Kauanko meni tuossa pihalla jousta irroitettaessa? Toinen meni varmaan nopeammin kuin toinen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B7 Avant, 2.0 TDI
Collapse
X
-
vänkärin etu on vaihtamatta, (on samassa korossa madallusjousen ja jousilautasen kanssa). Aikaa meni kun lähdin sisältä (Iskari ja jousi pois, sisälle munkkikahville ja anopin kanssa keskustelua kitkarenkaista, uus satsi tilalle, neljäs säätö osu kohdalleen korkeudessa, eteen kesävanne, taakse kesävanne ja koeajolenkki noin kilometri, parit valokuvat) 2 tuntia. Vanhat etuiskarit on ihan loppu. :D Hyvään saumaan tulee vaihto.
Comment
-
185tkm, Mut veikkaan että -30 jouset ja b5 jousilautaset teki edessä tehtävänsä. Säädettävä on paljon nopeampi laittaa paikalleen kun voi vetää paketin lyhyeksi ja laittaa vaan paikalleen ilman jousen kanssa tappelua. Nyt on korkeussäätö edessä puolenvälin yläpuolella. Aluksi oli että 5cm kierrettä alaspäin jäljellä, niin vanteen laita tuli kaaren tasolle. Sai nostaa sen neljäkertaa ennenko tuli tuohon korkoon. Mut tuossa säädössä menee ehkä 5min kerta.
Comment
-
Mulla ei tarvinnutkaan kajota apurunkoon. Camberissa oli heittoa siihenkin selvisi syy. Eli takaa kuskinpuolelta epäkeskopultti hitsautunu kiinni puslaan ja pusla näyttää olevan tiensä päässä. Näyttää olevan niin mukava vaihtaa, että taidampa poiketa Hammun luona toistekkin. Pitää samalla eteen hommata tukivarsisarja kun tuntuu vähä väljältä etupää.
Nykyinen camper takana pistettiin jumineen kanssa samaan mitä siitä saatiin säädettyä eli -1,44 molemmille puolille. Hiukan enemmän saisi olla mutta sitten kun tukivarret vaihdettu täytyy katsoa uudestaa. Nyt mahtuu pyörimään. Iso kiitos Hammulle. Kuvia laitan kun saan kunnon kuvia, eli tuskin koskaan :D
Kysäseppäs Henri Hammulta tuosta apurunko hommasta, jos saisit apua asiaan.
Comment
-
-
Tuli käytyä marmorilla tilaamassa taakse ylempi tukivarsi ja pultit ja mutterit. Lauantaina pitäs nakutella paikalleen.
E. eipäs nakutella. Tukivarren jos meinaa saada pois pitää tiputtaa apurunko alas. Että ei olekkaan ihan naps ja kops. :D No katsotaan sitä sitten syksymmällä
Comment
-
Elikkäs taakse tuli camber -2.2. Vieläkin hipoo kiinni huopaan ja just taittuu vanne kaaren ohi, Täytyy muokata huovat ja vetää massa lokarin suojaksi. Vanne ja rengas siis 9,5x19 ET35 235/35
Edessä täytyy tehdä kanssa muutoksia. Raapii hiukan pompussa. Edessä 8.5x19 ET35 235/35. Keulaa tekis mieli madaltaa mutta ei taida pystyä jos meinaa ajaa kotia. Ihmettelen kovasti miten muilla ei raavi samankokosilla renkailla :D
E. Tepolle kiitoksia nopeasta toimituksesta.
Comment
-
Comment
-
Tuli käytyä Jusabergin luona tekemässä jarruremonttia. Isot kiitokset. Ja jos se lasku osista unohtuu niin maksa vaan pois se :D
Comment
-
Tässä vähä dipillä ja paintilla tullu leikittyä ja miettiny vetääkö kattokaiteet ja kromit nyt mustaksi. Dippasin kromit kokeilumielessä. Paria kohtaa lukuunottamatta tuli hyvät. Vähä on turhan vilponen ulkona niin odotellaa lämpimämpää keliä.
Ennen ja jälkeen kuva. Mielipiteitä saa/täytyy antaa. Mustaks vai ei? Itse alan kääntymään mustaksi kannalle.
E. Tuohon on tulossa joskus ässän ovilistat jotka ovat mustat.
Comment
-
Vanteiden väriä tässä olen miettiny. Jotenkin on kakspiippunen juttu kun katselin eripuolilta autoa, toisellapuolen dippi ja toisella kromi. No saapa tuon pois sitten kun haluaa. Nyt siis molemmilla puolilla kromit kun liian kylmä ulkona eikä dippi oikeen kuivu. Miettiny kun ässän ovilistat laittaa että silloin kokomusta olis ehkä parempi.
Comment
Comment