyt vuotoja k-jetistä, pitää vielä etsiä vaikka paineen avulla.
Keppiin on vaihdettu se pallo ja kuppi, siirtäjä tankoihin kohdistuu myös omat epäilykset.
Kassotaan jos lätkäkin sinne löytyisi. ;)
Comment
Comment