Jo vain :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S1 replica
Collapse
X
-
Vieras
-
-
Niin tämäkö siis kiertää lauantainkin pätkät läpi? Ei eilen tuonne raviradalle ehtinyt, joten jos kerran tänäänkin pätkät ajaa läpi niin tuleepahan sitten tämäkin nähtyä.
http://www.lansi-savo.fi/urheilu/moo...allissa-361975
Comment
-
https://m.youtube.com/watch?v=BrdNjMndZnU. Pieni kontrastiero on kyllä ensimmäisen ja loppujen välillä :)
Comment
-
Ei näköjään ainakaan kutos pätkällä enää Audia näkynyt. Odottelin Audia tulevaksi ja meinasin kieleni nielasta, kun mutkasta tultiin sukka syylärissä kahva edellä, mutta se olikin jo Lappi 0-autolla... :D En muuten muista millon olisin viimeksi nähnyt 0-auton saavan samanlaista kyytiä :D
Olikohan Audilla tarkoitus ajaakin vaan aamun pari ekaa pätkää vai hajosikohan jotain?
Comment
-
Kaasupotikassa oli lukuhäiriöitä jäi kierrokset huutaa nollakaasulla ei saanut napilla/kykällä kunnolla vaihteita alaspäin joten keskeytimme ek5 jälkeen kun turha rikkoo/ottaa mitään riskejä,tuolta löytyy incar ym videoo safe ajosta: http://bot.fi/1tmv
Comment
-
Vieras
Nelosella 8km kohdalla kuului metsästä ääni vielä 5min kun auto oli mennyt ohi. Muut vaimeni huomattavasti aiemmin.
Muu ralli meni huollossa jännäten juniorin ajoa. Pois lukien ravirata jossa en ehtinyt Audia nähdä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Quattro_4 Näytä viestiSehä vaikuttaa justnii vikurilta, kun pitääkin :) Onko ulkopäin videomateriaalia?
Comment
-
Vieras
Tämän totesi moni myös Mikkelissä, jo viime vuonna. Mutta ehkä tässä ei ole kyse siitä miten ajetaan vaan siitä että edes ajetaan. Autoa on rakennettu kuin iisakin kirkkoa, ehkä sitä ei vain haluta rikkoa shown kustannuksella. Kyllä siinä alkaa hatuttamaan kun vetää reteesti ja lasikuidut alka lentämään.
Comment
-
Muuten kyllä, mutta ei riitä lompakko eikä kädet :D
Ja jottei nyt kukaan vedä hernettä nenään niin todettakoot, että hattu kyllä nousee korkealle noin hienon auton rakentamisesta ja siitä, että sillä ylipäänsä viitsii ja uskaltaa ajaa.
Mitä ajamiseen tulee, niin siltä Hannu Mikkolalta olisi kannattanut pyytää muutakin kuin teknistä tukea ja nimmaria ;)
Comment
-
Keskitasauspyörästö vaikuttaa siihen saako takapään kaasulla luisuun vai ei. En tosin tiedä mikä tasauspyörästö tuossa on.
Itse olen joskus ajellut jäällä (silloin kun täällä etelässä on joskus jäätä ollut) Audi Coupe quattrolla ja siinä oli sama juttu, kaasulla ei tahtonut saada perää luisuun. Perän saa luisuun kun ennen kurvia nykäisee käsijarrusta ja heti kaasua, niin kyllä perä irtoaa ja kaasulla pystyy ohjailemaan hyvinkin hallitusti. Mutta sama juttu täytyy toistaa joka kurvissa. Sempä vuoksi monet on tehneet niitä prikka muutoksia tasauspyörästöön.
Comment
-
Jos on Torseeni keskellä, niin ehdottomasti prikkamodi siihen. Eipä ainakaan omassa 80:ssä tunnu olevan ongelmaa saada perää luisuun.
Tää on kyllä jäätävän hieno auto, ite en todellakaan uskaltaisi tällasella kaikkea ottaa irti metsäpolulla. Eli ihan ymmärrettävää ettei vedetä menemään ku joku reikäpää.
Comment
-
Tehtaan tönköllä 50/50 nelivedolla mennään se tuo oman haasteen voiman kanssa tasapainoilessa,tarkotus ois tehdä laatikko modatulla torseenilla jossain vaiheessa niin ois paljon helpompi ajaa ja vois kässäriäkin käyttää.näytösajoissa etuautojen joukossa mitä meillä nyt on ollut niin niissä ajetaan erikoiluvalla kultaista keskitietä ulosajaminen ei ole vaihtoehto mihinkään ja etuautot nollat vip ym. ajaa pihalle niin ei tartte kysellä enää etuauto tehtäviä.jäällä nyt mitä on leikitty niin kyl se välillä menee matalista penkoista läpi kun rupee räyhää mutta ei siinä kevlarit ole ilmassa, hauskaa pitää olla vaikka jäällä välillä vähän mopo karkaa käsistä.
Comment
-
Tämä menee vähän ohi aiheen, mutta kun kerran ajamisesta oli puhe, niin lisätään nyt jatkoksi.
Kaikkia autoja - nelivetoisia, takavetoisia ja etuvetoisia - pystyy viemään vauhdikkaasti jäisessä lumirännissä, kun alkaa hahmottaa painonsiirron, sanoo Mikko Hirvonen rohkaisevasti.
Comment
Comment