Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tyypillistä. Juuri kun on vaihtokaupat tiedossa niin ongelmaa pukkaa.. Laittaessa pakin päälle pysäköintitutka piippaa n. 2 sekuntia ja tutka ei kytkeydy päälle. Onkohan joku anturi sökö?
Yhdessä 4F:ssä tuli vastaan että parkkitutkan johtosarjassa oli häikkää. Saattoi toimia jonkin aikaa ja sitten taas olla toimimatta. Vedin pätkän uutta johtoa yhdelle anturille ja nyt on puoli vuotta kuulemma toiminut.
Hopsis, tulin järkiini enkä ottanut riesaksi grand voyageria... nyt olis tarjolla c5 allroad bdh-koneella, jossa manuaaliloota.. Olen kyllä alkanut epäröimään senkin suhteen. Tuntuu ostajan mielestä omassani olevan niin paljon vikoja ja puutteita ja omansa on täydellinen... vanteet vaihtuu kesken kaupan huonompiin ja alennusvaihdekaan ei toimi ym.. Autolla ajettu reilut 400tkm ja itse vaihdetulla koneella ~250tkm. Ilmajousitus kuulemma uusittu. Niistäkään ei sen kummempia papereita, kun ilmeisesti itse nekin vaihdettu.
Comment