Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C6 möhköfantti (A6 allroad 3.0TDI)

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Samaa mieltä, matala allu on minunkin mieleen.

    Comment


    • Allroad, comfort ja lift. Automatic on vissiin samalla korkeudella parkissa, kuin comfort, joten siitä ei kuvaa ja dynamic onkin jo esitelty.. ;)
      Attached Files

      Comment


        Voiko lift-asennossa ajaa ihan normaalisti, kysyy allroad-uuno?

        Comment


        • Ei. Olikohan se rajoitin 20km/h, en muista varmaksi, eli on ns. ryömintävaihde.. Myös allroad asetus laskee automaattisesti, kun nopeus ylittää 80km/h.

          Comment


          • Hyvältä näyttää. Hopean..?, värin kanssa nuo mustat levikkeet näyttää hyvältä.

            Comment


            • Hox. kalvospesialistit. Mitäs noihin etusivuihin kannattaisi yrittää, et ois suht yhtenevä tuo sivulinja? 50%? Entäs peilit ja valot? Ite ajattelin peilejä mustiksi ja lievää tummennusta etu,- ja takaumpiohin. Voisi mätsätä noihin kaariin ym. tummiin osiin.. Ideoita, mielipiteitä...?



              Ja juu, hopea se on. :)
              Attached Files

              Comment


              • Etulasit 30% kalvolla, etu-umpioiden kiillotus koneella ja takaumpiot lediversioihin :)

                Comment


                • Niin, olisihan mulla uudehkot facelift-etu-umpiotkin tuolla tallin perukoilla. Itsellä ei vaan "sähkötyömies"-työkalut pysy sen vertaa käsissä, et sais ne asennettua, vaikka ohjainmodulin raaskiskin ostaa.. :/ takavalot oiskin kyllä "plugandplay"..

                  Comment


                  • Mulla oli umpiot myös aikansa eläneet, eli menneet vähän sellaisiksi himmeiksi, niin tilasin ebay:stä käytetyt vähän ajetusta autosta (about 300€). Tuo aivan eri ilmeen keulaan. Mietin silloin tuota facelift-valopäivitystä, mutta on aika hankala homma (sähköisesti) noiden umpioiden ollessa niin erilaiset. Umpioiden myllytyskään ei aina toimi, kun se "himmeys" tuntuu olevan siellä sisäpuolellakin.

                    Comment


                    • Keskiviikon kuvapläjäys.
                      Attached Files

                      Comment


                        Nääkin allroadit on kyllä huomattavan paljon paremman näkösiä matalana. :) Mites tuo umpiohomma jos niistä uusista vaihtaisi vaan pelkät "lasit"? Vai onko niissäkin jotain eroja...

                        Comment


                        • Ei kait niissä mitään eroja. Ei vain viitsisi hyviä tuikkuja paloitella.. Pitää kai vain koittaa vielä konemyllytystä..

                          Noi "kasvojenkohotus"-lyhdyt vaihtaa muuten omistajaa 150€ hintaan, jos joku tarvitsee.. ;)

                          Comment


                            Olikos noi fl lyhdyt mahdollisesti Afs versiot vai tavalliset? Saattais jopa kiinnostaa.

                            Comment


                            • Jaa-a.. mitähän toi Afs tarkoittaa?? kuvista näkee osanumerot, auttaisiko se? Kuvista selviää myöskin kunto. Oikeastaan ainoa miinus on yksi puuttuva kiinnike.
                              Attached Files

                              Comment


                              • AFS tarkoittaa sivusuunnassa ohjauksen mukaan kääntyyvä bixenonia, osanumeron loppu AF. Tuo CP loppuinen osanumero on suoraan näyttävä, eli ei AFS.

                                AFS:ssä umpion sisällä tulee vastaan lähivalon takana tuommoinen kääntömoottori (joka kun menee rikki joutuu vaihtamaan koko umpion kun tuo ei ole varaosanumerollinen:
                                http://www.partsvilleauto.com/wp-con...83671177-6.jpg

                                Comment


                                  Onko nuo fl-umpiot täysin ehjät vai onko ledejä rikki?

                                  Comment


                                  • Valitettavasti en tiedä. Ehjänä ne vastaanotin, mutta en ole ottanut laatikosta ulos, muuten kuin kuvattavaksi. Ledien toiminnan testaus jää siis mahdolliselle ostajalle.

                                    Mahtaisko ex-omistajalla olla tietoa?? Jupe?

                                    Laitattaisin nämä kyllä itsekin, kun vaan saisi joltain sähkövelholta tarjouksen, mitä homma tulisi kustantamaan..

                                    Comment


                                      Ledit toimii noissa umpioissa, kun kokeilin niitä. Toi yksi kannake on siellä pahvilaatikossa kanssa ja liimalla vain kiinni.

                                      Laita nyt ihmeessä noi tohon omaan autoon kiinni. Osien hinnat mitä vielä tarviit tulee olemaan noin 500€
                                      Ohjailaite, ballastit, lamput ja adapteripiuhat.
                                      Kallein näistä on toi uusi ohjainlaite joka ymmärtää noiden ledien perään.

                                      Ohjeita löytyy hyvin miten homman saa tehtyä eikä ole vaikea :)

                                      Comment


                                      • "Toi yksi kannake on siellä pahvilaatikossa kanssa ja liimalla vain kiinni."

                                        Hyvinpä olen tosiaan laatikon sisällön tutkinut.. :D

                                        Comment


                                        • Hitto vaan, kun iteltä nuo vapaana liihottelevat vitosen rahat, ovat päässeet toistaiseksi karkaamaan.. ;)

                                          Koska Nokia/HCL/M$...

                                          Comment


                                          • Onko tuo madallus tehty VCDS:llä? Madalletut allroadit kyllä toimii.

                                            Comment


                                            • Juu on. Edestä maksimit takaa 25mm.

                                              Comment


                                              • Onpa taas Saksalainen insinööri tehnyt polttimon vaihdon helpoksi...
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                  Google ja Youtube on ystävä, jos ei halua vaihtaa äijätyyliin ilman ohjeita.

                                                  https://www.youtube.com/watch?v=Vhvp7zZ7ul8

                                                  Comment


                                                  • vähän kimurantimpi ja ahtaampi purkaa tuo ilmanputsari tossa 3.0TDI:ssä..

                                                    Comment


                                                      Heh, olipa helppoa verrattuna samanikäiseen passattiin. Siinä aloitetaan purkamalla keula pois..

                                                      Comment


                                                      • Tuossa v6 dieselissä putsari lähtee pariin minuuttiin irti.

                                                        Comment


                                                        • ok. Näytti vaan taas siltä, että jokaikinen klipsi putoaa moottoritilan uumeniin, jos sinne kätensä saa ujutettua ensinnäkin.. :) Pitääpä jumpata sormia tässä joku lämmin päivä..

                                                          Comment


                                                          • Ei kannata ainakaan alkaa tuota hommaa pihalla tekemään. Pari kertaa nuo keulan polttimot vaihdellut ja toisella kertaa meni jo pariin tuntiin, mutta kädet aina yhtä veriset hah hah... Kärkipihdit myös must.

                                                            Comment


                                                              Xenonit vaihtaa n. 30min molemmille puolille kutos diiselissä ja keulan purkamalla kahteen tuntiin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X