Khyyllä näinhän se periaatteessa on, mutta on sieltä pariin otteeseen löytynyt kikkaretta halvemmalla kun naapurin Laakkoselta. Sivuston perusideahan lepää kyllä vahvasti ko. genren edustajien harteilla, no doubts there :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi ur-Cabriolet
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Tänään ekat isommat ajelut katto alhaalla. Hyvin tarkenee 10 lämpöasteen kelillä taajamavauhdeissa kun pitää sivuikkunat ylhäällä. Muutaman kilometrin jälkeen piti jo kääntää penkinlämmitintä pienemmälle :)
Jousitus alkaa tosissaan vituttamaan. Tuohon on joku laittanut jotkut liian matalat vieterit, etupää ei jousta lokarista painaen yhtään eikä takapää ole paljon parempi. Onhan se parkissa nätti mutta ajaminen on aika perseestä. Käykö tähän suoraan vaikka etuvetoisen 80 tai Coupen jouset? Saa tarjota jos on sopivia hyvälaatuisia madallusjousia nurkissa.
Comment
-
Tänään ekat isommat ajelut katto alhaalla. Hyvin tarkenee 10 lämpöasteen kelillä taajamavauhdeissa kun pitää sivuikkunat ylhäällä. Muutaman kilometrin jälkeen piti jo kääntää penkinlämmitintä pienemmälle :)
Jousitus alkaa tosissaan vituttamaan. Tuohon on joku laittanut jotkut liian matalat vieterit, etupää ei jousta lokarista painaen yhtään eikä takapää ole paljon parempi.
Comment
-
Sama homma mulla tuon etupään kanssa. Ostinkin ylimääräiset tolpat joita olisi tarkoitus lyhentää ja suunnitella toimiva iskari/jousi paketti.. Saisi vähän joustoa keulaan vaikka matalalla haluaa mennäkkin. Muidenkin avoissa luultavasti keula makaa pohjaanlyöntikumien varassa madallusjousilla.
Comment
-
Huom. Seuraava kommentti on täysin asiasta tietämättömän jorinaa. Tarkempien ja oikeellisten tietojen saamikseksi kannattanee kääntyä asianosaisten puoleen.
Muistelisin että Team Ripatti laittoi vastaavaan avoonsa Ta Technix:n alustasarjan. Marko jutteli että on juurikin sellainen mukavuus painotteinen eli varmaankin avon ajeluihin sopiva. Hinnatkin taisi olla sellaisia että uskaltaa ihan seisaaltaan tarkistaa.
Comment
-
Tässä kuvassa oma vakio alustalla ja 16" pyörillä ennen etuiskarien vaihtoa. Niin kuin kwalden selitti etupää nousi sentin verran iskarien ja ylälaakerien vaihdon jälkeen. Keulii, se on selvä, mutta mielestäni ei kovin typerästi, mutta muistetaan että minä voisin olla juudaksen isä iän puolesta :)!
Koeajoin aikoinaan madallettuja cabrioita 17" pyörien kanssa ja ajettavuus oli suuri pettymys, C5:n mukavuuteen tottuneena. Toki niissä oli myös mahdollisesti pusla- ja ylälaakerien ongelma.
Comment
-
Ehdottomasti ursipaania tilalle, eipähän tarvii toiste vaihtaa. Tunnin homma per puoli, jos ei ole prässiä käytössä. Edes kulmat ei mene sekaisin, jos ottaa alapalloineen päivineen varren kätöseensä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viestiEhdottomasti ursipaania tilalle, eipähän tarvii toiste vaihtaa.
Comment
-
Kappas. Mikähän sille on tullut? Omat on kestäneet vuodesta -08 ja niillä on ajettu aika paljon täysiä, joskus myös kovaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viestiEhdottomasti ursipaania tilalle, eipähän tarvii toiste vaihtaa. Tunnin homma per puoli, jos ei ole prässiä käytössä. Edes kulmat ei mene sekaisin, jos ottaa alapalloineen päivineen varren kätöseensä.
Liekö rasva unohtunut puslan ja holkin välistä asennettaessa kun on 13 tkm kulahtanut väljäksi?
Comment
-
Joo, rautasahamenetelmällä niitä on tullut turattua. Tuppaa vaan yleensä olemaan se ulkokehä niin hyvin naimisissa tukivarren kanssa että se prässi olis varmaan kätevämpi.
Rasvaa tuli puslaan kyllä laitettua, vaihdoin nimittäin ne Killerille itse.
Comment
-
Killeri, niinhän se olikin. Muistikuvissa on vaan se että huolella niitä rasvattiin asennuksen yhteydessä. :)
Comment
Comment